Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Uvedba brezplačnih telefonskih številk

3112 OGLEDOV 5 KOMENTARJEV

Predlagam uvedbo brezplačnih telefonskih številk 080 za vse pomembne ustanove, ki jih občani potrebujemo za nujno potrebne informacije. Ustanove, zavodi imajo nastavljen sistem tajnice in čakalne vrste in tako lahko občan za nujno potrebno informacijo porabi celo premoženje, ko kliče navadne stacionarne telefonske številke ponavadi iz GSM aparatov.

Vse navedene brezplačne številke z 080 naj bodo tudi javno objavljene v telefonskem imeniku in na vseh spletnih straneh ustanov, zavodov, podjetij.

Primeri, za katere bi bilo potrebno uvesti brezplačne telefonske številke:

Bolnice

Zdravstveni domovi

Zpiz

Zavod za zaposlovanje

Center za socialno delo

Elektro podjetja

Vodovodna podjetja

Plinarne

Policija (razen 113) za informacije občanov

19 glasov

2 glasova

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M Marija Krajnc 68 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


15. 11. 2012

Odziv Ministrstva za javno upravo

Zahvaljujemo se Vam za vaš predlog glede uvedbe brezplačnih telefonskih številk. Hkrati bi Vam želeli sporočiti, da je Vlada RS oktobra 2011 ustanovila Enotni kontaktni center državne uprave (v nadaljevanju EKC), ki nudi prebivalcem Slovenije na enem mestu informacije s področja dela državne uprave in pomoč pri uporabi elektronskih storitev državne uprave. EKC je dosegljiv na brezplačni telefonski številki 080 2002, preko e-pošte: ekc@gov.si in spletnega mesta: www.ekc.gov.si.

Verjamemo, da bo vzpostavljeni EKC v veliki meri prispeval k brezplačni dostopnosti ažurnih in relevantnih informacij s področja dela državne uprave na enem mestu. Medtem pa velja poudariti, da se del Vašega predloga nanaša na podjetja, kjer operativne odločitve niso v pristojnosti vlade, prav tako pa bi bilo brezplačno telefonsko storitev s stroškovnega vidika (še posebej v času krize) težko zagotoviti za vse predlagane zavode in ustanove.

V upanju, da Vam bo lahko EKC v prihodnje kakor koli pomagal, Vas lepo pozdravljamo.

Priloge:

Komentarji