Pozabljeno geslo? Registracija
Predlagam vladi

Odziv pristojnega organa

  naslednji ⟩     ⟨ prejšnji  

"Izpušne sledi" na našem in tujem nebu

62350 OGLEDOV 124 KOMENTARJEV

Že nekaj časa, mogoče več kot desetletje, videvamo na nebu avionske sledi, ki se vedejo drugače kot se vede normalni izpuh, recimo potniškega aviona. Te sledi ne izginejo po petnajstih ali dvajsetih sekundah, ampak, ostanejo celo par ur ali več. Kaj vse te sledi počnejo in kako se obnašajo ni sedaj pomembno pisanje, saj je informacij takšnih ali drugačnih povsod dovolj, seveda, predvsem na internetu. Nas zanima, ki živimo pod tem nebom, kaj se pravzaprav dogaja in predlog vsebuje ravno to, da bi bolj kompententni za taka dogajanja, podali svoje obrazložitve, ker mnogo je nas tu v Sloveniji in po svetu, ki začenjamo dojemati, da se dogaja nekaj čudnega in zaenkrat še nerazumljivega.

Laična logika zahteva obrazložitve, saj to nikakor ne more biti čisto neopaženo. Ker sklepamo enostavno, sklepamo, da kompententni za naš zračni prostor sigurno imajo znanje o tej zadevi, ki je zadosti strokovno in tudi razumljivo za navadne ljudi, ki bi radi vedeli, kaj se dogaja nad njihovimi glavami ali imajo razlog, za biti ogrožen ali ne. V izogib vedno bolj razširjenemu strahu in skrivnosti, ki se plete okoli tega, predlagam vladi, da poda uradno obrazliožitev tega "pojava". Z velikim zanimanjem pričakujemo odgovor. Lepa hvala

