Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Osebni dohodek
 
Roman Marguč
Ogledov: 11843
Predlog ustvarjen 13.11.2009
Arhivirano
Zadnja sprememba 13.11.2009 10:37:44

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (65)  

Predlagam, da se sprejme zakon, da delodajalec ne more biti lastnik podjetja, če ne more zagotavljati  svojim delavcem minimalni osebni dohodek 700 evrov. Menežerji pa ne smejo imeti dohodek, ki presega pet kratni znesek minimalnega osebnega dohodka zaposlenih v njegovem podjetju. Sem prepričan, da ne bo nobenih stavk.


Ključne besede plače
Kategorija: Gospodarstvo


Zadnji komentarji:

Robar | 02.06.2010 | 14:52
Pozdravljeni!
Vsi pišete na veliko o prestrukturiranju in o dodani vrednosti delovca-podjetja. 

Res je da te dve stvari sta osnovni za večje dohotke in stabilnost podjetji. Vendar moram pa na to dodat en komentar. Veliko je mladih v sloveniji z izjemnim potencijalom. In tega naše gospodarstvo ni sposobno iskoristiti. 

npr. Trenutni imam tri izdelane poslovne načrte, ki bi lahko podjetjem v določeni branži zdvignalo dodano vrednost in konkurenčnost (novi izdelki-storitve). In zdrava logiga nam pravi, da bodo podjetja zagrablila vsako možnost, ki bi jim lahko pripomogla k večjemu dobičku. Vendar na žalost ni tako! Slovenija ima tako togo gospodarstvo, da je že hudo in dokler bo temu tako bomo samo podizvajalci. 
Na srečo imamo pa tudi kakšno podjetje, ki se zaveda razvoja (akrapovič....).

Tisti pa ko govorita o prestrukturiranju podjetji po vzoru nekaterih držav vam morem pa dati pa en primer, potem pa se sami odločte ali si to resno želite.

Podjetje VOITH v avstriji je pret leti imelo približno toliko zaposlenih kot naše gorenje. Po prestrukturiranju jih trenutno še dela samo 700. Res je da vsi ti delovci proizvajajo ogromno dodano vrednost, vendar pa ni več primernih delovnih mest za ljudi z nisko izobrazbo. In če želite mojo definicijo dodane vrednosti! V tem podjetju imajo ot 300 do 500 novih patentov letno v svoji branži. In to so dosegli samo z stimuliranjem delovcev. 

In taka podjetja rabi slovenija, ki so dinamična, iščejo nove poslovne možnosti doma in v tujini.....

Pri nas je pa vse na glavo obrnjeno. Delovcev se ne stimulira, ne ustvarjamo delovnih mest z dodano vrednostjo, vsi ki bi bili sposobni za inovacije... jih sistem zatira (samo zaradi tega ker imamo preveč nesposobnih ljudi na pozicijah-vodilnih položajih, ki so na stolčke prišli zaradi vez ali politične opredelitve. In ti ljudje se bojijo sposobnih ljudi in jih trenutno še uspešno zatirajo). 

Moram pa reči, da je potrebno v sloveniji dobro preučiti plačne sisteme:
-minimalna plača mora biti višja od praga revščine (trenutno ni tako),
-menedžerji, direktorji podjetji morajo biti plačani na podlagi uspešnosti.

In še en predlog za javno upravo. Obvezno mora javna uprava v kratkem narediti oceno delovnih mest! In odpravit vsa delovna mesta, ki po tej oceni niso več aktualna-potrebna. Višek javnih delovcev pa zaposlit tam kjer jih primankuje oz. odpustiti. tako kot se naj bi počelo tudi v gospodarstvu.

L.P.
Matej Novak | 27.05.2010 | 17:56 Prikaži
ne moreš merit manedžerjeve plače z istimi merili kot delavčeve...ker je odgovornost in razmerje do podjetja povsem drugačno...delavec vse kar vloži v firmo je tistih nekaj ur dela vsak dan, manager pa mora zadevo vodit, razvijat, kreirat, skrbet za firmo kot celoto, odgovarjat morebitnim lasnikom, je kazensko in materialno odgovoren, če je lastnik firme je tudi sam investiral vanjo in je zato podvržen poslovnemu riziku,...

