Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Neustrezen predlog

Poenostavitve pri oddaji zaključnih računov

1699 OGLEDOV 0 KOMENTARJEV

Poenostavitve pri oddaji zaključnih računov

Danes na različnih obrazcih pošiljamo podatke o bilanci stanja, izkazu uspeha, davčnem obračunu itd. različnim koristnikom (Ajpes, Dursu..).

Predlagam, da vsak pravni subjekt namesto dosedanjih obrazcev elektronsko pošlje le svojo bruto bilanco na dan 31.12. in to samo na en naslov, tako za davčne, statistične ali kakršne koli že »državne« potrebe. Ta naslov naj bo Durs, ki bi itak moral imeti centralni pregled tudi za morebitne kasnejše kontrolne preglede. Na podlagi računalniškega programa, kjer bi bil določen nabor posameznih kontov in izračunov za posameznega koristnika (podobno kot sistem GVIN), bi jim te podatke avtomatsko in selektivno elektronsko razposlali. Zaradi vzpostavljenega avtomatizma bi pri teh delih zmanjšali zaposlenost. Poenostavitev in pocenitev bi se pokazala tudi pri vseh poslovnih subjektih (cca 190.000) in računovodskih servisih.

Koristi za gospodarstvo in »javno upravo«: manjši stroški dela, papirja, poštnine, tiskanja posameznih bilanc oz. obrazcev, kartuš itd.…

AVTOR C czs 9 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN

Obrazložitev neustreznosti:

podoben predlog je že v obravnavi

Povezava: http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/5052

Komentarji