Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Šport na srednji šoli

3455 OGLEDOV 11 KOMENTARJEV

Predlagam, da se zaključna ocena pri športu kot predmetu v srednjih šolah, ki niso športno usmerjene (npr. športni oddelek gimnazije), upošteva pri splošnem uspehu le, če se s tem strinja dijak. Šport je eden tistih zelo problematičnih predmetov, kar zadeva ocenjevanje. Sistem, kakršnega imamo sedaj, je preveč generaliziran, saj vse obravnava na enak način, kot da so vsi vrhunski športniki, ne osredotoča pa se na potrebe posameznika, ker – roko na srce – šport je v dobršni meri pogojen z dednostjo in kako starši privzgojijo odnos do telovadbe, da o zneskih za treninge in športno opremo, ki si jih vsak pač ne more privoščiti, ne govorim. Zato menim, da bi bilo pravično, da se na srednji šoli, razen seveda tistih, ki so neposredno vezane na šport, sproti ocenjuje šport, toda pri zaključni oceni vpraša dijaka, ali hoče koristiti zaključno oceno iz športne ali ne. Ne primeri se redko, da se komu prav zaradi enega predmeta izmuzne npr. odličnost ali pa zato izgubi štipendijo. Ob taki ureditvi, kot jo predlagam, bi se ne samo dvignil splošni učni uspeh, temveč bi tudi nadarjeni in motivirani športniki bili bolj izpostavljeni. Ker pa bi dejstvo, da ni sredstva prisile (beri ocen), dijakom morda dalo misliti, da jim ni treba obiskovati pouka športa in bi vsak teden prinašali raznorazna opravičila, predlagam, da če dijak ne dosega minimuma obiskanih ur športa (ta bi se moral v skladu z razmerami povišati), mora športne obveznosti opraviti v obliki raznih dodatnih športnih dnevov in ostalih aktivnosti, ki jih organizira šola. Evanescence

26 glasov

22 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR A Anonimni uporabnik 19 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


29. 4. 2014

Odziv Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport

Ravno športna vzgoja je predmet, kjer poteka individualna obravnava in je daleč od tega, da bi bila usmerjena v vrhunski šport. Če pa se kje kaže kot taka, pomeni, da predmet/vsebine narobe izvajajo. Vpliv dednosti na uspešnost pri športni vzgoji je mnogo nižji kot pri mnogih drugih predmetih, npr. matematiki, ki pa je nihče ne izloča iz splošnega uspeha. Pri tem so ključni vplivi okolja, tako družinskega, kot šolskega. Popolnoma enako kot pri ostalih šolskih predmetih.

Priloge:

Komentarji