ne gre to tako enostavno, da boš rekel, da ma lahko tvoj šef samo 5x višjo plačo od tebe. plačo si je treba enostavno zaslužit. se pa strinjam, da bi morali met višje plače delavci, ki pokažejo  večji interes za razvoj firme, njeno prihodnost, perspektivo, ki imajo kreativne in podjetne ter kvalitetne predloge, se izkažejo kto dobri podjetniki,...

poleg tega ne moreš niti rečt, da ne more bit lastnik firme nekdo, ki ne more delavcem zagotoviti vsaj 700neto...kaj pa v času krize?! ni tako enostavno. lahko enostavno, da mu poslovna ideja ne uspe - sej se ne da z vsem obogatet.


jaz nekaj pravim: vsak, ki misli, da ima slabega delodajalca, naj sam odpre svoj s.p. ali doo in naj sam vidi, kako izgleda furat lastno firmo.
jurcek | 15.06.2010 | 13:37 Prikaži
Se strinjam z M.Novakom.

Namesto izvornega predloga pa tale predlog: 
- delodajalec delavcu nakaže celotno vrednost - tako bi se delavec končno zavedel, koliko delodajalec pravzaprav mesečno da za delavca. Delavec naj potem sam nakazuje davke in prispevke, tako da bo v vsakem trenutku vedel, pri čem je (in se tako izognil stanju delavcev Steklarske Nove in še katerih, ki za leta nazaj nimajo več možnosti izterjati zneskov, ki so jim bili trgani ob plači).

- delodajalec lahko najame delavca tudi za manj ur ali za manjše plačilo (ponudba in povpraševanje) - delavec pa delo sprejme ali zavrne na osnovi svojih želja/zahtev. Na tak način bi omogočili delo več ljudem, saj se podjetniki v teh pogojih težko odločajo za najemanje delavcev (negotovost bodočih pogojev dela, vedno višje zahteve sindikatov...). Ker bi delavec sam nakazoval davke in prispevke, tako delo ne bi bilo obremenjeno z davčnimi bremeni delodajalca.



Černivec Milan | 27.04.2011 | 17:33 Prikaži
Napisano lepo,da je kazensko in materialno odgovoren le da tega v naši državi ni saj do sedaj še nobeden od menedžerjev ni kazensko odgovarjal,ko je spravil firmo,podjetje v stečaj kaj šele da bi materialno povrniil škodo,ki so jo s stečajem utrpeli delavci.
lothar | 03.05.2010 | 16:46
Absolutno se strinjam, da je potrebno zaostriti zahtevo po višjih plačah, vendar ne tako, da bo še več delavcev brezposelnih.  Za začetek bi bilo potrebno sprejeti zakon, da je ne plačevanje prispevkov za zdravstveno zavarovanje in ZZPIZ KAZNIVO DEJANJE, KI SE KAZNUJE Z ZAPOROM NAJMANJ ENEGA LETA..
histerik16 | 19.04.2010 | 13:44
ce bi vsi imeli isto plačo nebi bilo nobenih stavk pa še gospodarstvo bi se prilagodilo temu da imamo vsi enako kupno moč. potem bi tudi stanovanja gradili za vse enaka. in prevozna sredstva. vsi bi si lahko privoščili od tožb do hiše. ta predlog je pravičen ker sam kapitalizem sili v to smer z tem da drage stvari dela dolgoročno cenejše in da poceni stvari dolgoročno viša. če to ni prvi korak do raja potem pa tudi ne vem kaj je prvi korak.
Zdenko | 29.03.2010 | 23:02
Predlagam:
- da vsako podjetje, ki ne more zagotavljati delavcem plače vsaj 600EUR, da gre avtomatsko v stečaj.
-  podjetje, ki ne zagotovi delavcem  vsaj 700EUR plače ne more vodilnih plačati več kot dvakratnik najmanjše plače v podjetju in ne more deliti dobička lastnikom.
-  podjetje, ki ne zagotovi delavcem  vsaj 800EUR plače ne more vodilnih plačati več kot trikratnik najmanjše plače v podjetju in ne more deliti dobička lastnikom.
- podjetje ki ne zagotovi delavcem  vsaj 900EUR plače ne more vodilnih plačati več kot štirikratnik povprečne plače v podjetju in ne sme lastnikom izplačati večjega dobička kot je vsota izplačanih regresov zaposlenim v podjetju.
- podjetje ki ne zagotovi delavcem  vsaj 1000EUR plače ne more vodilnih plačati več kot petklratnik povprečne plače v podjetju in ne sme lastnikom izplačati večjega dobička kot je dvakratna vsota izplačanih regresov zaposlenim v podjetju.
- podjetje ki ne zagotovi delavcem  vsaj 1100EUR plače ne more vodilnih plačati več kot šestkratnik povprečne plače v podjetju in ne sme lastnikom izplačati večjega dobička kot je trikratna vsota izplačanih regresov zaposlenim v podjetju.
- za podjetja, ki izplačujejo plače večje kot 1200EUR ni nobene omejitve pri nagrajevanju vodilnih, prav tako pa je dobiček lastnikov samo polovično obdavčen.
jype | 04.12.2009 | 15:34
Se ne strinjam. Ukrep bo pomenil izključno to, da bodo ljudje, ki zdaj zaslužijo 400 evrov neto mesečno, izgubili službo, ker se bo podjetje zaprlo.
Roman Marguč | 04.12.2009 | 16:14
Spoštovani IYPE.
Lahko, da bodo nekateri zgubili službe. Toda zgubili jo bodo pri tistih delodajalcih, ki iskoriščajo delovno silo za lastno bogatenje. V zgodovini so ljudje za boljše življenje zgubljali življenja in ne samo službe. Tisti, ki so sposobni zaslužiti več in si tega tudi želijo bodo hitro lahko dobili službo pri delodajalcih, ki jim življenje ljudi kaj pomeni in jim ni vseeno, če živijo v revščini.
Smatram da je tak zakon edini način, da se otresemo iskoriščanja ljudi. Vse ostao je metanja peska v oči in nakladanje, ki smo ga deležni vsak dan v medijih.
katja | 05.12.2009 | 13:19
To bi bilo tudi prav. Sščasoma bi se trg dela že oblikoval tako, da bodo na voljo kmalu tudi taka dela, ki bodo omogočila ljudem dostojno delo in dostojen zaslužek. 
Matej Novak | 27.05.2010 | 18:06
ne strinjam se...ljudje so izkoriščani, ker jim tako paše...noben nobenega ne sili, da hodi v neko firmo delat...v sloveniji mamo dovolj mehanizmov, ki ljudem pomagajo odpret lastno firmo...če nisi zadovoljen s svojim šefom, potem izvoli, odpri svoj sp.

