Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Proti širitvi avtocest
 
ahac36 nuncij
Ogledov: 1262
Predlog poslan 01.02.2018
Z odzivom organa 19.03.2018
Zadnja sprememba 01.02.2018 19:44:34

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (23)   Popravki predloga  

Zaradi naraščajočega tranzitnega tovornega prometa Vlada načrtuje pospešeno obnovo in širitev avtocest, kar bo seveda generiralo še več tranzitnega tovornega prometa. Vlado opozarjam, da so jo izvolili državljani, ki imajo pravico do zdravega življenjskega okolja in ne vzhodnoevropska logistična podjetja, ki so si preko naše države uredila koridor za umazan in hrupen transport do bogatih zahodnoevropskih trgov. Prav nobene potrebe ni po dodatnem povečevanju tranzitnega tovornega prometa, saj DARS z lahkoto odplačuje kredite. Vladi zato predlagam, da odstopi od vseh načrtov za širitev in povečanje kapacitete AC ter začne omejevati tranzitni tovorni promet. Prvi ukrep je lahko že bistveno zvišanje cestnine za tovorna vozila. Komur se bo zdela cestnina predraga, naj pač izbere pot preko Avstrije.


Ključne besede širitev avtocest
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

anekdota | 15.02.2018 | 16:11
 
Seveda, večino tovora iz cest je potrebno preseliti na železniški transport.
Burek Man | 16.02.2018 | 16:08
Tranzit čez slovenijo traja od ene ure do treh. Koliko časa vzame premik na železnico in nazaj? In kolikšne stroške?
ahac36 nuncij | 16.02.2018 | 19:26
Ko bodo kontejnerje na vlak naložili v Bukarešti in jih razložili v Milanu, bo transport gotovo trajal manj časa kot po avtocesti. Sicer pa se tudi sprašujem kakšno vezo ima, če se izgubi nekaj časa pri nalaganju in razlaganju. Gre za tranzit iz vzhodne Evrope v Italijo od katerega nimamo nič. Razen seveda če spet ne igramo vloge ponižnega sluge, ki vdano služi interesom velikih.
Burek Man | 19.02.2018 | 11:04
Kako nič? Saj plačajo cestnino.

Železniških kapacitet od bukarešte do milana (ali katerekoli podobne linije) ni za toliko kamionov. Kdor se je kdaj vozil po tej liniji z vlakom, tudi ve, kakšne hitrosti so tam, in se pač ne splača. 
ahac36 nuncij | 19.02.2018 | 18:33
In ker imajo Romuni zastarele železnice se Slovenci čutimo dolžne jim pomagati in jim pod ceno ponuditi, da s svojimi dotrajanimi kamioni vozijo žagovino, ovce, kure in prašiče čez našo državo?
Burek Man | 19.02.2018 | 21:52
>In ker imajo Romuni zastarele železnice se Slovenci čutimo dolžne jim pomagati in jim pod ceno ponuditi, da s svojimi dotrajanimi kamioni vozijo žagovino, ovce, kure in prašiče čez našo državo?

Seveda... daj poglej koliko traja recimo vožnja z vlakom me ljubljano in novo gorico, po nezastarelih slovenskih super duper ultra mega giga hitrih železnicah. 
ahac36 nuncij | 19.02.2018 | 23:37
Čez nekaj let bo zgrajena hitra železnica pod Brennerjem in če bodo še Romuni naredili svoje, bodo lahko iz Bukarešte v Milano tovor prepeljali v pol dneva. Seveda pa Romuni niso neumni. Zakaj bi vlagali v drage železnice, če pa lahko napol zastonj prevažajo svoje cenene surovine s tovornjaki preko Slovenije? Denar bodo raje vlagali v razvoj dejavnosti z višjo dodano vrednostjo in nas sčasoma po gospodarski moči in standardu prehiteli.
Burek Man | 20.02.2018 | 01:34
No no... daj malo odpri zemljevid, pa poglej kaj vse je med romunijo in slovenijo, in koliko kilometrov avtocest je po sloveniji, koliko pa po drugih državah. 
ahac36 nuncij | 20.02.2018 | 09:47
In zato ker smo majhni v primerjavi s sosedami moramo dopustiti, da se vse umazan transport vali ravno preko naše države? Ravno zaradi takšnega razmišljanja nikoli ne bomo v resnici suverena država in bomo le služili drugim.  
Burek Man | 20.02.2018 | 12:17
Saj tudi čez sosednje države gre promet. A je kaka, čez katero ga ni? Zakaj bi bila slovenija izjema? 
ahac36 nuncij | 20.02.2018 | 20:10
Razlika med Slovenijo in razvitimi evropskimi državami je v tem, da se razvite evropske države tranzitnega tovornega prometa po cestah otepajo, naša Vlada pa nam ta promet "prodaja" kot vrhunski dosežek na področju prometne logistike. 