Pozdravljeni! Vsakodnevno z zaskrbljenostjo pogledujem v nebo. Kaj je vzrok za to. Po nebu nekje na višini šestih kilometrov letijo neidentificana reaktivna letala, ki za sabo puščajo nevarno kemično sled, imenovano chemtrail, kar je drugače od običajnih contrailov. Letala ubirajo različne smeri. Poteka namreč škropljenje slovenskega neba z nevarnimi strupi (chemtrails) Zastrupljanje izvajajo brez (vojne) napovedi neidentificana reaktivna letala, ki ne letijo na uradnih linijah. Temu pojavu se reče chemtraili. Chemtraili ali "kemični repi" so neobičajne sledi za neidentificiranimi reaktivnimi letali, ki po analizah neodvisnih raziskovalcev vsebujejo škodljive snovi za človekovo zdravje in okolje. To so kemične snovi v koncentracijah, ki daleč presegajo dovoljene, pa tudi z genetskim inženiringom pridobljeni biološki agensi, ki naj bi omogočali manipuliranje z DNK. Uradni organi zaenkrat zanikajo obstoj tega zastrupljanja kljub neizpodbitnim dokazom. To početje je predvsem na področju držav članic zveze NATO. Namerno zastrupljanje neba (in s tem okolja ter ljudi) predstavlja kaznivo dejanje. Ta zadeva je povezana s problemom globalnega segrevanja in ozonske luknje, zaradi česar so določene vlade (predvsem ZDA) začele s sumljivim projektom "Chemtrails". Ta vsebuje skrivno in ilegalno posipavanje (po vsem svetu, tudi pri nas) atmosfere z nevarnimi aluminijevimi zmesmi, kar naj bi tako spremenilo fizikalne lastnosti ozračja, da bi se segrevanje ustavilo. Seveda stvar ni brez stranskih učinkov, kot so ekstremni vremenski pojavi, pa tudi škodljivi vplivi na okolje in človekovo zdravje. Zadnje posipavanje atmosfere v Sloveniji pred današnjim (8.6.2010) je bilo v tednu med 24. in 28. majem 2010. Po njem pa je v Slovenijo nastopilo hladno obdobje z vsakodnevnimi padavinami, ki so na zemeljska tla spustile vse zdravju škodljive elemente iz posipavanja. Modro nebo brez oblakov kar naenkrat ni bilo več modro, oblaki pa so bili ustvarjeni umetno. Fotografije posledic posipavanja neba so v priponkah. Čisto možno je, da je to posipavanje zaslužno za poplave v vzhodnoevropskih državah. V ZDA se je izkazalo, da sestave chemtrailov neodvisno od državnih financerjev ni enostavno analizirati. Na eni strani pride po posipanju razmeroma hitro do disperzije, ki pripelje do hitrega padca koncentracije v zraku. Na drugi strani je zbiranje vzorcev zraka v višini približno šest kilometrov zelo draga stvar. Kljub temu je uspelo narediti nekaj mikroskopskih analiz: sintetična nosilna substanca delno z neznano sestavo je imela pri ponovljenih analizah sledi (tako imenovanih neradioaktivnih) barijevih soli in najmanjše delce aluminija v sedemkrat večji koncentraciji kot v navadnem zraku. Raziskave v zvezi z zdravstvenimi posledicami široko zastavljene modifikacije vremena s chemtraili so bolj preproste. V dnevih in tednih po posipanju točno označenih področij v ZDA je bilo mogoče statistično verificirati povečanje sledečih simptomov: Spontane krvavitve iz nosu pri intenzivnem izpostavljanju, težave z dihanjem, glavobol, motnje v ravnotežju in kronična utrujenost. Pogostejše so bile epidemije gripe, astme, vnetja mrežnice in kar je zanimivo, izgube kratkoročnega spomina. Iz raziskav Alzheimerjeve bolezni je znana zastrupitev telesa z aluminijem kot pomemben sofaktor! Strupi chemtrailov so povzročili: dihalne probleme ter akutne dihalne težave, kronično utrujenost in gripi podobne simptome, kronične glavobole in alergije, fibromialgijo in kronične bolečine, mentalne in čustvene probleme, upad imunskega sistema ter skrivnostne, izčrpavajoče in neozdravljive zdravstvene probleme. Slovenija pa zaradi tega škropljenja izgublja čebele, saj jih je v zadnjem obdobju pomrlo kar 70 odstotkov. Pojavlja pa se tudi zdravstvene težave pri ljudeh. Precej gradiva o tem početju najdete na svetovnem spletu. Tako lahko vidite, kakšna letala se uporabljajo za škropljenje neba ter kako so opremljena. Svetujem vam, da si ogledate vse spodaj navedene spletne strani o tej tematiki in videoposnetke ter si ustvarite realno sliko o nevarnosti. www.skrivnosti-sveta.com/chemtraili/ www.google.si Chemtrails: zarota ali mit? www.siol.net/slovenija/znanost_in..2010/03/srdjan8.aspx What In The World Are They Spraying? www.prisonplanet.com/what-in&..ey-spraying.html downloads.climate.science.gov/sap..5;report-all.pdf www.publications.parliament.uk/pa..cmsctech/221/221.pdf Evergreen Air and a Secret Chemtrail Facility www.infowars.com/evergreen-ai..mtrail-facility/ Chemtrail Proof BBC TV weather modification www.youtube.com/watch Kemijski Tragovi - Osnovne Informacije www.youtube.com/watch Ex Government Employee talks about CHEMTRAILS part 1 www.youtube.com/watch Chemtrails never seen before from Space 2009 www.youtube.com/watch Killer Chemtrails: The Shocking Truth www.youtube.com/watch New World Order and the Chemtrails Connection www.youtube.com/watch Chemtrails and Chemclouds www.youtube.com/watch Chemtrail Plane Up Close and Personal.rv www.youtube.com/watch Confirmed Aluminium Nanoparticles in the Sky www.youtube.com/watch Glede na vse opisano zadeva ni nedolžna, zato bi vsi pristojni organi, ki so/ste doslej molčali, morali sprožiti preiskavo o tem za ljudi in živali nevarnem škropljenju. Če mi še vedno ne verjamete, poglejte ven skozi okno v nebo. Državni organi, ki imajo ustrezno protiletalsko orožje, pa lahko sestrelijo katero od letal, ki zastruplja Slovenijo, ter nato vidijo, kaj so dejansko ta letala. Bolje eno sestreljeno letalo kot pa ogrožanje zdravja dveh milijonov prebivalcev Slovenije. Gre se za vašo in našo varnost, ki je zaradi tega zastrupljanja ogrožena. Na vsak način je potrebno ustaviti nadaljnje zastrupljanje neba in s tem nas ljudi. Upam, da je vam pristojnim uradnim organom kaj do zdravja ljudi, ki vas plačujemo. Državljani imamo interes vedeti, kaj se dogaja nad našimi glavami. Vse, kar je gor, enkrat pade dol. Poraja se mi več nerazrešenih vprašanj, ki vam jih zastavljam: 1.) Čigava letala preletavajo slovensko nebo in puščajo za sabo kemične repe? So letala ameriška? Prihajajo namreč iz smeri držav, kjer so ameriške vojaške baze (Aviano, Vicenza, Nemčija). Je vojaška zveza NATO vpletena v to? Kaj pa ameriška obveščevalna agencija CIA? 2.) Zakaj slovenska vlada o tem pojavu molči? 3.) Imajo ta letala sploh dovoljenje za prelet slovenskega zračnega prostora in kdo jim je dal dovoljenje? 4.) Katere kemične snovi vsebujejo ti kondenzi? Aluminij? Barij? 5.) Kakšne škodljive posledice ima to pršenje za človekovo zdravje? Pojavljajo se namreč različni simptomi: dihalni problemi ter akutne dihalne težave, kronična utrujenost in gripi podobni simptomi, kronični glavoboli in alergije, fibromyalgija in kronične bolečine, mentalni in čustveni problemi, upad imunskega sistema, skrivnostni, izčrpavajoči in neozdravljivi zdravstveni problemi. 6.) Je to rakotvorno? Kako to vliva na človekovo DNK? Se na ta način skuša izkoreniniti slovenski narod? 7.) Kakšen vpliv ima to na živalske in rastlinske vrste? Število čebel v Sloveniji je namreč v kratkem obdobju upadlo kar za 70 odstotkov. 8.) Zakaj je sploh potrebno to škropljenje neba? 9.) Se s tem skuša vplivati na ohlajevanje in tvorbo ozona? 10.) Se na ta način sproža tvorjenje oblakov, v katerih se nabira ogromna količina vode, ki nato pripelje do poplav? 11.) Prihaja zaradi tega do nepredvidljivih vremenskih razmer, npr. do hude suše in neurij? 12.) Zakaj se o tem nič ne piše in ne govori v medijih?