je pa smešna tvoja izjava:

ljudje so v zgodovini bili pripravljeni umreti za boljše življenje...hahahahaa, kako pa lahko boljše živiš, če si mrtev?!?!!?? malo premisli, preden pišeš.

predvsem pa se vprašaj, ali bi lahko sam vodil firmo? zakaj raje trpiš pri slabem delodajalcu, kot pa da se odpraviš v samostojne vode?

mogoče zato, ker se ti to ne zdi dovolj enostavno in bi moral celo kaj žrtvovati v življenju?
Mare | 01.12.2009 | 13:46
Za to, da so v podjetjih mizerne, človeka nedostojne plače, niso krivi delavci, pač pa nesposobni menedžerji. Ti so krivi, da se proizvajajo stvari, ki jih ne morejo prodati, da imajo produkti nizko dodano vrednost, da je v podjetju slaba organizacija, da ni sistema notranjih kontrol, da vlada finančna nedisciplina, da se direktorji raje ukvarjajo s finančnimi špekulacijami kot z dobrim upravljanjem in vodenjem podjetja...
Člani uprave nikoli ne bi smeli biti solastniki podjetja, ki ga vodijo. Njih bi morali lastniki najeti za to, da dobro upravljajo s podjetjem. Če direktorji ne zmorejo pošteno plačati ostalih zaposlenih, bi jih morali lastniki zamenjati z bolj sposobnimi.

