Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Dopolnitev normativ glede vrste in teže sider na plovilih
Sodobna Slovenija
Ogledov: 163
Predlog ustvarjen 07.11.2018
Glasovanje se zaključi 05.12.2018
Zadnja sprememba 06.11.2018 12:14:15

14 Za | 3 Proti
 
  Predlog   Število glasov   Komentarji (1)   Popravki predloga  

Pozdravljeni,

predlagam da se z zakonom določi koliko sme biti najmanjša dovoljena teža sidra za katero dolžino plovila in katera sidra so dovoljena za sidranje v  slovenskem morju.

V zadnjih desetih letih je navtika postala bolj dostopna zato se je bistveno povečalo število pomorščakov  - navtičnih turistov, renta-boatov, charterjev.

Pred leti so čolne imeli le izkušeni ribiči zato ni bilo dosti nesreč na morju, saj se ribiči običajno ne sidrajo v zalivih da bi tam prespali kakor turisti.

Sedanji zakon določa da vsako plovilo mora imeti kot obvezno opremo sidro ampka ne določa kako sidro. Zato prihaja do tega, da ljudje varčujejo z denarjem in kupijo najmanjše možno in najbolj poceni ter najslabše sidro katero niti približno ni primerno za njihovo barko.

Sidranje z neustreznim sidrom ogroža kapitanovo življenje, življenje njegove posadke in vseh morebitnih otrok ki se nahajajo na plovilu. Ogromno je primerov, ko zvečer spustijo sidro in gredo spat, ponoči se začne neurje ki jim vrže plovilo na skale, luška kapitanija pa mora reševat ljudi ki jih morje meče na skale.

Druga zadeva je uničevanje morskega dna. Vsako sidro ki ni dobro se ne zarije takoj v morsko dno ampak drsa po površini morskega dna in tepta pod svojo težo vse kar na morskem dnu raste.
Pri tem največjo škodo utrpijo školjke leščurji ki so zaščitene zaradi izumuranja.

Koliko je razlika med različnimi tipi sider za barko si lahko pogledate tukaj:
https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos

Nekatera sidr se vkopljejo neverjetno hitro nekatera pa se ne zapičijo niti če jih do Grčije vlečejo.

Če je z zakonom določeno za avtomobile dimenzija pnevmatik, višina profila, vrsta profila na gumah (zimski-letni) je prav, da je tudi na plovilih jasno določeno kako sidro mora biti, saj to je eden od najbolj ključnih dejavnikov za varnost na plovilu. Plovila nimajo druge zavore kakor sidro.


Ključne besede pomorstvo
Kategorija: Splošno


Zadnji komentarji:

Yonc | 21.11.2018 | 13:38 Prikaži
Se strinjam s povedanim glede sider.
Vendar je prav tako nevarno napačno sidranje (zaliv obrnjen proti vetru, nespremljanje vremenske napovedi, prekratka veriga, sidranje preblizu drugega plovila ali obale...), kar pa ni mogoče predpisati oz. kaznuje kapitana preko škode in neizplačila zavarovalnine. Da bi iz tega vzroka prišlo do smrtnih žrtev, ne poznam (večinoma so zaradi glisiranja preblizu obale, plovbe preko človeka, trkov plovil na morju, padec človeka v morje, nasedanje plovila).
Poleg tega imajo nekatera plovila, predvsem gliserji, zelo majhna sidra, ker se vedno vračajo v marine oz na priveze.
Zato in pa zaradi tega, ker smatram da je naša država na splošno prenormirana (zakoni in pravila že za vsako malenkost), sem proti predlogu.

Dopolnitev normativ glede vrste in teže sider na plovilih

Pozdravljeni,

predlagam da se z zakonom določi koliko sme biti najmanjša dovoljena teža sidra za katero dolžino plovila in katera sidra so dovoljena za sidranje v  slovenskem morju.

V zadnjih desetih letih je navtika postala bolj dostopna zato se je bistveno povečalo število pomorščakov  - navtičnih turistov, renta-boatov, charterjev.

Pred leti so čolne imeli le izkušeni ribiči zato ni bilo dosti nesreč na morju, saj se ribiči običajno ne sidrajo v zalivih da bi tam prespali kakor turisti.

Sedanji zakon določa da vsako plovilo mora imeti kot obvezno opremo sidro ampka ne določa kako sidro. Zato prihaja do tega, da ljudje varčujejo z denarjem in kupijo najmanjše možno in najbolj poceni ter najslabše sidro katero niti približno ni primerno za njihovo barko.

Sidranje z neustreznim sidrom ogroža kapitanovo življenje, življenje njegove posadke in vseh morebitnih otrok ki se nahajajo na plovilu. Ogromno je primerov, ko zvečer spustijo sidro in gredo spat, ponoči se začne neurje ki jim vrže plovilo na skale, luška kapitanija pa mora reševat ljudi ki jih morje meče na skale.

Druga zadeva je uničevanje morskega dna. Vsako sidro ki ni dobro se ne zarije takoj v morsko dno ampak drsa po površini morskega dna in tepta pod svojo težo vse kar na morskem dnu raste.
Pri tem največjo škodo utrpijo školjke leščurji ki so zaščitene zaradi izumuranja.

Koliko je razlika med različnimi tipi sider za barko si lahko pogledate tukaj:
https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos

Nekatera sidr se vkopljejo neverjetno hitro nekatera pa se ne zapičijo niti če jih do Grčije vlečejo.


Dopolnitev normativ glede vrste in teže sider na plovilih

Pozdravljeni,

predlagam da se z zakonom določi koliko sme biti najmanjša dovoljena teža sidra za katero dolžino plovila in katera sidra so dovoljena za sidranje v  slovenskem morju.

V zadnjih desetih letih je navtika postala bolj dostopna zato se je bistveno povečalo število pomorščakov  - navtičnih turistov, renta-boatov, charterjev.

Pred leti so čolne imeli le izkušeni ribiči zato ni bilo dosti nesreč na morju, saj se ribiči običajno ne sidrajo v zalivih da bi tam prespali kakor turisti.

Sedanji zakon določa da vsako plovilo mora imeti kot obvezno opremo sidro ampka ne določa kako sidro. Zato prihaja do tega, da ljudje varčujejo z denarjem in kupijo najmanjše možno in najbolj poceni ter najslabše sidro katero niti približno ni primerno za njihovo barko.

Sidranje z neustreznim sidrom ogroža kapitanovo življenje, življenje njegove posadke in vseh morebitnih otrok ki se nahajajo na plovilu. Ogromno je primerov, ko zvečer spustijo sidro in gredo spat, ponoči se začne neurje ki jim vrže plovilo na skale, luška kapitanija pa mora reševat ljudi ki jih morje meče na skale.

Druga zadeva je uničevanje morskega dna. Vsako sidro ki ni dobro se ne zarije takoj v morsko dno ampak drsa po površini morskega dna in tepta pod svojo težo vse kar na morskem dnu raste.
Pri tem največjo škodo utrpijo školjke leščurji ki so zaščitene zaradi izumuranja.

Koliko je razlika med različnimi tipi sider za barko si lahko pogledate tukaj:
https://www.youtube.com/channel/UC_cYNza74BYYsuOjhmAHAdA/videos

Nekatera sidr se vkopljejo neverjetno hitro nekatera pa se ne zapičijo niti če jih do Grčije vlečejo.