Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Prepoved uvoza dizelskih motornih vozil pod EURO5
 
andrejček
Ogledov: 2968
Predlog ustvarjen 06.03.2018
Z odzivom organa 30.04.2018
Zadnja sprememba 06.03.2018 09:53:01

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (10)  

Vladi predlagam, da z uredbo prepreči uvoz in registracijo motornih vozil z dizelskim motorjem pod kategorijov EURO 5.

Zaradi prepovedi nemških sodišč o prometu dizelskih vozil v nemških mestih, je upravičeno pričakovati, da se bo na Balkan in srednjo Evropo poskušalo prodati čimveč dizelskih vozil z motorjem pod standardom EURO 5. Ker bi tako tudi Slovenija lahko postala odlagališče takšnih vozil, predlagam vladi, da z ustreznimi predpisi (uredba, predlog zakona v državni zbor...) to onemogoči.


Ključne besede dizel nemčija prepoved uvoza
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

Kamen | 02.05.2018 | 21:03
 
Nekdo si bo lahko kupil 2 leti starega dizla, in se znebil sedanjega 15 let starega. Super, Manj onesnaženja, bolj varen avto in srečna družinica. 
Dajmo mu še EKO subvencijo, namesto tistemu, ki kupuje hibrida za 100.000+ in ga vozi na premog (= elektrika iz TEŠ)
RESNO MISLIM. Ker bo resnično za okolje tako bolje. 
Takih, ki bi na tak način pomladili svoj vozni park je ogromno, tistih s hibridi pa malo.
voluhar13 | 27.03.2018 | 10:47
Predlog ni slab, vendar ni ravno najboljši, saj je že sedaj v Sloveniji veliko avtomobilov z dizelskimi motorji, ki so pod standardom EURO 5, prav tako pa z drugega zornega kota ne bi bilo pravično narediti tega, saj dobro vemo, da v Sloveniji nimajo vsi ljudje toliko denarja, da si lahko privoščijo avtomobile, ki imajo motorje EURO 5 ali boljše. Po drugi strani, pa bi bil ta ukrep za varovanje okolja in čistosti zraka zagotovo potreben.
mzupanc1 | 07.03.2018 | 17:40
Problem dizelskih traktorjev sploh ni CO2, ker to je druga oznaka za porabo goriva. Ja, dizel porabi manj goriva in posledično je to manj CO2. Problem so drugi rakotvorni ali drugače škodljivi plini, ki nastajajo NOx, NO2, N2O in NO. 

V tem pogledu so pač bencinski stroji bistveno čistejši. 

Peljite se za dizlom in vohajte malo, ali pa za bencinarjem. Debilno rečeno, ampak kjer je dim tam je ogenj. V tem primeru smrad. 
Marko Skubic | 11.03.2018 | 05:51
NOx je skupni izraz za dusikove okside, NO in NO2. N2O ni produkt izgorevanja dizla (N2O se lahko uporablja kot dodatek k gorivu za zacasni dodatek moci, ali pa kot smejalni plin v medicini).

Najecji onesnazevalec pri dizlih pa so sicer mikrodelci oz. saje.
toxico | 07.03.2018 | 16:53
Vsi govorijo o dizlih kako onesnažujejo je kje kakšna primerjava koliko onesnažuje dizel v primerjavi z bencinarjem.
Digifotko | 07.03.2018 | 10:03
Proti. Vsak evro4 dizel je čistejši od starih krip, kakršnih je še ogromno na naših cestah.
toxico | 07.03.2018 | 17:03
Ni res vsaka stara kripa bencinska onesnažuje manj kot euro 6 dizel
Digifotko | 08.03.2018 | 12:42
Če nos nečesa ne zazna, še ne pomeni, da strupov ni.
D0 | 07.03.2018 | 09:36
Sem proti.

Odločitev nemških sodišč je bolj motivirana politično kot na kakšnem znanstvenem temelju, zato ne gre slepo slediti vsem njihovim odločitvam.
andrejček | 09.03.2018 | 09:57
posledica, politično ali ne, bo ta, da se bodo rabljeni dizli prodajali na jug, slovenski pa smo strastni uvozniki porabljenega zahodnega krša.

sam se sicer imel do nedavnega dizla, motor EURO5, pa sem se od njega poslovil.