Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Zavrnitev dela zaradi prenizke plače
 
toxico
Ogledov: 1948
Predlog poslan 26.01.2018
Z odzivom organa 03.04.2018
Zadnja sprememba 25.01.2018 20:57:48

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (24)  

Predlagam , da če si na zavodu lahko brez problema in brez posledic  zavrneš ponujeno zaposlitev , če ti je ponujena plača prenizka. Posledično bodo delodajalci začeli misliti in bodo začeli pošteno plačevati delavce, ker bodo videli , da nobeden noče delat pri njih za mizerno plačilo. Predlagam , da prav tako lahko brez posledic zavrneš nočno delo.


Ključne besede zavod zaposlitev
Kategorija: Gospodarstvo


Zadnji komentarji:

gepard tiger | 01.02.2018 | 17:52
Prevelika javna uprava in mnogo izkoriščevalcev socialne pomoči se strinjam. 300 eurov sociale in greš še malo na črno delati in si takoj na minimalcu, pa ti ni treba vsaki dan delati za tekočim trakom.
Burek Man | 01.02.2018 | 23:30
...medtem pa tisti za tekočim trakom plačujejo davke, da lahko te taki zabušavajo na njihov račun. 
gepard tiger | 01.02.2018 | 17:31
Burek man !  Lepo ste napisali, da bi dobil avstrijec  800 eurov plače v Sloveniji Bruto. Če bi bila neto plača 800 eurov, potem se nebi smeli pritoževati. Po moji logiki, ne more imeti zaposleni v Sloveniji tako minimalno plačo, da ne preživi meseca. Položnice ITD. Statistični urad v Sloveniji, je izračunal koliko je prag revščine. Ne moreš imeti par eurov več na mesec, kot je izračunan prag revščine, saj to je golo preživetje iz meseca v mesec. Vlada RS, bi morala razbremeniti plače davkov in prispevkov, da bi imeli najnižje plačani višje neto plače. Manko, ki bi nastal zaradi izpada davka, bi vlada RS brez problema lahko dobila kje drugje, ker v Sloveniji  je denar. Naši ministri imajo več tisoč eurov plače in nimajo stika z realnostjo.
Burek Man | 01.02.2018 | 17:38
Seveda je problem prispevkov. Pa prevelike javne uprave. Pa mnogo lenuhov na sociali. Pa preveč upokojencev. itd itd... zato pa so plače tako obdavčene. 

Se je pa treba zavedat da je minimalna plača samo goli minimum, in da pač se da zaslužit tudi več. Problem je le, da določeni ljudje delodajalcu ne prislužijo kaj dosti več od svoje brutobruto plače. Določenio, ki prislužijo dosti več, pa tudi več zaslužijo. 
gepard tiger | 31.01.2018 | 18:02
Spoštovani Digifotko ! Popolnoma se strinjam z vami kar ste napisali. Zaposlovanje iz bivše Juge, bi morali prepovedati. Pogoj bi moral biti, da če zaposlijo delavca iz bivše Juge, bi ga morali pod istimi pogoji kot slovenskega delavca. Tukaj bi morala vlada RS sprejeti ustrezno zakonodajo, da nebi delodajalci to izkoriščali. Zaposlijo delavca iz Juge,  ta pripelje za seboj prijatelje in družino, tako da včasih ne veš ali si v Sloveniji ali morebiti na balkanu, ko poslušaš njihovo govorico sredi Ljubljane.
Burek Man | 31.01.2018 | 22:03
Saj jih zaposlujejo pod istimi pogoji kot slovence. Problem je da nekega dela nihče noče delati za minimalca. In namesto da delodajalec ostane brez delavcev (proizvodnja se ustavi,...), oz. je primoran dvigniti plačo in izboljšati pogoje (da se mu proizvodnja ne ustavi), ta primankljaj delavcev nadomesti z delavci iz tujine.
gepard tiger | 31.01.2018 | 17:39
Gospod Burek Man ! Zanimivo se mi zdi pri vašem komentarju, sendvič, vodovodar ITD. Če je res pri nas vse OK, zakaj ne vidiš avstrijskih državljanov, da bi se zaposlili pri nas. Če imaš 2000 eurov neto plače, ni težko plačati nekoliko več za storitve, ki so morebiti dražje kot pri nas. Garantiram vam, da če bi imele trgovke v mercatorju podobne plače, kot v Avstriji bi drugače delale, ker bi vedele da so ustrezno nagrajene in bi se maksimalno trudile. 5 let sem vozil mednarodno  špedicijo in verjetno bolje vem od vas, kakšne so cene v evropskih državah. 
Burek Man | 31.01.2018 | 22:07
Zakaj bi se avstrijec zaposlil v sloveniji? Da dobi 800eur plače in potem da 5eur za sendvič v avstriji? Ali pa da tudi sendviče kupuje po 1-2eur v sloveniji, pa tudi najemnino plačuje tukaj?

