Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Odstop od konvencije o beguncih

1243 OGLEDOV 5 KOMENTARJEV

Predlagam da Slovenija odstopi od podpisa konvecije o statusu beguncev iz leta 1951.

44.člen

Odpoved

1.Vsaka država pogodbenica lahko kadarkoli odpove to Konvencijo z notifikacijo, naslovljeno na generalnega sekretarja Združenih narodov.

2.Odpoved bo za zadevno državo pogodbenico začela veljati leto dni po tem, ko bo generalni sekretar Združenih narodov prejel odpoved.

3.Vsaka država, ki bo dala izjavo ali notifikacijo v skladu s 40. členom, lahko kadarkoli po tem z notifikacijo, naslovljeno na generalnega sekretarja Združenih narodov razglasi, da se Konvencija preneha uporabljati na ozemlju, navedenem v notifikaciji po letu dni od dne, ko bo generalni sekretar prejel notifikacijo.

Predvsem zaradi majhnosti naše države,ker nismo zmožni poskbeti za večje število pravih beguncev.

Sploh pa sedaj kar vsem po vrsti pravite da so begunci.

Celo OZN Evopi-EU na silo vsiljuje državljanke in državljane arabskih,afriških in azijskih držav da jih moramo vse sprejeti če hočejo v Evropo-EU, četudi sploh niso vojni begunci

-kaj pa preostale države sveta jim ni potrebno nikogar sprejeti-ZDA,Kanada,Rusija,Kitajska,J.Koreja,Japonska in tako dalje ?

Ali je glavni cilj uničiti Evropo in naš način življenja kjer imajo ženske vse pravice in popolno svobodo,enakopravnost med spoloma,svoboda otrok,tudi istospolno usmerjeni imajo vso svobodo ?

Skoraj večina priseljencev iz arabskih in afriških držav ne priznava nobenih zgoraj omenjenih pravic.

In jim tudi ni treba saj lahko sedaj v Evropi-EU še naprej živijo tako kot so navajeni brez kakršnih koli pravil in omejitev-glavno da imajo oni vse pravice,njihove žene,hčerke pa še naprej živijo na enak način kot doma brez svobode in pravic, tukaj se kaže prava demokracija EU.

Le kaj se bo zgodilo ko jih bo v Evropi več kot nas, ali res verjamete da bomo še naprej živeli v tolikšni svobodi kot sedaj ?

Demokracija se bo končala takoj ko bomo v manjšini in tudi vi politiki in vaši otroci ter njihovi in tako dalje boste-bodo izgubili vse pravice ter svobodo.

Žalostno je da lahko v Evropi in kjerkoli drugje po svetu kdorkoli v imenu vere krši osnovne človekove pravice, mar še vedno živimo v jamah ?

Verska svoboda mora biti omejena in pogojena z ostalimi pravicami in svobodo vseh,sedaj pa je popolna verska svoboda nad vsemi ostalimi pravicami..

www.rtvslo.si/evropska-unija/dosezen-dogovor-o-mehanizmu-za-porazdelitev-prebeznikov/500332

www.rtvslo.si/svet/evropa/zn-pozivajo-eu-naj-spet-resuje-prebeznike-v-sredozemskem-morju/494386

Sploh pa je ta konvencija zelo zastarela in celo zakonsko neveljavna,saj se nanaša predvsem na predvojno obdobje pred letom 1951 in je zato sedaj pravno neveljavna-nezavezajuča.

Preberite si konvencijo..

www.unhcr.org/si/konvencija-o-statusu-beguncev

www.unhcr.org/si/wp-content/uploads/sites/25/2017/06/1951_Convention_status_refugees-svn.pdf

Opredelitev izraza "begunec" A.Za namene te Konvencije se izraz "begunec" uporablja za vsako osebo: 1.ki velja za begunca v skladu z aranžmajema z dne 12. maja 1926 in 30. junija 1928 ali v skladu s Konvencijama z dne 28. oktobra 1933 in 10. februarja 1938, Protokolom z dne 14. septembra 1939 ali pa v skladu z Ustavo Mednarodne organizacije za begunce; Odlobe o neprimernosti, ki jih je sprejela Mednarodna organizacija za begunce v asu svojega delovanja, niso ovira za priznanje statusa begunca osebam, ki izpolnjujejo pogoje, predvidene v drugem odstavku tega oddelka;

2.ki se, zaradi dogodkov, ki so se zgodili pred 1. januarjem 1951 in zaradi utemeljenega strahu pred preganjanjem osnovanem na rasi, veri, narodni pripadnosti, pripadnosti doloeni družbeni skupini ali doloenem politinem preprianju, nahaja izven države, katere državljan je, in ne more, ali zaradi takšnega strahu noe uživati varstva te države, ali osebo, ki nima državljanstva, in se nahaja izven države, kjer je imela obiajno prebivališe, pa se zaradi takšnih dogodkov ne more ali noe zaradi omenjenega strahu vrniti v to državo

.1. Za namene to Konvencije se besede iz A dela prvega lena "dogodki, ki so se zgodili pred 1. januarjem 1951 ", lahko razumejo kot

(a)"dogodki, ki so se zgodili prod 1. januarjem 1951 v Evropi"; ali

(b)"dogodki, ki so se zgodili pred 1. januarjem 1951 v Evropi ali drugod".

