Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Nedovoljeno parkiranje tovornjakov na AC in HC
 
ahac36 nuncij
Ogledov: 1101
Predlog ustvarjen 06.07.2018
Z odzivom organa 28.08.2018
Zadnja sprememba 06.07.2018 16:54:03

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (4)   Popravki predloga  
Burek Man | 06.07.2018 | 16:24
V Ljubljani nji površin v centru, lahko pa narediš tri kroge ven, pa dobiš parking.

Nekdo ki pelje iz nemčije v turčijo po avtocesti, pa izkoristi omejitev ur, mora nekje ustaviti. Če ni mesta na prvem počivališču, ne na drugem (dol z avtoceste itak ponavadi niti ne sme), je pač problem, ker bo sicer plačal kazen za predolgo vožnjo. 
ahac36 nuncij | 06.07.2018 | 16:55
V Ajdovščini je plačljivo parkirišče za 200 tovornjakov, ki pa je vedno prazno. Ob tem pa so SOS niše na vipavski HC vedno polne. Baje so tudi počivališča na Madžarskih AC na pol prazna, odkar so začeli zaračunavati parkirnino....

Nedovoljeno parkiranje tovornjakov na AC in HC

Vozniki tovornjakov na AC sistematično kršijo pravila cestnega prometa in parkirajo na površinah, kjer je to z zakonom prepovedano - na vozišču priključkov, na pospeševalnih in odstavnih pasovih, v SOS nišah ter na ostalih površinah, kjer je prepovedano parkiranje in ustavljanje. Policija sistematično kršenje zakonodaje v celoti tolerira in je na počivališčih ni ali pa se mirno vozi mimo tako parkiranih vozil. Gre skoraj izključno za tovornjake z vzhodnoevropskimi registrskimi tablicami, ki tudi sicer na naših AC izrazito prevladujejo. Vlado pozivam, da od policije zahteva, da nemudoma začne izvajati svoja pooblastila. Če policija ne ve kako to storiti, naj gre pogledat v sosednjo Avstrijo, kjer so ravno z učinkovitim nadzorom in doslednim kaznovanjem naredili red, hkrati pa bistveno zmanjšali količino tranzitnega prometa ter tako zaščitili državljane pred onesnaževanjem ter pretirano gnečo na avtocestah. Izgovarjanje, da ni zadostnih parkirnih površin, je neumestno, saj jih npr. ni tudi v Ljubljani, kar pa ne pomeni, da lahko vozniki parkiramo na priključnih, na pločnikih ali kar na vozišču. Policija uporablja različna merila za domače in tuje voznike - prve dosledno kaznuje, drugim pa je dovoljeno vse! PREDLOG SISTEMSKE REŠITVE: Policija naj nemudoma začne izvajati nadzor ter dosledno kaznuje vse prekrškarje, na način kot to počne policija na avstrijskih avtocestah. Za izvajanje takšnega nadzora niso potrebne nobene dodatne kapacitete, saj bi povsem zadoščalo že nekaj patrulj, seveda, če bi le-te opravljale svoje delo, ne pa mižale pred prekrški.
Marijareški | 11.07.2018 | 18:13
 
Kamioni, kamioni, vedno kamioni...nujno zlo...pri nas problem tuji, nasi problem na tujem...
Res je, da parkiranje na uvozih in izvozih s parkirišč ni dovoljeno in tudi ogroža (prehitre) voznike, ki se odločijo ustaviti na njih in da bi morali policisti kršitelje sankcionirati, a dejstvo je, da morajo vozniki tovornjakov ustaviti po določenem številu ur in predvsem zaradi utrujenosti! In, sprašujem se, kaj je bolj varno, ali dovoliti parkiranje, ali nagnati utrujenega voznika nazaj na cesto, kjer bi bistveno bolj ogrožal. 
Parkingi na AC so dovolj veliki, le premalo jih je. Ker pa pa se tako tranzitni, kot tudi lokalni tovorni promet ves čas močno povečujeta, bo stanje samo slabše. Edina prava rešitev bi bila, da bi tovornjaki tranzitirali po železnici, kar pa je pri nas čista utopija, saj bi morali predtem urediti terminale in predvsem posodobiti železniško omrežje celotnega križa.
S plačilom parkirnine pa se tudi strinjam, a bi bilo potrebno prej ponuditi voznikom tudi kvaliteten počitek (sanitarije, tuše, hrana...). 
No ja, zakaj pa ne bi parkiranja plačevali tudi vozniki osebnih vozil, saj tudi ta obremenjujejo parkirišča...?
ahac36 nuncij | 12.07.2018 | 08:45
Če parkirišč ni dovolj, naj se pač preusmerijo preko Avstrije. Tam je še veliko "lufta", saj Slovenijo prevozi 6000 kamionov dnevno, Avstrijo pa le 4000. Torej je povprečen Slovenec 6x bolj obremenjen s tranzitnim tovornim prometom kot Avstrijec. Ne vem zakaj morajo tovornjaki iz PL, SK, CZ voziti čez Slovenijo, če pa imajo bistveno krajšo pot čez Avstrijo. Verjetno zato, ker vedo, da jih bodo hudobni Avstrijci kaznovali za vsak še tako majhen prekršek, v naši zeleni podalpski državi pa jim je dovoljeno vse. Policija s sistematičnim nekaznovanjem prekrškarjev izgublja kredibilnost.