33 glasov
5 glasov
Kvorum vsaj 11 glasov ZA
AVTOR D draghci 1 predlog
STANJE
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


29.07.2011

Odziv Ministrstva za promet

V zvezi s predlogom 853: "Izpušne sledi" na našem in tujem nebu vas obveščamo, da po mnenju Ministrstva za promet ni strokovnih ali upravnih razlogov za nadaljnjo obravnavo. Zračni promet v slovenskem zračnem prostoru poteka v skladu z veljavnimi predpisi, z njegovo ureditvijo pa se zainteresirana javnost lahko seznani z vpogledom v Zbornik letalskih informacij Republike Slovenije, ki ga objavlja izvajalec navigacijskih služb zračnega prometa javno podjetje Kontrola zračnega prometa Slovenije, d.o.o., na svojih spletnih straneh (http://www.sloveniacontrol.si/acrobat/aip/eaip/Operations/history-en-GB.html). Posebej smo tudi preverili morebitne posebnosti v zračnem prometu med 24. in 28. majem 2010 in ugotovili, da v navedenih dnevih v zračnem prometu ni bilo posebnosti. Letala v zračnem prometu najpogosteje uporabljajo standardni letalski gorivi JET-A1 in 100LL. Obe vrsti goriva imata, podobno kot goriva, ki se uporabljajo v cestnem prometu, različne dodatke, kot so antioksidanti in deaktivatorji kovin, dodatki za zmanjšanje tveganja za zaledenitev ali eksplozijo zaradi visokih temperatur, dodatki za zmanjšanje korozivnosti in nečistoče. Tudi v tem smislu nismo zasledili posebnosti. Ob tem moramo pojasniti, da se tudi v okviru mednarodnih organizacij na področju civilnega letalstva, zlasti pa v okviru Mednarodne organizacije civilnega letalstva (ICAO), ki vodi številne projekte za zmanjšanje vpliva toplogrednih plinov, dušikovih oksidov in različnih drugih potencialno škodljivih snovi, nismo zasledili projekta, ki bi se ukvarjal z "izpušnimi sledmi" kot nečim neznanim ali drugačnim od siceršnje problematike onesnaževanja okolja z izpusti letalskih motorjev. Več podrobnosti si lahko vsakdo ogleda na internetni strani ICAO www.icao.int/env/.