Pravim samo, da 2000eur ni toliko več, glede na cene, ki so tam. Vsi, ki pravijo da so strški življenja tisti, ne pogledajo dlje od avstrijskega hoferja (ker so cene res podobne kot pri nas, edino meso je dražje). 

Če živiš v naprimer londonu z 2000eur neto plače, nimaš niti za najemnino pokrit, kaj šele za vse ostale stroške, tako da je kvaliteta življenja višja, če živiš v sloveniji na 1000neto, kot v londonu z 3000neto. 
stefanija | 31.01.2018 | 12:22
Ljudje, a vam res ni jasno, da tukaj ne gre samo za tiste, ki trenutno nimajo službe? A vam res ni jasno, da bodo ti, ki so pripravljeni delat za take plače, sčasoma izpodrinili vas, ki boste potem službo iskali še pod slabšimi pogoji? A vam resno ni jasno, da se s 300 € na mesec životari, ampak če 8 ur na dan delaš za 500 €, je to še slabše? Resno vam ni to jasno? Ampak ne, bog ne daj, dajmo jim vse vzet, ker revež mora crknit, mi bomo pa za davkoplačevalski denar raje gradili TEŠ, pa lepo Jankovičevo Ljubljano, pa izolski otrok. Vedno, ama čisto vedno, ko pridemo do osnovnih človeških pravic se najdete in začnete pljuvat čez to, kako reveži živijo na tuj denar in to še zato, ker nočejo delat. Ker imate enega takega v vasi, ki to odprto počne. Da imate poleg njega še vsaj 10 takih, ki komaj pridejo čez mesec ali pa sploh ne, pa tega ne bodo nikomur povedali, ker jih je sram, to pa za vas ne obstaja. Vi vidite samo tistega enega, ki se izpostavlja na veliko. Veste kje najdete resnične reveže? Na humanitarnih organizacijah, kjer brskajo med spodnjicami tujih ljudi, ker nimajo kaj za oblečt, kjer nosijo domov jogurte tik pred iztekom roka, ker si jih drugače ne morejo kupit, kjer prelagajo hrano iz škatel, ki so označene z znakom humantarne organizacije zato, da sosedi ne bodo videli iz kje hrano nosijo, kjer nosijo 10 kil hrane do doma v rokah, ker nimajo niti pecikla ali vozička, da bi nanj lahko naložili. In to kljub poškodovanim hrbtenicam, artritisu, starosti (ali mladosti),... Ampak vi pa le glejte svojega lenuha na vasi še naprej, pa da ne boste slučajno kdaj kakega soseda šli vprašat, če rabi pomoč, ker potem mu boste morali v obraz rečt, da je lenuh in živi na vaše stroške, je pa vsekakor bolj prikladno, če se to počne na anonimnem internetu. 
Burek Man | 31.01.2018 | 15:08 Prikaži
Kako je slabše delat kot ostat doma? Minimalna neto plača je nekaj malega nad 600 eur, kar je več kot 300eur sociale. Pa malica, pa prevoz na delo. Pa regres. Pa šansa za napredovanje, delovne izkušnje, itd. Pa seveda socializacija.  Kdor je priden, ne ostane dolgo na minimalcu. 

