Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Hitre mestne železniške proge
 
studenecuros
Ogledov: 880
Predlog poslan 23.01.2017
Z odzivom organa 20.03.2017
Zadnja sprememba 23.01.2017 12:54:55

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (3)   Popravki predloga  

Hitre mestne železniške proge

LPP je možno z nekaj ne predragimi posegi in ne pretežko logistiko bistveno izboljšati s hitrimi mestnimi železniškimi progami, zametki katerih obstajajo že danes. Te bi namreč bistveno skrajšale potovalni čas pri daljših poteh z enega na drugi konec mesta, zelo uporabne so tudi za navezavo na P+R-sistem parkiraj in se pelji.

Potrebna je kvečjemu izgradnja nekaj betonskih peronov in čakalnic ter nekaj informacijske mrežne opreme.

Tudi cena (1,28 eur od glavne železniške postaje do črnuške, npr.) je že primerljiva s tisto na avtobusu (1,20 eur), kazalo bi le še vključiti hitre železniške proge v integrirani mestni promet, po možnosti z BicikLJem.

 

Smiselna je nadgradnja obstoječih prog (z novimi postajališči v oklepaju):

1. CENTER--VIŽMARJE:  Center, (Samova), Litostroj, Stegne, Vižmarje

2. CENTER--ČRNUČE:  Center, (Samova), Brinje, (AC), Ježica, Črnuče

3. CENTER--BREZOVICA:  Center, Tivoli, (Vič), (Dolgi most), Brezovica

4. CENTER--ZALOG:  Center, (Kajuhova), (Fužine), Polje, Zalog

5. CENTER--RUDNIK:  Center, Vodmat, (Roška), Rakovnik, (Dolenjska), Rudnik


Hitre mestne železniške proge

LPP je možno z nekaj ne predragimi posegi in ne pretežko logistiko bistveno izboljšati s hitrimi mestnimi železniškimi progami, zametki katerih obstajajo že danes. Te bi namreč bistveno skrajšale potovalni čas pri daljših poteh z enega na drugi konec mesta, zelo uporabne so tudi za navezavo na P+R-sistem parkiraj in se pelji.

Potrebna je kvečjemu izgradnja nekaj betonskih peronov in čakalnic ter nekaj informacijske mrežne opreme.

Tudi cena (1,28 eur od glavne železniške postaje do črnuške, npr.) je že primerljiva s tisto na avtobusu (1,20 eur), kazalo bi le še vključiti hitre železniške proge v integrirani mestni promet, po možnosti z BicikLJem.

 

Smiselna je nadgradnja obstoječih prog (z novimi postajališči v oklepaju):

1. CENTER--VIŽMARJE:  Center, (Samova), Litostroj, Stegne, Vižmarje

2. CENTER--ČRNUČE:  Center, (Samova), Brinje, (AC), Ježica, Črnuče

3. CENTER--BREZOVICA:  Center, Tivoli, (Vič), (Dolgi most), Brezovica

4. CENTER--ZALOG  Center, (Kajuhova), (Fužine), Polje, Zalog

5. CENTER--RUDNIK:  Center, Vodmat, (Roška), Rakovnik, (Dolenjska), Rudnik


Hitre mestne železniške proge

LPP je možno z nekaj ne predragimi posegi in ne pretežko logistiko bistveno izboljšati s hitrimi mestnimi železniškimi progami, zametki katerih obstajajo že danes.

Potrebna je kvečjemu izgradnja nekaj betonskih peronov in čakalnic ter nekaj informacijske mrežne opreme.

Tudi cena (1,28 eur od glavne železniške postaje do črnuške, npr.) je že primerljiva s tisto na avtobusu (1,20 eur), kazalo bi le še vključiti hitre železniške proge v integrirani mestni promet, po možnosti z BicikLJem.

 

Smiselna je nadgradnja obstoječih prog (z novimi postajališči v oklepaju):

1. CENTER--VIŽMARJE:  Center, (Samova), Litostroj, Stegne, Vižmarje

2. CENTER--ČRNUČE:  Center, (Samova), Brinje, (AC), Ježica, Črnuče

3. CENTER--BREZOVICA:  Center, Tivoli, (Vič), (Dolgi most), Brezovica

4. CENTER--ZALOG  Center, (Kajuhova), (Fužine), Polje, Zalog

5. CENTER--RUDNIK:  Center, Vodmat, (Roška), Rakovnik, (Dolenjska), Rudnik


Barbara Gyoerfi | 25.01.2017 | 16:09
Za to, da mestne železnice pri nas ni, so odgovorne Slovenske železnice, oz. njihova nesposobnost in nepripravljenost, da bi prilagodili svoje delovanje potnikom. Njih zanima le zaslužek v tovornem prometu, na potniški promet pa se požvižgajo, kolikor pa se z njim ukvarjajo, pa sprejemajo zgrešene odločitve in zavajajo ljudi, npr. pohitritev proge med Pragerskim in Hodošom. Zmetali so milijone evrov za to, da prideš iz MS v Pragersko 5 minut prej, z dizelskimi vlaki, pendolina pa do Hodoša ni... Neumnost. Saj niti voznih redkov ne znajo sestaviti tako, da bi upoštevali vse povezave in marsikateri vlak iz LJ v MS iz voznega reda sploh ni razviden...  
Takšno samovoljo in aroganco bi morala preprečiti država, pa tudi potniki, ki bi za nekaj časa morali bojkotirati njihovo delovanje, treba pa bi bilo zamenjati velik del kadra. Šele potem bi bil kakšen napredek. Sama gledam, da se z vlaki vozim čim manj. Toliko bolj uživam v razvitih državah, kjer se zavedajo, kaj je kakovostni javni promet. 
pikica89 | 26.01.2017 | 09:29
O tem se je že kar nekaj govorilo. Jaz to seveda pozdravljam. Dodala bi mogoče to da se linije ne bi končevale na glavni železniški ampak da bi isto vozilo nadaljevalo pot na drugo stran Lj ter tako zmanjšalo potrebo po prestopanju (npr. pride z Rudnika in gre proti Vižmarjam itd. ...). Potovalni čas bi se občutno zmanjšal, in tudi zamudno prestopanje. ZA
hales | 13.02.2017 | 21:25
Tudi hitrost medmestnega prometa ni zavidljiva.
Razdaljo, ki jo z avtom premagam v dobre pol ure, vlak prevozi v dveh.

Vlak ustavi na vsakem ovinku, tako da niti ni potrebno posodabljati proge, ker še preden razvije hitrost, jo mora zmanjšati zaradi naslednje postaje.