Odziv Ministrstva za zdravje

V zvezi s postavljenim vprašanjem na spletnem portalu predlagam.vladi.si vam sporočamo, da ministrstvo za zdravje ne razpolaga s podatki oziroma informacijami o tako imenovanih kemijskih repih oziroma o problematiki v zvezi z njimi, saj to presega okvir našega delovanja in domet naših pristojnosti. Po pregledu obsežne literature, dostopne na medmrežju, ugotavljamo, da je na zastavljeno vprašanje zelo težko strokovno odgovoriti. Ideja o t. i. "kemičnih sledeh" se v svetovni javnosti pojavlja že vsaj dve desetletji in je že ves ta čas predmet številnih razprav in ugibanj ter bolj in manj resnih interpretacij, od teorij zarote, do povsem znanstvenih pojasnil o nastanku omenjenih sledi. Vzroke za sledi je mogoče pojasniti z znanstvenimi metodami, ki so bili pobudniku že predstavljeni s strani ministrstva za okolje in prostor, o dejanski uporabi kemikalij za namene, ki jih omenja pobudnik, pa obstajajo le bolj ali manj posredni podatki, ugibanja in špekulacije. Neposrednih podatkov o uporabi kemikalij za tovrstne namene v Sloveniji na Uradu RS za kemikalije nimamo. Znano je, da so glavni produkti izgorevanja kerozina voda (vodna para), ogljikov dioksid in drugi produkti izgorevanja (kot npr. dušikovi oksidi NOx, saje, organske spojine, itd). Prav tako nastajajo ob delovanju letalskih motorjev toplogredni plini, kar vse povečuje onesnaževanje atmosfere. Da pa bi ti t.i. kemijski repi vsebovali kemikalije ali celo mikroorganizme, ki povzročajo naštete akutne in kronične bolezni, ali celo vplivali na podnebje, pa nam ni znano in tudi ni zelo verjetno. Za doseganje tovrstnih učinkov je uporaba letal, kot jih opisuje teorija "kemičnih sledi", precej neučinkovita in bi jih bilo mogoče doseči z drugimi, veliko učinkovitejšimi, cenejšimi in tudi bolj prikritimi načini in metodami. Ob vsem navedenem ne bi smeli pozabiti, da imajo vse posledice za naše zdravje in okolje, ki jih avtorji pripisujejo tem domnevnim "kemičnim sledem", nedvomno bližje in znanstveno dokazljive vzroke. Te so prej in v neprimerno večjem obsegu posledica izpostavljenosti kemikalijam in snovem, ki jih v okolje spuščamo ljudje s svojimi vsakodnevnimi dejavnostmi ter brezbrižnim in malomarnim odnosom do okolja (gospodinjstva, kmetijstvo, industrija, avtomobilski izpuhi, sežiganje in nekontrolirano odlaganje odpadkov ipd.). V tem pogledu lahko žal ocenjujemo tudi, da se s pomočjo tovrstnih idej pozornost ljudi usmerja na neke abstraktne in nedokazljive fenomene in senzacije, namesto da bi njihovo razmišljanje in ravnanje usmerili na druge, realnejše izzive, ki so za naše življenje in obstoj zelo pomembni in s katerimi bi se s skupnim delovanjem in spreminjanjem naših navad in vzorcev lahko (in morali) spopadati.

Odziv Ministrstva za okolje in prostor

Letala med letom zaradi delovanja motorjev izpuščajo v okolje izpušne pline, ki vsebujejo ogljikov dioksid, vodno paro ter v manjših količinah trdne delce, organske snovi ter žveplove in dušikove okside. Nekatere od teh snovi so tudi zdravju škodljive, vendar je zaradi velike višine njihova neposredna škodljivost za zdravje ljudi manjša kot na primer izpusti motornih cestnih vozil. Zaradi velike višine in drugih specifičnih pogojev izpusti letal posredno in neposredno vplivajo na toplotno bilanco planeta in so eden izmed virov, ki povzročajo podnebne spremembe. Medvladni forum o podnebnih spremembah IPCC je izdal posebno poročilo »Aviation and the Global Atmosphere« (http://www.ipcc.ch/ipccreports/sres/aviation/index.php?idp=0 ), ki povzema raziskave na to temo in ugotavlja nujnost obvladovanja toplogrednih vplivov zaradi letalskega prometa. V okviru pogajanj za sklenitev podnebnega sporazuma, ki naj bi nadgradil Kjotski protokol o zmanjševanju emisij toplogrednih plinov, si Slovenija in Evropska unija prizadevata, da se v ta sporazum vključi tudi mednarodni letalski promet. Evropska unija pa je že sprejela ukrepe, ki bodo tudi letalstvo vključili v sistem trgovanja z emisijami toplogrednih plinov in s tem prispevali o obvladovanju emisij tega vira. Ministrstvo za okolje in prostor pa ne pozna nikakršnih neodvisnih dokazov o obstoju namerno povzročenih kemičnih sledeh na nebu. Tudi pregled recenzirane znanstvene literature ni dal relevantnih člankov glede na ključno besedo »chemtrails«( www.sciencedirect.com/). Predlagatelj si lahko oglede tudi odgovor Evropske komisije na vprašanja glede kemičnih sledi, ki je bilo postavljeno v Evropskem parlamentu. (http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+WQ+E-2007-2455+0+DOC+XML+V0//EN). Strokovno razlago kondenzacijskih sledi za reaktivnimi leteli na nebu in njihovih občasno nenavadnih oblik je v posebni izjavi podalo Slovensko meteorološko društvo (http://www.meteo-drustvo.si/data/upload/Contrails_21032010.pdf ). Zaključek

