Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


NAdomestilo za brezposelnost
 
Damjana Cvetan
Ogledov: 4946
Predlog ustvarjen 31.07.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 31.07.2010 11:18:00

  Predlog   Število glasov   Komentarji (13)  

Moj predlog je, da vlada zmanjša nadomestila za brezposelne, in s tem se bo povečala tudi zaposlenost. Zakaj? Ker popolnoma zdravi in sposobni ljudje to nadomestilo ( in vse ostale dodatke ki jim pripadajo kot nezaposlenemu ) izkoriščajo. Dobivajo podporo poleg tega pa delajo na črno in še dodatno zaslužijo. Ničkolikokrat se mi je zgodilo, da so prišli brezposelni na razgovor za službo, ko jih je napotil ZZRS, v delovni obleki in me prosili naj samo potrdim, da se je oglasil na razgovoru in da se mu mudi nazaj delat.

Poleg vsega navedenega pa brezposelni dobijo več od države, kot pa zaposleni ki  dela lahko cel dan za 500 €.

Mislim, da bi bilo potrebno dobro premisliti komu se daja nadomestila in koliko.

Lp, Damjana

 

 


Ključne besede nadomestilo za brezposelnost, brezposelnost
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

Mario Mirdita | 14.02.2016 | 01:46
Ta predlog je tako idiotski, da bolj idiotski ne mora biti. Denarno socialno pomoč so že zdavnaj zmanjšali. Državljanov je za 10% več, kot je delovnih mest. "Izkoriščali" javni uslužbenci  iskoriščajo državo. V bistvu državo izkorišča vsak državljan!!!!!! 
desyncx | 11.08.2010 | 09:57 Prikaži
Kar se tiče brezposelnosti in nadomestila.  V naši državi imamo takšne, ki se na račun tega okoriščajo. Eni pa intenzivno iščejo zaposlitev po 2 leti in več, pa ne dobijo službe. Moj mlajši brat je zaključil univerzitetni študij informatike in je sedaj 2 leti na zavodu.  Seveda, bo vsak rekel, da je šalabajzer in da živi na račun države.  Problem je seveda pri njem EMŠO. 
Imaš na zavodu takšne, ko sploh nočejo iti delati in živijo na račun nas.  Sem pred kakim mesecom doživel, da je prišla ena smrklja na razgovor stara 27 let.  Vidim, da ima vredu izobrazbo in jo vprašam, kaj bi hotela pri nas delati:  Pa ona meni: Ne vem.   Pa je bila napotena iz zavoda k nam.  In se še nekaj pogovarjamo in na koncu reče: Da noče nikjer delati in da je raje doma z fantom in otrokom.   Še adijo ni rekla, ko je šla čez vrate.  In takrat sem takoj poklical na zavod in povedal kako je na stvari. Gospa na drugi strani je rekla: Da bomo uredili.   Čez 1 teden ta smrklja pride na našo firmo, pa začne zmerjati in da nas bo tožila, ker smo se zlagali, da je odklonila zaposlitev.  Če bi bilo kaj pravice pri nas ta smrklja nebi nikdar več smela imeti nobene socialne ipd. 
Anti NWO | 25.08.2010 | 22:13 Prikaži
 
Samo, da te ni sram res, ker poznam, taksne, kot si ti in podobni, ker bi zeleli samo poceni delovno silo in pol takoj klicejo zavod. Pa kaj mislis, da ti bodo prisli ljudje prostiti, da jih zaposlis? One je bila poslana z strani zavoda proti njeni volji in ti bi jo rad zaposlil proti njeni volji? To je suznjelastnistvo. Ce clovek pac noce delati, ker mu ne odgovarja vase delo ali odnos do njih bi moral imeti pravico tudi odkloniti delo, saj tudi sam imam prevec izkusenj iz obeh strani in vem, da ni lahko ne enemu ne drugemo, samo glede razgovorov bodi fer in spostuj njihovo voljo, ne rabi nic zavodu govoriti osebnih stavri glede razgovorov.