Skratka, gnojna rana so direktorji, ne pa delavci.
Boyzl | 30.11.2009 | 11:03
jamranje o povečanju brezposelnosti zaradi višjih minimalnih plač je nonsens!
Roman, mogoče dodelaš svoj predlog s kakšno naslednjih misli.
1. ustrezno "zapečeno" maksimalno razmerje med vodilnimi in delavci bi sprostilo dovolj sredstev, da bi marsikatera minimalna plača bila malo bolj kulturno visoka.
2. višja minimalna plača bi pomenila pri marsikaterem delovnem mestu večji interes "domačih" brezposelnežev za delo, s tem zmanjšanje uvoza delovne sile in torej kvečjemu znižano brezposelnost
3. zakonodaja bi moral natančneje regulirati in kontrolirati tudi sam princip delovanja podjetij - sedaj je v intreseu vodstva, da prikazuje minimalne dobičke, da izplačuje minimalce; če bi vodilni imeli lahko npr max 5x toliko, kot je povprečje "navadnih delavcev" v tem podjetju ... bi bila to tudi spodbuda za manj laži in goljufij
4. tudi jok, da bodo potem managerji bežali v tujino, je precej neosnovan. kdo jih pa čaka? imajo dovolj svojih, dobrih, pametnih, ki znajo izvajati načela zdravega ne pa bolnega srednjeveško izkoriščevalskega kapitalizma
5. še posebej je potrebno urediti plače t.i. pogrebnih vodstev podjetij (zasilna začasna vodstva, stečajni upravitelji in podobni) ki imajo bajne plače, pa še za nobenega nisem slišal, da je spravil stvari v red, poskrbel za delavce. pri njih naj bo pravilo "plača enaka največ 2x delavski" v času reševanja, po uspešnem reševanju pa določena nagrada, odstotki v naslednjih par letih. boste videli, kako dosti bolj uspešno bodo reševali krize v podjetjih!
Roman Marguč | 30.11.2009 | 14:11
Spoštovani Bojan. 
Škoda ker ni več čas za dajanje komentarjev se pa vseeno popolnoma strinjam s tabo. Žal pa ni več druge variante kot, da se delavci malo več zavzamejo zase in če že drugega ne morejo naj vsaj kvalitetno in združeno štrajkajo. Štrajki izven delovnega časa pa našim parlamentarcem drugega ne naredijo kot to, da se še naprej smejijo in afne guncajo na njihov račun.
Še vedno sem mnenja, da je tudi v tržnem gospodarstvu  potrebno minimalni osebni dohodek urediti s tako zakonodajo, ki bo omogočala preprostemu delavcu kulturno življenje. Izkoriščevalcem pa je potrebno onemogočiti iskoriščanje delovne sile. 

Ko bodo delavci nehali delati vsa najbolj umazana in najslapše plačana dela in se bodo gospodje utopili v lastnem dreku, potem se bo  sigurno našlo tudi dovolj sredtev, da se tudi tem ljudem omogoči kulturno živlenje.

Roman Marguč | 28.11.2009 | 19:11
Dragi moji ne pomagajo niti demonstracije. Dokler časa bodo najbolj odgovorni za gospodarstvo jamrali, da gospodarstvo ni v stanju zagotoviti večjih plač, nam ni rešitve.

Vprašam te gospode kako potem gospodarstvo lahko zagotoviti take pače menežerjem, direktorjem in vodilnim delavcem.
matevž17 | 27.11.2009 | 11:35
Da smo prišli v tako gospodarsko godljo s tako nizkimi minimalnimi plačami so krive poosamostvijtvene vlade. Z izjemo NSi so VSI bodisi levi ali desni komunisti. (Še zdaleč nisem volilec NSi).  Zahodno gopodarstvo se že nekaj let prestrukturira iz "šrafenciger" in šivalne industrije v zahtevnejše realno gospopdarstvo z višjo dodano vrednostjo. Za njih  "šraufajo" in šivajo Kitajci ( za malo riža), malo pa še mi Slovenci (za malo krompirja) . Naši politiki tega prestruktiriranja niso nikoli razumeli. Vse vlade so samo delile, denar, položaje, firme itd. Naloga vsake vlade je zagotoviti stimulativne pogoje za razvoj zasebne pobude. Makedonci novim investitorjem dajo zastonj zemljo, so oproščeni davka na dobiček 5 ali 7 let, nato je davek na dobiček 10%. Država od novih investitorjev direktno ne bo dobila skoraj nič, indirektno pa številna nova delovna mesta in s tem potrošnike, njihovo kupno moč in s tem njihov DDV. 
Pri nas so politiki pač omejeni v dojemaju sodobnega kapiatlizma in VSI drgnejo socializem naprej, saj drugega dejansko NE znajo. 

Imamo še okoli 130.000 delovnih mest na minimalcu ali pod tem. Te ljudi, ki toliko jamrajo bi vprašal, kaj pa so delali takrat ko je bilo treba hodit v šolo? Če niso imeli materialnih možnosti za šolo, a so se kasneje dokvalificirali? Ali so šli na Zavod za zaposlovanje, ki vsakemu, tudi že zaposlenemu, omogoči dopolnitev kvalifikacije brezplačno?  Ne, niso. 

