Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Izplačilo dobička podjetja delavcem v obliki 13 plače
 
mlad26
Ogledov: 4014
Predlog ustvarjen 20.07.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 21.07.2010 12:33:15

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (6)   Popravki predloga  

Predlagam vladi, da omogoči delavcem izplačilo dobička iz podjetja po sistemu 50:50 med delodajalci in delojemalci.

Če je podjetje porabilo za BRUTO plače delavcev 100000EU, si ima pravico izplačati samo 100000EU dobička. Če bi si podjetje hotelo izplačati 120000EU dobička, bi delavcem moralo izplačati 20000EU BRUTO plače v obliki 13 plače.

Torej, iz tega zgoraj je razvidno, da sme delodajalec dati v žep točno toliko denarja, kolikor ga je dal delavcem. Moja logika je torej taka:

"Delojemalec rabi delodajalca točno toliko, kolikor delodajalec delojemalca!"

Brez delojemalcev podjetje ne more ustvarjati dobička, brez podjetja delodajemalec ne more delati. Delodajalec je lastnik obratov, delojemalec je pa lastnik dela.

Torej, lastniki obratov, torej delodajalci, si lahko izplačajo 50% dobička podjetja, sindikati-delavci, torej delojemalci, pa ostale 50%. V današnjem času je narejeno tako, da delodajalec sam določa, kaka bo plača delavcev, jaz pa se s tem ne strinjam!

Torej predlagam vladi, da uzakoni zakon, s katerim bi bile plače enake dobičku iz podjetja! Upam, da boste moj predlog podprli!

Lp


Ključne besede plače
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

Anti NWO | 09.09.2010 | 21:08
 
I FEEL SLOVENIJA.

Pa da ne bo kdo mislu da je to kao pohvala.
Anti NWO | 21.07.2010 | 16:22
 
Samo zal, dokler bo kapitalizem in privatizacija, bo tezko karkoli kontrolirati, ker teji ljudje itak perejo denar in znajo narediti tako, da ne bodo prikazali dobicka.

Vcasih se daja regres in 13 placo na crno, tako, da, ce lahko to naredijo lahko tudi marsikaj drugega se, saj vem, da se to dela in utaja davke, itd... Sicer pa kot sem napisal oni dajajo ves kapital v razvoj podjetja in nakup luksuza, katerega lahko potem tudi kadarkoli prodajo na crno ali kakorkoli pac, samo, da ne prikazejo dobicka.

Glede 13 place, bi jo mogli enostavno uzakoniti in bi bilo, saj, ce cloveku vzames 50€ na mesec lahko na koncu leta mu das 600€ in glede na to, kako nizke so place, si nekdo ze daja ta denar v zep in to po 500€ in vec na mesec, saj samo poglej, koliko odstopajo nase place od povprecja.
mlad26 | 21.07.2010 | 17:39
Pranje denarja je možno v majhnih podjetjih, velikih kot so: Krka, Mercator, Pivovarna Laško, itd.) to ne bo možno, saj s tem oškoduješ delničarje. Delničarji pa zahtevajo dividende in če podjetje prikaže izgubo, delničarji ne dobijo dividend. Ravno zato so bila od nekdaj velika podjetja v prednosti pred malimi. Tam, kjer so lastniki 1, 2 ali 3, tam se bo pa lahko kradlo!!!
Anti NWO | 22.07.2010 | 03:18 Prikaži
 
Ma  lih v manjsih podjetjih je tezje oprati denar, ker je vse pod kontrolo, ne morajo tako enostavno prikrivati promet denarja. Poleg tega ves, da v vseh manjsih podjetij se zelo zlorablja delovske pravice. Prav tako vse vec tudi v vecjih, saj vecja podjetja propadajo. Poleg tega, delnicarji ne bodo zeleli deliti dobicka z delavci.

Mogli bi uzakoniti 13o placo in bi bil mir, ter dolociti regres in placo enako za vse slovence in sicer neko povprecje. 

RECIMO, DA SE PO ZAKONU MORA PLACEVATI DAVKE ZA REGRES IN 13O PLACO DRZAVO, TOREJ VEMO, DA DRZAVI MORAJO PLACATI, CENE JIH DRZAVA TOZI. NATO PA DRZAVA DA VSEM DELAVCEM V SLOVENIJI POVPRECNI REGRES IN 13O PLACO, ALI Z NEKIM MINIMALNIM NIHANJEM. TAKO, DA VSAK POSTEN DELAVEC BO DOBIL VSAJ ZA REGRES IN 13O PLACO POSTENO PLACILO. TO BI SE MORALI BORITI, PA TUDI SINDIKATI, CENE PA STRAJKAT!!!!! ENOSTAVNO ZAUPUSTITI DELOVNO MESTO IN ITI NA ULICE OD TRGOVINE DO TRGOVINE, TER DELAVCE PREPRICEVATI, DA SE PRIDRUZIJO STRAJKU, TER UTISA SEFE, CE SLUCAJNO KAJ UGOVARJAJO.

