Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Registracije in podaljšanje prometnih dovoljenj

1831 OGLEDOV 5 KOMENTARJEV

Predlagam, da ukinete spremembe Zakona o motornih vozilih z dne 12.12.2017, v delu ki se nanaša na izvajanje postopkov v zvezi z registracijami vozil, in ponovno omogočite izvajanje teh nalog po starem Zakonu, tudi ostalim subjektom, ki izpolnjujemo pogoje po starih pogojih. Torej tudi tistim, ki ne izpolnjujemo pogoja izvedbe tehničnih pregledov, ampak želimo imeti le registracijske pisarne, kjer se lahko uredijo sledeči postopki v zvezi z vozili:

  • registracije novega vozila,
  • podaljšanje registracije za vozila, ki ne potrebujejo tehničnega pregleda,
  • odjavo vozila iz prometa,
  • prepis in zamenjavo lastništva vozila
  • identifikacijo oseb

Ta sprememba, bi v situaciji kakršni se nahajamo in se lahko še kdaj ponovi, močno pripomogla k zmanjšanju gneče, ki ji bomo sicer priča na vseh tehničnih pregledih in upravnih enotah, v dneh, ko se bodo ukrepi vlade sprostili. Približen čas postopka podaljšanja registracije vozila skupaj s tehničnim pregledom, postopkom podaljšanja in obnove zavarovanja traja po normativih tehničnih pregledov od pol ure do 50 minut za kamione. Približno število postopkov je cca 20.000 mesečno. Pa si preračunajte, kaj to pomeni, če bi prepoved trajala dva meseca. Na ta način pa bi približali delo javne uprave občanom, predvsem starejšim in tistim, ki jim matične občine teh uslug ne omogočajo. Ni to noben bav bAv, ampak ena izmed potez, ki bi tudi ob starih pogojih zadovoljila ljudi in poskrbela, da se gneča bolj enakomerno porazdeli po celi Sloveniji..

44 glasov

1 glas

Če bo predlog prejel vsaj 30 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR A aktiven občan 12 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


5. 5. 2020

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

Zakon o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 106/10, 23/15 in 68/16) je v prvem odstavku 30. člena za registracijske organizacije poleg upravnih enot in strokovnih organizacij, ki opravljajo tehnične preglede vozil ali identifikacijo in oceno tehničnega stanja vozil določal tudi pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike, ki so registrirani za dejavnost prodaje vozil, in jih za registracijo vozil pooblasti Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa.

Pri pripravi Zakona o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 75/17) je bilo na podlagi široke javne razprave, medresorskega usklajevanja in obravnav v postopku sprejema zakona v Državnem zboru ugotovljeno, da so za registracijske organizacije primerne le upravne enote in strokovne organizacije, ki opravljajo tehnične preglede vozil ali identifikacijo in oceno tehničnega stanja vozil, zato je bil zakon sprejet kot je bil sklenjen kompromis. 

Na podlagi navedenega v tem trenutku Ministrstvo za infrastrukturo ne namerava v tem delu spreminjati besedila Zakona o motornih vozilih, saj je bilo konec leta 2019 na tem področju upravnih enot in pooblaščenih registracijskih organizacij skupaj 203.

Ministrstvo za infrastrukturo bo spremljalo situacijo na področju registracij vozil in ob ugotovljenih problemih tudi ustrezno ukrepalo.

Komentarji




  • t tinesi

    Ni neumen predlog. Podpiram

  • d dejan113

    podpiram da se takoj odpre

  • v varnostnik

    Več kot utemeljen predlog! Podpiram!

  • a aktiven občan

    Prodaja vozila ravno tako stoji. Popolnoma. Brez možnosti prepisa, prodaje ni. Brez možnosti registracije, prodaje ni. 16.04 ko bo, če bo ukrep sproščen, se bo nenadoma pojavilo okrog 20-25.000 zamudnikov, ter vsi ostali trgovci in individualci, ki bodo hoteli opravit prepise vozil zaradi prodaje, odjave vozil zaradi poteka registracije, ali samo podaljšat registracijo. Ob rednih 20-25.000, ki jim registracija poteče po redni poti, pa zaradi dopustov, če se situacija umiri, pa vsi kamioni, ki morajo v tujino itd. Menim, da bi na ta način, lahko prišli v pravi fazi do cca 10 - 15 dodatnih registracijskih pisarn, ki bi lahko pripomogli k preprečitvi kaosa, ki lahko sledi. Sploh pa govorim za občine kot je Dol pri Ljubljani, s približno 6.000, prebivalci, kjer sem prepričan, da je vsaj 500 -800 vozil, ki ne rabijo tehničnega pregleda, kjer bi te obveznosti naši občani lahko urejali v naši pisarni. Da ne govorim, da bi bilo to dobro tudi za OBČINO samo, saj bi taka pisarna vzpodbudila, marsikaterega trgovca, te branže, da bi v kraju odprl trgovino z avtomobili in avtomobilskimi deli. Teh sedaj enostavno nimamo, ali pa najemajo drage prostore v okolici BTC-ja in drugje po okrajih, ki to storitev nudi.. Dohodek pa nam uhaja iz občine. Pa še kaj sinergijskih učinkov tega ukrepa bi se našlo. Lep pozdrav.

  • J Janez Štupar

    Podpiram. Monopol na področju registracijskih storitev ni v interesu občanov!