Pa se ti zavedas, da lahko nekomu z taksnimi groznjami ogrozis zivljenje, ker pol, clovek lahko zgubi pravico do socialne nadomestitve, kar mu lahko pomeni smrt? Ze tako so socialne pomoci prenizke, vsaj za tiste, ki so posteni in jo zares potrebujejo in jih je tudi sram reci, da hocejo vec, oziroma, da sploh so v socialni stiski, dokler nekaj ne poci, boste stiskali ljudi v kot, samo, ko bo kej pocilo pol bo prepozno.
Zoki | 05.08.2010 | 13:17
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
Zoki | 05.08.2010 | 13:16
V Ustavi je zapisano, da si prosto izbiramo delo. Konec koncev vsak najbolje opravlja delo, ki ga veseli. Siljenje ljudi, pod kvazi miselnostjo, da je treba poprijeti za vsako delo je kontraproduktivno. Torej nekdo, ki je visoko izobražen, naj npr. pometa cesto? Denar vložen v izobraževanje tega človeka, je tako proč vržen. Noro. Vendar za tako miselnostjo stoji nekaj drugega, Fovšija do izobraženstva.
Anti NWO | 06.08.2010 | 21:40
 
Ta predlog je bolan, saj ze tako je bolan odnos ZZRS do brezposelnih, saj jih dobesedno prisiljuje, da sprejmejo vsako delo, ter jim grozijo in perejo mozgane o njihovih pravicah, oziroma dolznostih!!!!

Vecina ljudi, ki je na zavodu je podpovprecno placanih in daja v drzavno blagajno ze tako malo denarja, tekom leta, kar nekdo vsekakor da v zep, toda se zmeraj v enem letu se nabere vec kot prevec denarja, da jim potem lahko pripada, da so lahko na zavodu 3 ali vec mesecev!!!!

Torej predlog je neprimeren in jaz sem ostro proti temu predlogu, saj to ni nobena resitev!!! Bi bilo pa lepo, ce bi vsi prejemali enako nadomestilo ne glede na to, koliko smo vlozili notri, torej da bi dobili povprecnih 70% od povprecne place, to bi bilo pa lepo.
Ivan Kastigar | 04.08.2010 | 15:04
Damjana daj to predstavi delavkam Mure ali pa Preventa pa boš videla kaj ti bodo rekle.
Ivan Kastigar | 04.08.2010 | 15:02
Damjana daj to predstavi delavkam Mure ali pa Preventa pa boš videla kaj ti bodo rekle.
cato | 04.08.2010 | 09:55
to lahko predlagajo takšni, ki si niso skusili kaj je to biti brezposeln oz.brez sredstev za preživetje še posebej, če imaš družino, ko se boste znašli v tej situaciji sem prepričan, da boste drugače gledali na zadevo, absolutno pa je potrebno priškrniti tiste, ki to zlorabljajo se pravi nadzor poostrit, pri nas je cel kup zakonodaje na vseh področjih le nadzora nad izvedbo izvedbo ni in so zakoni tako nekoristni
Matej Novak | 04.08.2010 | 08:30
Kdor je že kdaj bil brezposeln, ve, da je tak predlog popolnoma nesmiseln. Nadomestilo, kot je nekdo že napisal, itak pripada samo za nek določen čas (odvisno od delovne dobe), poleg tega pa to ni tako zelo visoko, kot se ustvarja vtis!! Višina se izračunava glede na 12 mesecev zadnje povprečne plače s tem, da višina ne more biti 2000neto, ampak je nek max. znesek, ki ni višji od slovenske povprečne plače.

Poleg tega je tukaj še nekaj: tega denarja nam ne daje država, ampak smo si ga sami prislužili oz. privarčevali. Jaz sem trenutno brezposeln in sem izračunal, da sem od ZZRS dobil celo manj, kot sem v svojih 3 letih delovne dobe vplačal zavarovanja za primer brezposelnosti; ali, drugače povedano, država je še vedno v plusu, kljub temu, da mi je dajala tisto nadomestilo za nekaj mesecev.


