Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Prometne nesreče s smrtnim izidom in vpliv alkohola.
 
Predlagam.2018
Ogledov: 247
Predlog ustvarjen 26.11.2018
Glasovanje se zaključi 24.12.2018
Zadnja sprememba 12.11.2018 18:15:46

11 Za | 10 Proti
 
  Predlog   Število glasov   Komentarji (11)  

Prometne nesreče s smrtnim izidom, kjer je voznik vozil pod vplivom alkohola oziroma pod vplivom prepovedanih drog, bi se morale obravnavati kot umor.

Alkohol je najbolj problematičen pri voznikih, kjer so tudi posledice prometnih nesreč najtežje, vendar pa je prav tako dejavnik tveganja za nastanek prometne nesreče pri kolesarjih in pešcih. Okrog četrtina prometnih nesreč s smrtnimi žrtvami in huje poškodovanimi je povezana z alkoholom v prometu.



Ključne besede promet alkohol nesreča smrtni izid
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

bortchy | 13.12.2018 | 19:23
 
kaj pa tisti kateri to povzročijo trezni ? Pri zdravi pameti in razumu ,pa potem koliko je veganov katerih otroci umirajo, so hudo bolni pa se nihče ne buni. Pa še in še je takih cvetk Prav za prav  da ne ponavljam isto kot znalček  želim povedati. Sedaj pa ima vsak sam  svoje razmišljanje kako daleč seže bo pa pokazala bodočnost kakšen totalitarizem si na ta način oziroma nam ga nekateri ustvarjate, ustvarjajo.
tamara21 | 06.12.2018 | 13:19
V Sloveniji se preveč nesreč zgodi zaradi tistih, ki vozijo pod vplivom alkohola, s tem pa ne ogrožajo samo svojega življenja, temveč tudi življenja drugih. Potrebno bi uvesti strožje kazni za pijane voznike, sploh za tiste, ki z povzročitvijo nesreče vzamejo nekomu življenje. Vsak se mora zavedati, da alkohol ne sodi v promet, v kolikor pa to ne upošteva in zaradi svoje malomarnosti ubije nekoga, ki ni čisto nič kriv, ga je potrebno kaznovati. Kazen za njega bi morala biti enaka kot kazen za umor, saj je nekomu vze življenje, on pa bo mirno živel naprej. To tako ne gre. Nikomur ne smemo vzeti pravice do življenja. 
LJ LJ | 06.12.2018 | 10:50
Se strinjam, saj mnogi že vrsto let opozarjajo, kako nevarno je sesti za volan vinjen. V Sloveniji imamo že tako preveč avtomobilskih nesreč, dodatno pa jih zakrivijo še pijani vozniki, ki ne upoštevajo opozoril. Najhuje je, da največkrat nastradajo prav tisti, ki so v taki prometni nesreči nedolžni. Raziskave so pokazale, da je verjetnost, da neka vinjena oseba povzroči prometno nesrečo, kar štirikrat večja kot pri treznih voznikih. Če bodo  uvedli hujšo kazen za to, bodo vozniki vseeno morda malo bolj previdni in bodo manjkrat sedli vinjeni za volan.
znalček | 29.11.2018 | 09:00
Sem proti in bom povedal zakaj. Predlog namreč ne reši problema. Noben pijan voznik, si, ko se usede v avto, ne misli, da bo povzročil nesrečo, Vsak si misli, da on lahko še prav v redu vozi. Ko povzroči nesrečo s smrtnim izidom, je že prepozno, človek ne bo oživel, tudi če povzročitelja spravimo za 30 let za rešetke. Edina prednost bi bila v tem, da tega 30 let ne bo mogel ponoviti.