Potem se vprašam: oni bi minimalno plačo 600 €. OK, drži, to je za preživetje. (Iz tega bo penzija le okoli 380-400 €!!!!!!!!!!!). Pa se še vprašam: če nekvalificiran proizvodni delavec dobi 600€, a potem je pa v redu, da razvojni inženir (po 16 letih šolanja) v Gorenju dobi 1100€, sodnik začetnik (po najmanj 17 letih šolanja) 1200€.


 
Roman Marguč | 27.11.2009 | 16:58
Spoštovani Matevž mislim, da imava zelo podobno mnenje. Nikakor ne mislim, da plače ne bi smele biti višje od 700 evrov in razumljivo je da, morajo imeti visoko izobraženi delavci boljše plače. Vendar pa mora biti neka razumna razlika med najvišjo in najnižjo. To kar se dogaja v Sloveniji je skregano z vso logiko. Veliko se je govorilo o trgu delovne sile, vendar je  ta naš turbo kapitalizem prinesel vse kaj drugega.
Lepo si izračunal kakšen bo penzjon, pa lahko takoj ugotoviva, da s takim  penzjonom  tudi upokojenec ne more živeti dostojnega življenja.....
Anti NWO | 01.02.2010 | 00:14
 
O kakih nekvalificiranih delavcih govoris ti to, saj vecina ljudi z 12 in 13 letno solo, torej koncano osnovno in poklicno ali srednjo imajo prav tako skoraj minimalno placo, tako, da clovek se mora prav vprasati, kaksno solo rabis, da sploh prides do povprecne place.


Glede na to, da je povprecna placa 1400€ bruto, potem lahko recemo, da bi lahko komot zaposlili vsaj se 20-30% ljudi in z tem, bi se razlike med placami nekoliko normalizirale.

Ljudje bi morali biti placani, kadar se solajo, tako, da so stimulirani za hoditi v solo, kadar se pa zaposlijo bi morale biti razlike v placah minimalne. Tako bi bilo se najbolj posteno in ljudje bi bili bolj motivirani za ostati v soli in se izobrazevati, eprav ze tako imamo prevec izobrazenih ljudi, zato so pa tudi tako nizke place.
Roman Marguč | 26.11.2009 | 17:11
Žalostno, da se bo v soboto zbralo v Ljubljani nekaj tisoč ljudi, ki se bodo borili za 600 evrov plače. To kar pravi premier Pahor, da bi prišlo do večje bresposelnosti je privlečeno za lase. Naj zmanjšajo plače v javnem sektorju. Če bo v javnem sektorju prišlo zato, do zmanjšanja zaposlenih bo to za državo itak samo ugodno.
Še vedno vstrajam, da je 700 evrov komaj vreden zaslužek človeka v tem času.
Boris | 28.11.2009 | 16:41
nekatere stvari so sicer zalostne, ampak povisanje plac ne resi problema... ce podjetje nima dolocene dodane vrednosti nima od kje vzeti...

sicer pa bi lahko vsak imel moznost opravljati kaksno drugo delo... moznost dodatnega studija


osebno me moti, da nekateri nezaposleni (!!!) niso pripravljeni iti na delo v drug kraj, pa ceprav to pomeni 30, mogoce 40km vsak dan v eno smer... za takega bi se takoj zacel sprasevati, da je prostovoljno brezposeln
Roman Marguč | 24.11.2009 | 12:20
Takih primerov kot jih navajaš SIMS je v naši državi kar precej. Ko sem predlagal, da bi minimalni dohodek morala vlada predpisati z zakonom sem bil prepričan, da bo odreagiralo veliko število naših državljanov. Na žalost nas je zelo malo in žalostno je tudi to, da tudi tisti, ki imajo take dohodke samo garajo in niso pripravljeni nič storiti ne zase še manj pa za koga drugega. Vsekakor so delodajalci zmagali, ker so ljudem vlili tak strah , da nihče ne upa nič narediti, ker se boji, da bo zgubil službo in s tem še tisti minimalni dohodek s katerim komaj životari.
Se vidimo v soboto v Ljubljani pa hvala za vspodbudne besede.
sims | 24.11.2009 | 11:40
Tukaj najbolj glasni tisti ki samo obrabljajo stolčke in mastno služijo na račun delavcev-sužnjev.Kako lahko en menedžer zasluži letno 200 000 eurov v primerjavi z delavcev ki v enakem obdobju zasluži 6600 eurov(550 mesečno) se pravi da mora delavec delati 30 let da bo zaslužil enako kot menedžer v enem letu? Ja kar zagovarjajte,le čakamo in upamo da se ne bo ponovilo tako kot pred leti v Franciji(kaos,plenjenje,ropanje...) takrat vam ne pomaga cela armada varnostnikov ko bo raja vstala.

