Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


knjiga pripomb in pritožb, ISO standardi na sodišču, inšpekcijski nadzor
 
Irena Gasperlin
Ogledov: 362
Predlog poslan 30.01.2018
Glasovanje se zaključi 27.02.2018
Zadnja sprememba 30.01.2018 08:01:38

17 Za | 1 Proti
 
  Predlog   Število glasov   Komentarji (1)  

 Kot se mora truditi in razvijati podjetje, je potrebno tudi v državne službe uvesti obdobne  kontrolne nadzorne organe-samodejne,za sledljivost in kvaliteto dela, napredne tehnologije, upoštevati pripombe strank in se izboljševati.

Z Iso standardi se izboljša sledljivost, točnost in smotrnost dela v smislu zapisa potrebnih točk, tudi ko se npr priča, kakšen obseg ta priča izpodbija ali kakšen obseg dokaz dokazuje (%), v katrem časovnem obdobju, na katerem mestu, kje, v kakem deležu...

To pa je v prvi fazi najenostavnejše in najboljše urejati s knjigami pripomb in pritožb, ter idej.

 


Ključne besede izboljšave
Kategorija: Pravosodje


Zadnji komentarji:

Barbara Gyoerfi | 31.01.2018 | 09:13
Načeloma podpiram, vendar je večji problem v tem, da pri nas pripomb nihče ne upošteva, ponavadi niti v podjetjih ne, odpravijo te z nekaj praznimi besedami, če sploh. Standardi pa so se pri nas že zdavnaj izrodili v to, da se podjetja bahajo z njimi. Komunalna podjetja, ki nas drago kasirajo, da namesto njih ločujemo odpadke, s katerimi imajo oni visoke zaslužke, in pri katerem ti direktor vsili obisk na tvojem domu, kjer ti arogantno razlaga, kako so tvoje pripombe brezveze in kako super podjetje vodi on, vsako leto dobi nagrado za družbeno odgovornost. 
Ljudem se zdi brezveze, da kaj povedo, ker itak ne bo pomagalo nič, podobno je pri prijavah inšpekciji - to pa je očitno tudi namen inšpekcij, da imajo manj dela. Uporabniška izkušnja, empatija do uporabnika, vse to so pri nas še neznani pojmi, še bolj učinkovite inšpekcije, zato bi morali začeti tu. 
Standardi so potem že nadgradnja. Potem bi jim tudi zares verjeli.