Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Obvezna označba sponzoriranih objav na družbenih omrežjih in drugje
 
IstiGram
Ogledov: 712
Predlog poslan 20.03.2018
Z odzivom organa 12.06.2018
Zadnja sprememba 20.03.2018 00:30:35

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (3)  
Ferenc | 20.03.2018 | 16:09
Upam, da vam odprem oči in razširim obzorja na področju vsemogočnega oglaševanja in vas spodbudim k glasovanju ZA. Naj se ve, kdo in s čigavim denarjem sponzorira objave, ki so včasih brezvezno zapravljanja davkoplačevalskega denarja (npr. Modra zavarovalnica idr.).
darkside | 21.03.2018 | 06:20
Ce nekdo nek izdelek samo hvali kako je oh in sploh ze vsaj meni to pove da gre za reklamo. Ce nekdo ne omeni kaksne so njegove slabe lastnosti pa ze tako ali tako logika pove, da gre za placano storitev.

Vecinoma ze pa itak vidis po tem kdo objavi.
ln | 27.03.2018 | 11:08
Primerno se mi zdi, da se plačane objave označijo. Konec koncev je res vse v dobri reklami, včasih pa je kakšen izdelek/storitev preveč dobro hvaljen/a in potem na ta račun potrošnike zavajajo, čeprav ni kvaliteten/nujen/potreben itn. Nič jih ne stane, če zraven dodajo napis, od koga so dobili plačilo, če sploh so ga.