Primer : Elan Marine-proizvodnja plovil: tukaj delavke delajo 8 ur z maskami(uporaba smol,acetona...),prislini položaji,tedensko tudi po 60 ur,dobivajo izpuščaje po obrazih,vonj po smoli-stilenu se zažre v telo,lase in plačilo minimalna plača(530 EUROV),a izdelek si prvoščijo bogataši. Verjemite to je res naporno delo v primerjavi z vami ki čičate v klimatiziranih prostorih,kofetku,tajnici....,poleg ostalih del,rezanje,brušenje plastike,vseskozi prisotne škodljive snovi za borih 600 eurov,sram vas je lahko da se sploh upate tukaj pisati.

Bili so časi ko se delalo efektivno 4-5 ur na dan,takrat res ni bilo naporno v primerjavi sedaj ko nimaš besede,dela se 8 ur,grožnje sploh ne veste kakšni pritiski se vršijo.
Žalostno žalostno priden,natančen slovenski delavec ni vrednen več kot 530 eurov,a menedžerji pa delajo čudeže heehe zopet Elan: samo izobražen,priznan kader prihaja,pripelje svoje ožje sodelavce.. a vsak po enem letu odide še bolj nasmejan,bogatejši drugam da bo kofetkal.....
AnžeŠinkovec | 21.11.2009 | 13:25
Strinjam se, država je v preteklosti premalo varovala FAIRPLAY!
Brez zagotavljanja poštene igre se lahko vse sesuje - dokaz je tudi čas, v katerem živimo.
Roman Marguč | 20.11.2009 | 18:48
Danes sem prebral članek o gospe Urški Drofelnik, ki baje svojim delavkam že od julija meseca ni izplačala plač. Mogoče za tako dejanje obstajajo razlogi vendar ko preberem, da ima njeno podjetje  trgovino na Dunaju, hotelu Kenpinski Palace v Portorožu in da ima željo odpreti še trgovino v San Moritzu mi pa dragi moji enostavno pride slabo in me je sram, da živim v taki državi, ki to dopušča. Ali se res ne da zaseči premoženja, ga prodati in splačati delavk?
Povejte mi no prosim, če ima sploh še smisel sprejemati kakšne zakone v parlamentu. ki bi zaščitili naše državljane. Ali  ta parlament sploh dela za dobrobit naroda ali samo za dobrobit svoje riti. 
seba | 21.11.2009 | 20:17
Če bi imeli efektivna oz. delujoča sodišča, bi lahko vsi delavci stožili firmo in dobili še odškodnino + obresti.

Ne plačat zmenjeno ceno za delo, torej pomanjkanje plačne discipline sem absolutno proti.

Višanje minimalnih plač tukaj ne bo nič pomagalo. Tu treba sodišča uredit.
PinkoPa | 27.11.2009 | 22:18
Žal Slovenija ni več pravna država od osamosvojitve dalje. Sprejeti zakoni so samo za nas reveže in ne za njih - kriminalce.
V naši "prelepi" Sloveniji vsak vleče na svoj mlin. prav tako vse veje oblasti iskoriščajo neumne državljane.
1./ Sodstvo v dogovoru s pravniki sodijo v prid tistemu, kateri podkupi, pa ni važno kdo ima prav.
2./ Kriminalisti ščitijo tiste (lopove), kateri jim lahko položijo nekaj cvenka v žep, kajti navaden državljan tega ne more.
3./ Zdravnikom in farmacevtski industriji ni več interes, da bi bili zdravi, ker bi drugače dosti manj zalužili.

Prikazal sem sami nekaj primerov, kateri pa kažejo, da je Banana Republika 100X bolj pravna od Slovenije.

Sram nas je lahko, da smo slovenci!!!