Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Ponovna uvedba opisnega ocenjevanja

4553 OGLEDOV 11 KOMENTARJEV

Pri predmetih telesna vzgoja, likovna vzgoja in glasbena vzgoja predlagam uvedbo opisnega ocenjevanja v vseh razredih devetletke, ker je sedanje ocenjevanje predmetov, ki se izvajajo v devetletki npr. enkrat tedensko, povsem nesmiselno.

Sedanje ocenjevanje predstavlja nepotreben pritisk tako za učitelje kot starše in ni povezano z nadaljnjo uspešnostjo otrok na specifičnem področju, kamor se usmeri.

67 glasov

8 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR P Primož Auersperger 2 predloga
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


7. 5. 2013

Odziv Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport

Delitev šolskih predmetov na t.i. vzgojne in druge predmete je zastarelo in nesprejemljivo z vidika sodobne pedagoške doktrine. Enak zakonodajni princip ocenjevanja daje vsem predmetom, opredeljenim v predmetniku osnovne šole, enakovreden status z vzgojno-izobraževalnega vidika in poudarja celostni razvoj, ki je v tem obdobju v ospredju.

Preverjanje in ocenjevanje znanja kot sestavni del učnega procesa mora biti za učitelje in učence oblikovano tako, da zagotavlja učinkovito uresničevanje učnih načrtov s poudarkom na učni podpori učencem, da le-ti lahko napredujejo v skladu s svojimi zmožnostmi. Zato se bolj kot za razpravo o številčnih ali besedilnih opisih doseženega znanja, zavzemamo za kvalitetno povratno informacijo o napredovanju učencev in spodbudne odnose med učiteljem in učencem, kar bo vplivalo na motiviranost ter interes učencev za posamezni predmet.

Priloge:

Komentarji