Po moje je potrebno strožje nastopiti proti vsem, ki vinjeni sedejo za volan, tudi če ne povzročijo nesreče, tako da nikomur kaj takega ne bo padlo na misel, tudi če bo mislil, da lahko še dobro vozi. V mislih imam ukrepe kot odvzem vozniške, označitev vozila z omejitvami pri vožnji, obvezno zdravljenje, obvezna zaporna kazen, zaplemba vozila, ... odvisno tudi od višine alkoholiziranosti in ali gre za ponavljanje prekrška. Na primer, če dobijo enega pijanega, ki mu je že bila odvzeta vozniška bi bil obvezen večletni zapor in zaplemba vozila tudi če ni on lastik, tudi če ni povzročil nikakršne nesreče.
pravični | 28.11.2018 | 23:36
Že stari rimljani so vedeli, da "ignorantia iuris nocet", Ali nepoznavanje prava škodi. Razumem vse, ki navijate za umor in bi ljudi, kar po vrsti linčali. Veliko ljudi je pač maščevalnih. Podobno je bilo nekoč na divjem zahodu. To se je nedolgo nazaj še dogajalo tudi v Evropi.  Problem je, ker pri odsotnosti prava in pravnikov lahko na vislicah konča tudi kakšen  nedolžen. Dober pravnik ve, da je bolje en kriv zunaj zapora, kot nedolžen v zaporu. Še sreča, da smo razviti in da imamo pravo in dobre pavnike, ki vedo, kako in kaj. Zato se tudi različna kazniva dejanja različno obravnavajo. Če se skupina stepe in nekdo umre lahko, da ne bo šlo ne za umor in ne za uboj. Šlo bo za hudo telesno poškodbo, ki je imela ta posledico smrt. Toliko samo za primer. Sicer so že drugi pisci povedali , da gre pri umoru za naklep. In naklep je potrebno tudi, kot vse ostalo dokazati. Obstaja tudi definicija, kaj je naklep in obstajajo dokazni postopki za dokazovanje. Zato je tudi odveč, ko se pri nas blati sodnike in sodišča. Če nimajo dovolj materiala za dokazovanje in če ima obramba sposobnejše ljudi, kot tožilstvo potem pač sodniku ne ostane drugega, kot koga tudi oprostiti. Končno smo v Evorpi na najvišjem nivoju pa ciiliziranosti in človekovih pravicah in nismo nekaj južnoameriška država ali divji   zahod. Da ne bo kdo mislil, da zagovarjam kriminalce in alkoholizirane voznike. Niti pod razno. Zagovarjam pa pravni red in pravo, kot so ga poznali že stari Rimljani. Zato imajo tudi bodoči pravniki na faksu predmet Rimsko pravo.
heizenberg | 28.11.2018 | 08:24
Ne vidim posebne razlike, če nekoga do smrti povoziš trezen ali pijan. V obeh primerih je posledica smrt. vinjenega voznika pa že itak obravnavajo strožje in ga temu primerno tudi sankcionirajo. No, naj bi ga.
Burek Man | 26.11.2018 | 12:23
Ni umor ampak uboj, razlika je v naklepu, in trenutno se že obravnavajo tako, vključno s kazensko odgovornostjo povzročitelja. 
Robida | 26.11.2018 | 18:56
Vsekakor je res, da se človek s tem, ko gre za volan pijan/zadet, posredno tudi *zavestno odloči*, da bo tako šel ogrožat varnost in življenja drugih. S tega vidika bi lahko nesreče s smrtnim izidom v resnici obravnavali kot umore. In kot take so tudi obravnavane marsikje v ZDA.
Maky135 | 28.11.2018 | 14:17
Se strinjam, ampak to še vedno ni naklepni umor, ampak (hujši) uboj.  
Pa bolje, da se ne zgledujemo po ZDA, karkoli že.
Burek Man | 28.11.2018 | 14:22
Kljub temu da se je zavestno usedel za volan, ni nekoga naklepno ubil, torej ni umor. Razumem, da vsi najraje pozivate na linč, vsakič, ko se kaj takega zgodi, ampak je pa le treba malo ločit zadeve med sabo.
pepelka- | 28.11.2018 | 17:32
Za vožnjo pod vplivom alkohola bi morala biti ničelna toleranca !!!