Ukinitev plačevanja davka na odjavljena vozila
Stvar je taka, da ni nobene potrebe po plačevanju davka na vozila, ki so odjavljena iz prometa, ker je to samo obiranje ljudi in ne služi ničemur drugemu, kot polnjenju davčne blagajne.Vse davke namreč plačujemo že ob nakupu vozila.
Spoštovani tinesi imate prav,toda ekologija je prav sama po sebi namenjena obiranju ljudi,saj je to najbolj hitro rastoča vera ali sekta.povejte mi samo eno stvar,ki jo plačamo in ni povezana z ekologijo seveda namišljeno.
www.avp-rs.si/dajatev-za-odjavljeno-vozi/
www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa
Če imaš vozilo doma na svojem urejen zemljišču (urejeno! tako da ne more iz avtomobila iztekat olje, rja itd...) ni problema. Problem je nastal, ker so ta vozila onesnaževala okolje in ne samo na lastnem zemljišču ampak v bližnjem gozdu ali na parkirišču pred trgovskim centrom... Aja pa vozila z statusom starodobnika so oproščena plačila te dajatve (30let+ in verjetno certifikat). Trenutna dajatev je 25% letne dajatve a ne manj kot 25eur. Če ste vozilo odjavili pred 1.4.2018 imate do prve prijave mir ;)
Če se odsluženo vozilo znajde na javnem mestu, pokličeš redarstvo in zadevo ekspresno uredijo z opozorilom in odvozom (preverjeno v praksi). Če se znajde v naravi imamo ustrezne zakone, ki tistega, ki onesnažuje ustrezno kaznujejo. S to dajatvijo pa so udarjeni ljudje, ki imajo vozilo iz različnih razlogov na svojem zemljišču. Zelo pogosto so recimo imeli domači mehaniki en star avto za dele. Drugo so tudi starodobniki. Tistemu, ki je pripravljal ureditev za starodobnike ni jasno, da avto po recimo 10-15 letih, ko za večino normalnih uporabnikov ni več uporaben (izjema so kakšni študenti, ki kupijo avto za 200 EUR in ga vozijo dokler pač gre), kar ne preskoči 15 let in postane starodobnik, ampak mora nekako preživeti ta leta, kar v Sloveniji razen pri kakšnih bolj zbirateljskih modelih uspe le redkim, ki so končali v garaži pri kakšnem upokojencu, ki jih ni več vozil. S tem zakonom taka vozila končujejo na odpadu ali pri prej omenjenih študentih. Zato v Sloveniji praktično ni več najti najbolj množičnih vozil (npr. domačega R4, večina teh, ki se prodajajo je prišla k nam iz tujine in ni NM izvora), kaj šele kakšnih malo bolj redkih (Fiat, Austin, Zastava ...)
Ne vem, zakaj nihče ne obrazloži svojega glasu proti. Ker tudi jaz ne razumem logike tega plačevanja, ne vem, zakaj bi bila večina proti. Če imaš vozilo na svojem zemljišču, zakaj bi moral za to plačevati nek davek?
zato ker nerazgledani ljudje ustvarjajo in si želijo totalitsrizma.Ne vedo pa da revni ljudje kateri nimamo denarja za nova vozila lahko iz stsrih uporabimo veliko še dobrih delov.Ljudje brez zavesti,hudobni,ne razmišljajo .
Tudi meni ni jasno, zakaj moram plačevati dodatni davek na svoj hobi (zbirateljstvo in restavriranje starih avtov).
Zakaj potem ne plačujejo dodatnih davkov zbiratelji znamk, ribiči, plesalci, hobi fotografi ...
kakšen poseben davek pa plačate? sprašujem ker ne vem, me pa zanima..
Razlog: žaljiva vsebina
25% tega, kot bi plačal ob registraciji.