Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Obvezno soglasje za vstavljanje reklam v poštni nabiralnik

891 OGLEDOV 15 KOMENTARJEV

Vladi predlagam, da od Pošte Slovenije, ki je v lasti države in drugih oglaševalcev za vstavljanje reklam v poštni nabiralnik, zahteva predhodno pridobitev soglasja lastnika nabiralnika. Podobna obveza je določena za spletne oglaševalce. Ob množici reklam bo tako izkazala izjemno skrb za okolje. Za učinek, ki bi bil evidenten, ni potreben nikakršen projekt financiran iz skladov EU ali proračuna.

39 glasov

5 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 23 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR D DaNamBoBolje 53 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


28. 10. 2021

Odziv Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo pojasnjuje, da je navedena tematika že urejena v Zakonu o poštnih storitvah (Uradni list RS, št. 51/09, 77/10, 40/14 — ZIN-B in 81/15) (v nadaljevanju: zakon). Uporabnik poštnih storitev v skladu s prvim odstavkom 45. člena zakona lahko prepove dostavljanje nenaslovljenih oglaševalskih, marketinških in drugih reklamnih sporočil v svoj predalčnik, tako da nanj nalepi nalepko, ki jo izda Agencija za komunikacijska omrežja in storitve (v nadaljevanju: AKOS). Prepoved dostavljanja v tak predalčnik velja za vse fizične ali pravne osebe, tudi za tiste, ki niso izvajalci poštnih storitev v skladu s tem zakonom.

V 70. in 71. členu zakona so tudi določene kazni za prekršek, če se vloži nenaslovljena oglaševalska, marketinška in druga sporočila v predalčnik, ki je označen z nalepko agencije, s katero je prepovedano vročanje take pošte v predalčnik

Glede na navedeno ocenjujemo, da so ustrezno urejene pravne podlage za individualno odločanje lastnikov glede dostavljanja reklam v svoj predalčnik.

Komentarji