Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Legalizacija (pravnega) splava za moške
 
delavec43
Ogledov: 616
Predlog poslan 14.05.2018
Odziv pristojnega organa objavljen najkasneje: 11.07.2018
Zadnja sprememba 11.05.2018 11:36:10

  Predlog   Število glasov   Komentarji (20)  
Burek Man | 14.05.2018 | 11:18
Sem za, ampak cakaj  komentarje... bo treba pripravit kokice.

Cakam vsaj nekaj komentarjev tipa: "za otroke gre", "ce noces otrok, ne seksaj" (od istih ljudi, ki to ne upajo rect zenskam, ko gre za splav), in nekaj sirsih o neodgovornosti moskih (spet od istih ljudi, ki istih teh stvari ne upajo rect zenskam). 
stefanija | 16.05.2018 | 13:50
Ampak dobro, da si jaz nsem pripravila kokic za tvoj ogaben komentar pri predlogu o spremembi zakona glede pedofilije. Vidim, da pri tebi resnično ne gre za otroke. Če že butaste komentarje pišeš, bodi vsaj z zakonom seznanjen:

 "Kdor spolno občuje ali stori kakšno drugo spolno dejanje z osebo drugega ali istega spola, ki še ni stara petnajst let, pri čemer obstaja očitno nesorazmerje med zrelostjo storilca in žrtve"
Burek Man | 16.05.2018 | 15:06
Zakaj komentiraš na tej temi tisto temo? Zakon je tak v sloveniji. V ameriki v določenih zveznih državah je ta meja 18 let, in 18 letnik, ki seksa s 17letnico (ali kontra), lahko pristane na takem spisku. Zdaj, če tak človek pride v slovenijo, imaš nekaj možnosti: ali ne narediš nič (tako kot zdaj), ali da ga daš na slovenski spisek, ker je na spisku v ameriki (torej je naredil nekaj, kar je tukaj legalno, ampak je še vedno na spisku), ali pa ga na meji "pohopsaš", pelješ do sodnika, da ugotovi, ali je tudi po slovenskih zakonih pedofil, ali ne, opraviš celo sojenje še enkrat, in ga daš, ali pa ne na spisek. 
Jagoda Tkalec | 15.05.2018 | 19:43
Nikoli prej nisem razmišljala o čem takem, a sem na nek način vesela, da se je pojavilo. 
Imam edinole malo čuden občutek. Morda bi morali v tem primeru dati tudi možnost izjeme ali pa dokument, ki bi ga moški podpisal kot: hočem obdržati otroka. 
Obstajajo primeri, ko moški govori in obljublja da bosta skupaj skrbela za otroka, pa si premisli, ko je ta na svetu. Potem bi moral obstajati rok, do kdaj se lahko moški odloči za "splav" - časa bi imel enako kot ženska. 
Ne vem pa kaj bi naredili s tistimi, ki ne vedo, da so zanosili. Enim ženskam se zelo dolgo ne vidi, da so noseče, nimajo znakov nosečnosti, imajo kljub nosečnosti "menstruacije".. hm :/
Burek Man | 16.05.2018 | 14:57
Saj ta "hočem obdržati otroka" je za moškega že zdaj "default". Preživnina ali pa vzdrževanje ga v vsakem primeru čaka... razen seveda, če se ženska odloči za splav, kjer pač odgovornosti ne dobi noben od njiju. 
hhelena | 16.05.2018 | 11:18 Prikaži
"Predlagam možnost, ....... da je ženska dolžna pravočasno obvestiti (potencialnega) očeta o nosečnosti (ali možnosti nosečnosti)."
Seks je potencialna možnost nosečnosti - ne vem zakaj bi bilo o tem koga potrebno obveščati.
Burek Man | 16.05.2018 | 14:58 Prikaži
Tudi vožnja z avtom do trgovine je potencialna možnost nesreče, pa je v primeru nesreče še vedno treba obvestiti koga. 
stefanija | 16.05.2018 | 13:29
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: žaljiva vsebina
stefanija | 16.05.2018 | 13:36
"Cakam vsaj nekaj komentarjev tipa: "za otroke gre", "ce noces otrok, ne seksaj" (od istih ljudi, ki to ne upajo rect zenskam, ko gre za splav), in nekaj sirsih o neodgovornosti moskih (spet od istih ljudi, ki istih teh stvari ne upajo rect zenskam)." 

