Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z nezadostno podporo

Parkiranje in preglednost v križiščih

793 OGLEDOV 3 KOMENTARJI

ZPRCP ne vsebuje konkretnejših določb glede prepovedi parkiranja, ko se s parkiranim vozilom ovira preglednost v križišču, ovinku ... V 65. členu je sicer naštetih več primerov prepovedi, vendar oviranja preglednosti tam ni. Zdi se mi smiselno, da se to uvrsti recimo v 9. točko, kjer je prepovedano parkiranje na ozkem ali nepreglednem delu ceste (v ovinku, pod vrhom klanca ipd.), dodalo pa bi se še: "ali na mestu, kjer bi parkirano vozilo oviralo preglednost (v preglednem trikotniku ali pregledni bermi)."

4 glasovi

2 glasova

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR N Niko A 4 predlogi
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE

Komentarji




  • z znalček

    65. člen prepoveduje parkiranje 15 od križišča ali če bi zakrili prometni znak. tako da je predlognepotreben.

  • S Simon

    Pregledni trikotnik se tiče križišč. V križiščih in v bližini križišč že sedaj ni dovoljeno parkirati - 65. člen, 4. odstavek, 6. točka:

    "Ustavitev in parkiranje je prepovedano na križišču in na razdalji manj kot 15 m od najbližjega roba prečnega vozišča pred križiščem"

     Pregledne berme se tičejo ovinkov. V ovinkih že sedaj ni dovoljeno parkirati - 65. člen, 4. odstavek, 9. točka:

    "Ustavitev in parkiranje je prepovedano na ozkem ali nepreglednem delu ceste (v ovinku, pod vrhom klanca ipd.)"

    Vsak voznik razume, koliko je to 15 metrov, pa tudi policist/redar lahko izmeri to razdaljo. Ali je nekdo v preglednem trikotniku (kje točno je meja), pa se ve le na podlagi dokumentacije projekta križišča.

    Problem je bolj v kaznovanju takih voznikov - če ni reda, je narobe, če pa redarji služijo je pa tudi narobe.

    • N Niko A

      Vidim, da sem še enkrat dal enak predlog. Nič hudega, po moje je še vseeno smiseln. Me zanima kako razlagate tole "manj kot 15 m od najbližjega roba prečnega vozišča pred križiščem"? 15 m od namišljene podaljšane črte roba vozišča (pred križiščem) ali od zaključka krivine v križišču? Pa še to - ali se to tiče parkiranja na vozišču ali tudi ob vozišču? Problem, ki ga vidim, so recimo parkiranja tudi več kot 15 m od križišča, na privat parceli - torej ne na vozišču, pločniku ..., s kakšnim šleparjem pa se lepo zapre pogled na prednostno cesto, sploh še, če je kmalu za križiščem kakšen ovinek. Parkiranje v ovinku pa omenjam tudi zato, ker je ovinek lahko sicer pregleden, ko pa se nekaj vozil ali šlepar tam parkira tik ob cesti, pa postane nepregleden. Torej voznik s tem ni parkiral na nepreglednem delu ceste, ampak je nepreglednost s tem šele nastala. Majhen popravek zakonodaje bi te nejasnosti odpravil.