Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Prekinitev vseh dejavnosti glede razširitve avtoceste na 3 pasove

829 OGLEDOV 14 KOMENTARJEV

Predlagam popolno prenehanje vseh aktivnosti za širitev na 3 pasove. Pravilna in trajnostna ter na dolgi rok cenejša rešitev je spodbujanje javnega prometa in ne širitve avtocest. Torej, uredite raje vlake, tramvaje, avtobuse, kot pa avtoceste!

usa.streetsblog.org/2017/06/21/the-science-is-clear-more-highways-equals-more-traffic-why-are-dots-still-ignoring-it/

www.planetizen.com/node/68574

siol.net/avtomoto/promet/odlocitev-je-padla-cez-dve-leti-se-boste-ze-vozili-po-treh-pasovih-515549

 

35 glasov

28 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 35 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR S starfotr 44 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


3. 3. 2020

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

Strategija razvoja prometa v Republiki Sloveniji do leta 2030, ki je bila sprejeta na Vladi Republike Slovenije leta 2015, določa celostni razvoj prometne infrastrukture in obenem opredeljuje redno in stabilno financiranje za dosego tega cilja. V navedeni strategiji so podrobno opredeljeni cilji oziroma predvideni ukrepi, mednje sodi 29 ukrepov za železnice, 37 ukrepov za ceste, 22 ukrepov za javni potniški promet in trajnostno mobilnost, 14 ukrepov za vodni promet (morski in celinski vodni promet) in 6 ukrepov za letalstvo. Poleg tega Resolucija o nacionalnem programu razvoja prometa v Republiki Sloveniji za obdobje do leta 2030, ki je bila potrjena tudi v Državnem zboru Republike Slovenije leta 2016, na podlagi strategije definira prioritete investicijskih projektov in potrebne finančne vire. Vizija vključuje splošne cilje za izboljšanje prometa in mobilnosti, temeljni cilji strateških dokumentov pa so izboljšanje mobilnosti in dostopnosti, izboljšanje oskrbe gospodarstva, izboljšanje prometne varnosti in varovanja, zmanjšanje porabe energije, zmanjšanje stroškov uporabnikov in upravljavcev ter zmanjšanje okoljskih obremenitev. Na osnovi vseh predhodno navedenih strateških usmeritev in v okviru delovnih zadolžitev posameznih upravljavcev cestnega omrežja se na določenih odsekih državnega cestnega omrežja vodijo konkretne aktivnosti oziroma projekti, ob tem pa je potrebno poudariti tudi dejstvo, da so vse načrtovane aktivnosti pred samo izvedbo obravnavane in preverjene tudi v okviru posameznih resorjev in institucij, ki v okviru svojih pristojnosti podajo svoja strokovna stališča oziroma morebitne omejitve. Ob upoštevanju predhodno navedenega je potrebno poudariti, da si Ministrstvo za infrastrukturo vseskozi intenzivno prizadeva za iskanje čimbolj učinkovitih rešitev na področju urejanja prometa ter za uvajanje sodobnih načel trajnostne mobilnosti.

Komentarji