Ljubček. Ženska ne bo zanosila tako, da bo seksala sama s seboj. In če seksata dva, potem tudi posledice delita dva. In normalen človek, ki ima popucano podtrešje tukaj ne bo iskal "krivca". Tako kot kondom lahko poči, tudi kontracepcijske tabletke niso 100 %. Tako kot ni 100 % vazektomija, varni dnevi, koitus interuptus, itd. Če hočeš bit 100 % pa ja, žal, ne seksat.
Burek Man | 16.05.2018 | 14:55
Torej lahko prepovemo še ženskam splav? Saj tudi ženska ne seksa sama. 
pilly | 16.05.2018 | 22:23
Vazektomija je 100%, razen prvih 7-14 dni po posegu še obstaja možnost zanositve, saj je lahko v semenovodu kakšen "klošar".
Burek Man | 16.05.2018 | 23:23
> Vazektomija je 100%, razen prvih 7-14 dni po posegu še obstaja možnost zanositve, saj je lahko v semenovodu kakšen "klošar".

Seveda, samo najprej moraš biti star 35 (pred to starostjo se v sloveniji  tega posega ne da opravit). 

Pa še vedno gre za kirurški poseg, ki zna imeti komplikacije, in ne rešuje problema, ko je do nosečnosti že enkrat prišlo.
Burek Man | 24.05.2018 | 00:40
>Vem, ker sem ga sam opravil in zato trdim, da je 100% varen.
Seveda, na vzorcu ena (1) si dokazal varnost.

Pri tem pa seveda nisi upošteval vseh ostalih možnosti, naprimer da moški hoče bit oče, samo ne z to žensko, da hoče bit oče čez pet let, itd, itd. 
pilly | 23.05.2018 | 21:25
Vem, ker sem ga sam opravil in zato trdim, da je 100% varen.
znalček | 16.05.2018 | 14:53
Predlog se zdi meni zanimiv, se pa ne znam odločiti za ali proti. Bi pa dal v razmislek tudi nasprotno možnost. Z žensko sva naredila otroka, ona hoče narediti splav, jaz pa ne. Ali je prav, da lahko ona sama odloča o življenju mojega otroka? S tem, ko se je (prostovoljno) spustila v spolni odnos, se je zavedala možnosti zanositve. Lahko bi zahtevali, da je za splav potrebno soglasje obeh staršev. Jaz bi pri materah sicer v vsakem primeru dopustil to možnost, da čeprav se je otroku odpovedala, da lahko po donositvi spremeni odločitev.
Burek Man | 16.05.2018 | 15:00
To je zanimivo vprašanje. Bolj je problem, da se s tem sili žensko v porod otroka, medtem ko splav zarodka reši neželenega starša kar precej let nosil kar hude posledice. 
Marko Skubic | 16.05.2018 | 16:39
Malo nenavaden predlog, ampak ni prvic da sem ga zasledil. 

Ima pa relativno malo moznosti, da ga bo kdo jemal resno. Preprosto zato, ker bi to pomenilo vecje breme drzavi s stalisca raznoraznih olajsav in podpor za vse te nove oteroke kjer je oce "neznan".
anekdota | 16.05.2018 | 19:35
 
Za kljub temu, da je to potuha; saj je potrebno o tem razmišljati preden greste v spolni odnos.
Burek Man | 16.05.2018 | 23:19
Seveda, ampak to velja za oba spola. Če ima en spol šanso se izmazat ven iz tega, naj ima še drugi.
toxico | 30.05.2018 | 19:32
se strinjam če moški noče otroka je potreben splav 
Burek Man | 30.05.2018 | 23:46
Ni potreben splav. Splav je popolnoma izbira ženske. (seveda je tukaj govora o "pravem" splavu).