Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Nova proga za hiter vlak (TGV) LJ-MB

584 OGLEDOV 5 KOMENTARJEV

Slovenija mora nehati razmišljati o posodabljanju želežniške infrastrukture temveč moramo narediti NOVO ŽELEŽNIŠKO INFRASTRUKTURO z vsemo infrastrukturo ki omogoča javni promet ki mora biti na to navezana. Poleg tega moramo urediti javni promet tako kot se to dela, hitri vlaki, metroji, tramvaji, avtobusi.

Začeti moramo zdaj, da bomo imeli vsaj čez 10 let stvari urejene, drugače bo promet čisto počepnil.

Trenutno je ustanovljena delovna skupina, dolgoročne vizije razvoja in posodobitve železniške infrastrukture.

ne potrebujemo dolgoročne strategije 20 ali 30, 50 let temveč moramo začeti delati na javnem prevozu jutri. Sicer kako bomo zagotovili CO2 nevtralnost do 2050 kot je cilj?

 

 

 

11 glasov

6 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 13 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M Mihael K. 2 predloga
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • A Anoni

    Proga je neupravičena, ker preveč posega v prostor, ker bo nerentabilna (MB ima premalo prebivalcev) in ker se intenzivno razvijajo delovna mesta od doma, sploh v državni upravi, kar zmanjšuje število potencialnih potnikov.

    Cenejša , manj okoljsko agresivna, hitreje uresničljiva, ter bolj ekonomsko upravičena alternativa je dograditev povezave Polzela- Domžale, ki bi ustvarila časovno spodobno konkurenco avtocestni povezavi.

  • Ikona uporabnika Peter G: Peter G:

    Nova proga ki je nikoli ne bo razen če se prodamo, oziroma prej konji in kočije od MB-LJ pa še turizem bi cvetel na ta račun

  • B Burek Man

    Zakaj pa LJ-MB?

    Skoraj nihče se ne pelje iz maribora v ljubljano in kontra.

    Rabimo 10.000 "hitrih vlakov" ki peljejo v vse razne zaselke v krogu 50km okoli ljubljane in 50km okoli maribora, to pa pač ne gre.

  • I Izbrisan Uporabnik 23204

    Mihael....... Danes se veliko ljudi vozi delat v LJ, to pa ne pomeni, da bo za 10 let enako....... Slovenija je premajhna za hitro zeleznico... Po drugi strani pa je drzavi interes, da se ljudje cim vec vozijo z osebnimi vozili in da posledicno poberejo cim vec trosarin od goriva

    • 5 5r

      Ter od registracij, servisiranja in prodaje teh vozil.

      Sem proti, naj se uvedejo avtobusne povezave z električnimi vozili in konkurenčnimi cenami ter odhodi. Pa bo namesto 25 vozil šlo eno malo večje. Avtobusi pa naj imajo snemljive baterije, ki jih le menjajo, za večji domet. Morda le dodaten pas za rešilna, taxi, avtobus, policija itd.. Strošek je neprimerljivo nižji.