Zakaj neki tovornjaki iz Poljske v Italijo vozijo preko Slovenije, če je pot preko Nemčije in Avstrije precej krajša? 
Burek Man | 20.02.2018 | 22:50
Zakaj?
Peter Battelino | 07.02.2018 | 19:44
Tranzitni tovorni promet prinaša veliko denarja. Smiselno pa bi ga bilo že1991 preseliti na posodobljene tire, a .. zdaj smo, kjer smo.
Dodatni pasovi na najbolj obremenjenih delih so zato smiselni. 
Važnejše se mi zdi, da bi končno dobili vpogled v vse ponudbe investicij,ki jih plača država, saj so vse preplačane v višini 200 pa celo do 400 procentov
se kdo spomni, kolikšna je bila prva »kalkulacija« rušenja prve cestninske postaje in na koliko je zaradi pritiskov javnosti padla cena 
ahac36 nuncij | 08.02.2018 | 10:22
Investicija v širitev AC je popolnoma zgrešena, saj 200.000 ljudi, ki ob AC živi ne bo tiho in se bodo prej ko slej uprli. V razvitih državah se problematike zavedajo in jo znajo reševati na primeren način. Zakaj se recimo ni šlo v širitev Brennerske AC, ampak v izgradnjo 50 km tunela? Čez 10 let po tranzitni tovorni promet čez Brenner prepovedan, tisti, ki ne bodo imeli denarja za železnico pa se bodo preusmerili na Balkansko pot (beri Slovenijo). 
Burek Man | 08.02.2018 | 22:49
od teh 200000 ljudi, jih je nekje 150000 takih, ki so tam prav zaradi avtoceste. Kjer so naredili avtocesto, so se začela širit naselja najprej en izvoz iz ljubljane, pa ko so tam cene narasle, da izvoza od ljubljane, itd. Vsi si želijo živet relativno blizu avtoceste, ker jim le-ta omogoča hitro mobilnost po državi. 
ahac36 nuncij | 09.02.2018 | 07:57
Spet govorimo kar nekaj na pamet, a ne?
heizenberg | 07.02.2018 | 10:06
Drugi tir bo rešil vse te probleme ... :)
ahac36 nuncij | 08.02.2018 | 10:17
Drugi tir ne bo rešil nobenega problema, saj nobena vlada ne bo imela jajc prepovedati tranzitnega tovornega prometa po AC. Le zakaj bi Romuni plačevali drag transport po železnici, če pa lahko napol zastonj vozijo po AC?
Barbara Győrfi | 07.02.2018 | 05:33
Država bi morala omejevati tovorni promet - od tranzitnega nima prav nič. Pospeševati pa bi morala uporabo javnega prometa, česar ne zna storiti, za to pa so kriva tudi nesposobna podjetja, ki izvajajo javni prevoz. 
lesko | 03.02.2018 | 20:26
To je velik biznis. Država bi morala spodbujati večji pretok, ne omejevati. Se pa strinjam glede onesnaževanja. Morda bi se lahko v prihodnje poostrilo omejitve glede izpustov.
ahac36 nuncij | 05.02.2018 | 11:50
Kakšen biznis? Kaj ima država od tranzitnega tovornega prometa?
Burek Man | 08.02.2018 | 01:38
Jah kaj ima.. denar od cestnine seveda. In tega se kar nekaj nabere.
ahac36 nuncij | 08.02.2018 | 10:15
A cestnine, ki niti ne pokrijejo stroškov odprave poškodb, ki jih tovorna vozila povzročijo na cesti? Še DARS, ki ima edini koristi od tranzitnega tovornega prometa priznava, da cestnina ne pokrije stroškov. Razliko krijemo kupci vinjet, ki tako subvencioniramo cestnine romunskim kamionom.

Če pa prištejemo še škodo, ki jo tovornjaki povzročajo s hrupom in izpušnimi plini....

Proti širitvi avtocest

Zaradi naraščajočega tranzitnega tovornega prometa Vlada načrtuje širitev pospešeno obnovo in širitev avtocest, kar bo seveda generiralo še več tranzitnega tovornega prometa. Vlado opozarjam, da so jo izvolili državljani, ki imajo pravico do zdravega življenjskega okolja in ne vzhodnoevropska logistična podjetja, ki so si preko naše države uredila koridor za umazan in hrupen transport do bogatih zahodnoevropskih trgov. Prav nobene potrebe ni po dodatnem povečevanju tranzitnega tovornega prometa, saj DARS z lahkoto odplačuje kredite. Vladi zato predlagam, da odstopi od vseh načrtov za širitev in povečanje kapacitete AC ter začne omejevati tranzitni tovorni promet. Prvi ukrep je lahko že bistveno zvišanje cestnine za tovorna vozila. Komur se bo zdela cestnina predraga, naj pač izbere pot preko Avstrije.
Ključne besede: širitev avtocest