Sploh večina teh pomoči(recimo tudi od centra za socialno delo), je samo vračanje denarja, ki smo ga kot zaposleni vplačali v državno blagajno; spet sem šel tudi to računati in država bi mi morala celo leto izplačevati tisto denarno socialno pomoč, da bi mi povrnila, kar sem vplačal v 3 letih delovne dobe. Ampak temu ne bo tako, ker mi za 1 leto ne priznajo pomoči, poleg tega pa bom kmalu spet zaposlen, tako da bom spet začel polnit državno blagajno z denarjem, ki ga ne bom nikoli več videl.
gruzen | 02.08.2010 | 22:59
Mislim, da ni težava v nadomstilih, ampak v razmišljanju ljudi. Predvidevam, da ste tistemu, ki je prišel po potrdilo le to dali, namesto, da bi ga na Zavodu prijavili, da dela na črno. Nadomestilo namreč pripada večini le za nekaj mesecev in v tem času naj bi si poiskal novo zaposlitev. Pri nas je problem, ker vse toleriramo, potem pa jamramo, kaj vse bi lahko naredila država. Večkrat mi razlagajo, da je država nesposobna, ker je ogromno sive ekonomije, potem pa v istem stavku pove, da je stanovanje opremil brez računa, avto pa mu mehankar itak vedno tako naredi. Ko pa dobi kazen od policista zaradi prekrška pa je policaj neumen, ker mu ni dal opomina, saj vsi delajo prekrške, poleg tega se je na kazen pritožil saj upa, da bo zastarala.

Začeti moramo stvari spreminjati in namesto, da ste mu dali potrdilo, da je bil pri vas na razgovoru, bi poklicali Zavod in jim povedali, da bi pri vas lahko delal, če bi imel namen delati, ker pa je že zaposlen, ga lahko črtajo iz evidence.
vini | 04.08.2010 | 07:43
 
Se do neke mere strinjam z Damjano in malce tudi s tabo. Vsi moramo nekaj spremeniti in ukreniti na to temo, vendar brez odločnosti pristojnih institucij ne bo šlo.
Matej Novak | 04.08.2010 | 08:37 Prikaži
no, jaz pa se tukaj ne strinjam...prijavljati take "delavce" je ovaduštvo!!! tega smo imeli v prejšnjem režimu več kot preveč. konec koncev moramo vedeti, da ZZRS SPODBUJA (!!!) delo in iskanje začasnih oblik dela in brezposelnega izbriše iz evidence samo, če se redno zaposli; razne avtorske, podjemne in druge pogodbe ne štejejo kot oblika dela in jih zavod tudi ne obravnava kot delo na črno.

treba se je vprašati nekaj drugega: zakaj je ljudem lažje delati na črno, kot pa plačevati PREVISOKE davke in prispevke državi? Seveda je to bolj retorično vprašanje. Obstajajo države, ki imajo nižje davke in prispevke kot mi, imajo višji standard, višje plače in skoraj enak nivo sociale!!! In tukaj je problem - zakaj bi jaz delal za 900neto, ko pa v resnici sproduciram 2000eur?!?!?! Zakaj ne bi iz teh 2000 dobil vsaj 1500, 500 pa si vzame delodajalec?!?!


Pri nas je narobe svet: če jaz ustvarim 2000eur bruto bruto plače, od tega dobim morda 1000neto. Ostalo ne gre ne meni, ne delodajalcu, ampak državi in potem neznano kam.

Kot sem spodaj napisal, nam država, ko bi nam morala, ne izplača niti tistih zneskov, kot smo jih tekom delovne dobe vplačali v razne zdravstvene, socialne, pokojninske, itd itd blagajne.
Anti NWO | 06.08.2010 | 21:42
 
Ce bi jaz dobil 900€ neto, se niti ne bi toliko pritozeval, samo, kaj ko sem suzenj in moram delati za nekih gnilih 450€ neto, oziroma se manj  in v bistvu komaj prezivljam iz meseca v mesec. Nekateri so celo slabse placani. Gnila drzava, ki spodbuja kriminal in trgovanje z ljudmi!!!!