Kot je bilo obrazloženo Ministrstvo za okolje in prostor nima utemeljenih informacij, ki bi upravičevale nadaljnjo obravnavo domnevnih kemičnih sled na nebu. .

Priloge:

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 14.06.2010 | 13:36:02

"Izpušne sledi" na našem in tujem nebu

Že nekaj časa, mogoče večl kot desetletje, videvamo na nebu avionske sledi, ki se vedejo drugače kot se vede normalni izpuh, recimo potniškega aviona. Te sledi ne izginejo po petnajstih ali dvajsetih sekundah, ampak, ostanejo celo par ur ali več. Kaj vse te sledi počnejo in kako se obnašajo ni sedaj pomembno pisanje, saj je informacij takšnih ali drugačnih povsod dovolj, seveda, predvsem na internetu. Nas zanima, ki živimo pod tem nebom, kaj se pravzaprav dogaja in predlog vsebuje ravno to, da bi bolj kompententni za taka dogajanja, podali svoje obrazložitve, ker mnogo je nas tu v Sloveniji in po svetu, ki začenjamo dojemati, da se dogaja nekaj čudnega in zaenkrat še nerazumljivega.

Laična logika zahteva obrazložitve, saj to nikakor ne more biti čisto neopaženo. Ker sklepamo enostavno, sklepamo, da kompententni za naš zračni prostor sigurno imajo znanje o tej zadevi, ki je zadosti strokovno in tudi razumljivo za navadne ljudi, ki bi radi vedeli, kaj se dogaja nad njihovimi glavami ali imajo razlog, za biti ogrožen ali ne. V izogib vedno bolj razširjenemu strahu in skrivnosti, ki se plete okoli tega, predlagam vladi, da poda uradno obrazliožitev tega "pojava". Z velikim zanimanjem pričakujemo odgovor. Lepa hvala

Verzija predloga z dne, 18.06.2010 | 20:20:21

"Izpušne sledi" na našem in tujem nebu

Že nekaj časa, mogoče več kot desetletje, videvamo na nebu avionske sledi, ki se vedejo drugače kot se vede normalni izpuh, recimo potniškega aviona. Te sledi ne izginejo po petnajstih ali dvajsetih sekundah, ampak, ostanejo celo par ur ali več. Kaj vse te sledi počnejo in kako se obnašajo ni sedaj pomembno pisanje, saj je informacij takšnih ali drugačnih povsod dovolj, seveda, predvsem na internetu. Nas zanima, ki živimo pod tem nebom, kaj se pravzaprav dogaja in predlog vsebuje ravno to, da bi bolj kompententni za taka dogajanja, podali svoje obrazložitve, ker mnogo je nas tu v Sloveniji in po svetu, ki začenjamo dojemati, da se dogaja nekaj čudnega in zaenkrat še nerazumljivega.

Laična logika zahteva obrazložitve, saj to nikakor ne more biti čisto neopaženo. Ker sklepamo enostavno, sklepamo, da kompententni za naš zračni prostor sigurno imajo znanje o tej zadevi, ki je zadosti strokovno in tudi razumljivo za navadne ljudi, ki bi radi vedeli, kaj se dogaja nad njihovimi glavami ali imajo razlog, za biti ogrožen ali ne. V izogib vedno bolj razširjenemu strahu in skrivnosti, ki se plete okoli tega, predlagam vladi, da poda uradno obrazliožitev tega "pojava". Z velikim zanimanjem pričakujemo odgovor. Lepa hvala

Komentarji