Vsaka država pogodbenica ob podpisu, ratifikaciji ali pristopu k tej Konvenciji da izjavo, v kateri zaradi obsega obveznosti, ki jih s to Konvencijo prevzema navede, v katerem pomenu uporablja te besede. 2. Vsaka država pogodbenica, ki je sprejela opredelitev (a), lahko z notifikacijo generalnemu sekretarju Združenih narodov kadarkoli razširi svoje obveznosti s sprejemom opredelitve

Da vidimo če imamo v Evropi-EU-Sloveniji še svobodo govora in izražanja in če še kaj velja naša USTAVA-ali si boste sploh upali objavili predlog ?

Ne se zopet izgovarjati na že obstoječe zakone, saj zato ste na vladi da jih če je to potrebno spremenite,popravite,prilagodite mar ne ?

23 glasov

8 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR Peter G: 257 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


2. 12. 2019

Odziv Ministrstva za notranje zadeve

Mednarodna zaščita v Republiki Sloveniji ustavno varovana kategorija in pomeni priznanje zaščite osebi, ki je svojo izvorno državo zapustila zaradi preganjanja. Za razliko od migracij zaradi ekonomskih, socialnih, zdravstvenih in podobnih razlogov, je mednarodna zaščita vrsta prisilne, nenačrtovane migracije in je zato podvržena številnim garancijam in standardom, ki jih predpisujejo v prvi vrsti mednarodni akti, ki so jih demokratične države dolžne spoštovati.

Kot je razvidno tudi iz predloga, je bilo pravilno ugotovljeno, da Ženevska konvencija kot univerzalni sporazum, določa, kdo je begunec in definira pravice ter dolžnosti beguncev in držav gostiteljic. Kljub temu da je bila sprejeta pred 68 leti, Ženevska konvencija o beguncih še vedno predstavlja temelj zaščite beguncev po svetu.

Glede navedbe, da je Konvencija o statusu beguncev iz leta 1951 (v nadaljevanju: Ženevska konvencija) pravno neveljavna oziroma nezavezujoča za Republiko Slovenijo, pojasnjujemo, da je Republika Slovenija z Aktom o notifikaciji nasledstva glede konvencij Organizacije združenih narodov in konvencij, sprejetih v Mednarodni agenciji za atomsko energijo (Uradni list RS – Mednarodne pogodbe, št. 9/92) postala pravna naslednica številnih mednarodnih sporazumov, med drugim tudi Ženevske konvencije in Protokola iz leta 1967, katerih članica je bila bivša Socialistična federativna republika Jugoslavija. S Protokolom iz leta 1967 so bile odstranjene geografske in časovne omejitve Ženevske konvencije.

Na podlagi 8. člen Ustave Republike Slovenije morajo biti zakoni in drugi predpisi v skladu s splošno veljavnimi načeli mednarodnega prava in z mednarodnimi pogodbami, ki obvezujejo Republiko Slovenijo. Ratificirane in objavljene mednarodne pogodbe se uporabljajo neposredno. Skladno z navedenim sta tako tudi Ženevska konvencija in Protokol za Republiko Slovenijo pravno zavezujoča in neposredno uporabljiva.

Dodatno pojasnjujemo, da mednarodno zaščito v Republiki Sloveniji določa skupna evropska azilna zakonodaja, ki jo je Republika Slovenija kot država članica Evropske unije dolžna spoštovati. Evropska zakonodaja s področja mednarodne zaščite je prenesena v nacionalni pravni red z Zakonom o mednarodni zaščiti (Uradni list RS, št. 16/17 – uradno prečiščeno besedilo), skladno s katerim se status begunca v Republiki Sloveniji prizna osebi, ki utemeljeno in verodostojno izkaže, da je v izvorni državi ogrožena zaradi rase, vere, narodnosti, političnega prepričanja ali pripadnosti posebni družbeni skupini. Subsidiarna zaščita pa se prizna osebi, ki ne izpolnjuje pogojev za priznanje statusa begunca, vendar izkaže utemeljene in verodostojne razloge, da bi ji bila ob vrnitvi v izvorno državo povzročena resna škoda (smrtna kazen ali usmrtitev, mučenje ali nehumano ali poniževalno ravnanje). Prav tako se prizna subsidiarna zaščita zaradi resne in individualne grožnje zoper življenje ali svobodo prosilca zaradi samovoljnega nasilja v situacijah mednarodnega ali notranjega oboroženega spopada v izvorni državi.

Nudenje zaščite osebam, ki za zaščito zaprosijo, pomeni spoštovanje mednarodnega humanitarnega prava in človekovih pravic ter humanitaren in solidaren odnos države ali skupnosti držav do dogajanja v svetu in civilistov, ki so se znašli v oboroženih spopadih oziroma so v izvorni državi preganjani.

Komentarji