Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


knjiga pripomb in pritožb, ISO standardi na sodišču, inšpekcijski nadzor
 
Irena Gasperlin
Ogledov: 1651
Predlog poslan 30.01.2018
Z odzivom organa 16.03.2018
Zadnja sprememba 30.01.2018 08:01:38

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (1)  
Barbara Győrfi | 31.01.2018 | 09:13
Načeloma podpiram, vendar je večji problem v tem, da pri nas pripomb nihče ne upošteva, ponavadi niti v podjetjih ne, odpravijo te z nekaj praznimi besedami, če sploh. Standardi pa so se pri nas že zdavnaj izrodili v to, da se podjetja bahajo z njimi. Komunalna podjetja, ki nas drago kasirajo, da namesto njih ločujemo odpadke, s katerimi imajo oni visoke zaslužke, in pri katerem ti direktor vsili obisk na tvojem domu, kjer ti arogantno razlaga, kako so tvoje pripombe brezveze in kako super podjetje vodi on, vsako leto dobi nagrado za družbeno odgovornost. 
Ljudem se zdi brezveze, da kaj povedo, ker itak ne bo pomagalo nič, podobno je pri prijavah inšpekciji - to pa je očitno tudi namen inšpekcij, da imajo manj dela. Uporabniška izkušnja, empatija do uporabnika, vse to so pri nas še neznani pojmi, še bolj učinkovite inšpekcije, zato bi morali začeti tu. 
Standardi so potem že nadgradnja. Potem bi jim tudi zares verjeli.