Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Dopust ob nasilju v družini
 
Ferenc
Ogledov: 1030
Predlog ustvarjen 10.08.2018
Odziv pristojnega organa objavljen najkasneje: 16.10.2018
Zadnja sprememba 10.08.2018 13:29:33

  Predlog   Število glasov   Komentarji (13)  
Burek Man | 11.08.2018 | 11:55
Kaj pa če policija poskrbi za nasilnico/nasilneža, in delodajalci ne rabijo finančni kriti slabih odločitev pri izbiri partnerke/partnerja?
Vladimir Drobnjak | 13.08.2018 | 13:06
Ljudje, ki pretrpijo dolgotrajno nasilje potrebujejo nekaj dopusta da se lahko umaknejo v drugo okolje, da malo pridejo k sebi. To potrebujejo v vsakem primeru, tudi če je v njihovem primeru pravni red bil uspešen.
Burek Man | 13.08.2018 | 13:24
Ne razumem kaj ima delodajalec s tem? Zakaj bi delodajalec plačeval za osebne težave zaposlenih?
Ferenc | 13.08.2018 | 16:27
Promocija zdravja na delovnem mestu je zadnjih pet let uzakonjena, dodatne smernice pa imajo delodajalci na mizah od lanske pomladi.
Ferenc | 13.08.2018 | 16:28
Poštenjak je tisti človek, ki svoje pravice meri s svojimi dolžnostmi.
(Henri Lacordaire)
Ferenc | 13.08.2018 | 16:29
Uspešno podjetje temelji na zdravih delavcih, ki delajo v spodbudnem okolju. 
Burek Man | 13.08.2018 | 17:02
Promocija zdravja ipd, pomeni, da podjetje sponzirira kak fitnes, ipd.

To, da Metka dela celo leto (minus dopust), Janko pa 10 dni manj od metke, plačana sta pa isto, pa ni fer. 
anekdota | 16.08.2018 | 16:49
 
Burek Man, razumljivo, da ne razumeš zakaj bi delodajalec plačeval zaradi osebnih problemov zaposlenega, saj se izgleda ne znaš postaviti ne v vlogo zaposlenega, kot tudi ne v vlogo delodajalca. Tu ne gre zgolj za empatijo, temveč je v tem tudi povsem razumljiv ekonomski razlog.
V kolikor se zaposleni počuti dobro, bo bolje delal, kot, če se počuti slabo ali celo depresivno. Takšen delavec vpliva na kvaliteto dela v skupini zaposlenih, timu, vzdušje lahko postaja težko itn. Vse to pa se lahko odraža v delovni uspešnosti podjetja. V kolikor tak delavec resno zboli, in za dlje časa, bo delodajalec imel še mnogo večje stroške.

Pametni delodajalci vedo, da je zadovoljstvo delavca danes ena od glavnih prioritet podjetja! Tudi zato se pametni delodajalci izogibajo temu, da bi delavce plačevali malo. Vsak delavec, ki gre iz podjetja lahko pomeni za podjetje izgubo, saj je potrebno najti in vpeljati novega. Pametni delodajalec vlaga v delavce in skrbi za delavce.

-

Res se zdi da ni fer, toda vprašaj Metko, če bi slučajno zamenjala z Jankom in obratno... Lahko si prepričan, da tisti nad katerim se izvaja nasilje in ima realne težave, bi dosti rajši hodil na delo, kot pa bil žrtev nasilja.

Marsikaj ni "fer", oziroma kakor vzameš. Nekateri ljudje celo življenje veliko plačujejo v zdravstveno in pokojninsko blagajno, pa tega denarja nikoli ne dobijo povrnjenega v nobeni obliki. Nekdo pa vlaga zelo malo, pa dobiva zdravila, ki so vredna milijone. Zaradi tega nas nekateri imenujejo civilizirana družba, družba v kateri zmožni poskrbijo za manj zmožne; četudi žal večinoma to ne drži.
Ferenc | 20.08.2018 | 11:32
Vsak odnos ima svojo dinamiko; znotraj partnerskega odnosa ima tudi nasilje svojo dinamiko. V večini primerov nasilje poteka v krogu in zajema naraščanje napetosti, izbruh in posledice. Dinamika nasilja ni nikoli osamljen incident, temveč je vedno vzorec ponavljajočih se zlorab. Nasilnežem velikokrat uspe opravičiti in nevtralizirati svoja ravnanja nasproti bližnjim, tako da zanikajo trpljenje žrtve ali pa ga poskušajo razvrednotiti in ne priznavajo krivde oziroma odgovornosti. Policija včasih reagira prepozno oz. neučinkovito. 
Ferenc | 20.08.2018 | 11:32
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
opazovalka | 13.08.2018 | 12:12
In kakšne dokumente bi za ta dopust potreboval? Menim, da je treba spremeniti zakon in nasilneže kaznovati, Sedaj še tiste, ki zagrešijo hujša kazniva dejanja nagradijo,  jim dajo odškodnino, ker morajo "revčki" biti zaprti v premajhnih prostorih, pa barva WC in kopalnice jim ni všeč. Adijo pamet!
Barbara Győrfi | 15.08.2018 | 11:20
S predlogom se delno strinjam. nekaj dni dopusta ja, drugače pa je tak namen dopusta zgrešen, če je vse delo na žrtvi, ki naj bi se selila, nasilnež pa mirno ostaja doma. Žrtev gre ponavadi v varno hišo ali materinski dom, ki je lahko oddaljen tudi več deset kilometrov, kar je povsem zgrešeno.  Kako naj potem še naprej hodi v isto službo, otroci v isto šolo? Pogosto hočejo ostati v istem okolju, ker imajo tam sorodnike, znance, otroci prijatelje, torej socialno mrežo, ki jim je v veliko pomoč. 
Edini način je, da se mora umakniti nasilnež. 
Torej - nekaj dni dopusta ja, ker četudi žrtev ostane doma, jo čakajo sitnosti na CSD, sodišču, umakne pa naj se storilca. Če se žrtev hoče preseliti, ji to seveda treba omogočiti, še kako se strinjam z zagotavljanje varnosti otrokom ter na delovnem mestu. 
anekdota | 16.08.2018 | 16:38
 
V tem primeru bi morda potrebovali tudi varovalke pred izrabo navedene pravice.
razočaran | 27.08.2018 | 09:25
Bilo bi smiselno samo v primeru, da enakopravno obravnavamo tako fizično kot verbalno nasilje. Verbalno nasilje namreč povzroča trajnejše psihične posledice.