LJUDJE IMAJO PRAVICO STRAJKATI IN MI GRE NA ZIVCE, DA ZATO POTREBUJEJO SINDIKAT, TER NAPOVEDATI TOLIKO PREJ, PA  DA POTEM STRAJKAJO NA DELOVNEM MESTU, KOT NEKA PRIVEZANA ZIVINI.

MA KAJ MISLITE, DA SMO RES ZIVALI SUZNJI? VODJE PROTESTOV PA POTEM TOZITE, DA KI DELAJO NE VEM KAKSNO SKODO, MEDTEM, KO SO VSI DELAVCI V SLOVENIJI OSKODOVANI ZA VEC 100.000.000€ NA MESEC!!!!
Anti NWO | 21.07.2010 | 16:14
 
Ja zanimiv predlog, samo, kaj, ko njihove place stejejo tako dosti, da bodo potem oni si 2x izplacali dobicek, saj tudi oni so delavci, saj vprasanje, kdo je zares lastnik kaksne firme. Zmeraj so v ozadju neki skri mozje, ki si delijo mastne denarce, direktorji so pa samo lutke, tako kot predsedniki drzav.

Sicer pa zmeraj vec se dela na tem, da se vsa podjetja zadolzi, saj nihce ne dela vec z dobickom, ker to je delo z izgubo, saj v bistvu delo z izgubo dela dobicek, ceprav se slisi cudno, toda teji ljudje delajo tocno to.

Vzemajo ogromne kredite, se zapufajo, saj bolj kot se zapufajo z vecjo izgubo delajo, tako lahko nizajo place zaposlenim in dobijo razne pomoci v drzavi in prej ali slej, ko odplacajo te dolgove imajo potem ogromno premozenje "pac vsa vecja podjetja, ne bom omenjal imen". Prav tako se sirijo ta podjetja v privatizacijo, kjer je lazje spravii podjetje v stecaj in samo odgovorni odgovarjajo z svojim premozenjem, ceprav ga morda nimajo, saj itak delajo po narocilu drugih. Aja, ce komu se ni jasno, to je kriminalno pocetje, samo to se zal dela in dolg dela denar tem ljudi, medtem, ko zadolzeni malo ljudje delajo se vec denarja njim, saj jim je tezko placevati obresti.
mlad26 | 21.07.2010 | 16:16
Direkotor je tudi delavec! Delodajalce smatram kot lastnike podjetja, ki imajo v lasti deleže!

Izplačila deividend delavcem v obliki 13 plače

Predlagam vladi, da omogoči delavcem izplačilo do obička iz podjetja po sistemu 50:50 med delodajalci in delojemalci.

Če je podjetje porabilo za BRUTO plače delojemalcev 100000EU denarja, si ima pravico izplačati samo 100000EU dividend. Če bi si podjetje hotelo izplačati 120000EU dividend, bi delavcem moralo izplačati 20000EU BRUTO plače v obliki 13 plače.

Torej, iz tega zgoraj je razvidno, da sme delodajalec dati v žep točno toliko denarja, kolikor ga je dal delavcem. Moja logika je torej taka:

"Delojemalec rabi delodajalca točno toliko, kolikor delodajalec delojemalca!"

Brez delojemalcev podjetje ne more ustvarjati dobička, brez podjetja delodajemalec ne more delati. Delodajalec je lastnik obratov, delojemalec je pa lastnik dela.

Torej, lastniki obratov, torej delodajalci, si lahko izplačajo 50% dobička podjetja, sindikati-delavci, torej delojemalci, pa ostale 50%. V današnjem času je narejeno tako, da delodajalec sam določa, kaka bo plača delavcev, jaz pa se s tem ne strinjam!

Torej predlagam vladi, da uzakoni zakon, s katerim bi bile plače enake dobičku iz podjetja! Upam, da boste moj predlog podprli!

Lp


Izplačilo dobička podjetja delavcem v obliki 13 plače

Predlagam vladi, da omogoči delavcem izplačilo dobička iz podjetja po sistemu 50:50 med delodajalci in delojemalci.

Če je podjetje porabilo za BRUTO plače delavcev 100000EU, si ima pravico izplačati samo 100000EU dobička. Če bi si podjetje hotelo izplačati 120000EU dobička, bi delavcem moralo izplačati 20000EU BRUTO plače v obliki 13 plače.

Torej, iz tega zgoraj je razvidno, da sme delodajalec dati v žep točno toliko denarja, kolikor ga je dal delavcem. Moja logika je torej taka:

"Delojemalec rabi delodajalca točno toliko, kolikor delodajalec delojemalca!"

Brez delojemalcev podjetje ne more ustvarjati dobička, brez podjetja delodajemalec ne more delati. Delodajalec je lastnik obratov, delojemalec je pa lastnik dela.

Torej, lastniki obratov, torej delodajalci, si lahko izplačajo 50% dobička podjetja, sindikati-delavci, torej delojemalci, pa ostale 50%. V današnjem času je narejeno tako, da delodajalec sam določa, kaka bo plača delavcev, jaz pa se s tem ne strinjam!

Torej predlagam vladi, da uzakoni zakon, s katerim bi bile plače enake dobičku iz podjetja! Upam, da boste moj predlog podprli!

Lp