anekdota | 23.02.2018 | 01:06
 
Stefanija, odličen komentar.

heizenberg | 07.02.2018 | 10:35
Stefanija, najbrž imate prav. Amak jaz se vsak dan peljem mimo Rdečega križa in Vam iz prve roke lahko povem, da tam kar pogosto stojijo taksiji ... in da ljudje pomoč zlagajo tudi v precej boljše avtomobile, kot je moj (ki je resnici na ljubo res star, pa vseeno ...). Celo v presenetljivo dobre ... Tako da stvari niso tako zelo enoznačne. Se pa strinjam: sam bi težko brskal po tujih, rabljenih oblekah in resnično upam, da mi nikoli ne bo treba, čeprav mi informativni izračun pokojnine tega ravno ne oljublja ... ampak takšen sem pač jaz in težko sodim za druge.
anekdota | 23.02.2018 | 01:08
 
Burek Man, pejt delat težko fizično delo za 500 EUR kakšnih 10 let, boš potem povedal.
Ne vem kje živiš... ampak nekateri ljudje so na minimalcu vedno, pa dobro delajo. Pravzaprav predobro glede na to, koliko so plačani. Problem pa je še, ker nimajo nikaršne perspektive, ker elite vzdržuejo tako ogaben sistem določanja vrednosti človeškega dela.  Četudi jim dvignejo plačo, je ponavadi zelo malo, minimalno, bodo še vedno životarili, na stara leta pa še bolj. Skratka ne vidiš.. ker očitno tega nisi živel, izkusil.

Burek Man | 23.02.2018 | 13:08
>Burek Man, pejt delat težko fizično delo za 500 EUR kakšnih 10 let, boš potem povedal.
Ne rabim, sem doštudiral, delam delo z višjo dodano vrednostjo, in sem bolje plačan. 

>Ne vem kje živiš... ampak nekateri ljudje so na minimalcu vedno, pa dobro delajo. Pravzaprav predobro glede na to, koliko so plačani. Problem pa je še, ker nimajo nikaršne perspektive, ker elite vzdržuejo tako ogaben sistem določanja vrednosti človeškega dela.  Četudi jim dvignejo plačo, je ponavadi zelo malo, minimalno, bodo še vedno životarili, na stara leta pa še bolj. Skratka ne vidiš.. ker očitno tega nisi živel, izkusil.

Kako elita drži sistem določanja vrednosti dela? Sem vedno mislil, da to določa trg, tako kot pri ceni kruha, bureka in frizerja. 
anekdota | 18.04.2018 | 00:28
 
Sej pravim, ni mi jasno kje živiš.
Kaj misliš, kdo upravlja s trgom.. - Elite, korporacije, banke, politika, itn., izobraženi ljudje, ki so na položajih moči.

V kolikor bi bil zares interes zmanjšati revščino, nizke plače, bi to že storili. Tako pa si rajši izplačujejo dobre plače na račun tistih, ki so zelo malo plačana. Prevzetni ljudje mislijo, da jim 10x večja plača kot jo ima recimo snažilka, peprosto pripada. Da je izobrazba merilo zagotavljanja višine plače. Takšna aroganca in sprenevedanje se vzdržuje in dogaja še naprej. Vzdrževanje plačilnih razredov kot so, lahko razumemo kot zločin nad ljudmi, in nespoštovanje človekovega dela.

Ne pravim, da naj bolj sposobni nimajo višje plače, ne zdi pa se mi prav, da so razlike v plačah tako visoke in, da ogromno ljudi kljub zaposlitvi ne zasluži niti za dostojno življenje.

Če pogledamo nekatere predloge razlilčnih strank, ki v večini predlagajo procentualen dvig plač, pokojnin, takšnih ali drugačnih dvigov prihodkov lahko vidimo, da je to krinka za izboljšanje predvsem lastnih prihodkov. Procentualen dvig si zagotavljajo dobro plačane elite, ki imajo že tako ali tako dobre plače. Revežem pa se odmirjajo drobtine.

Primer procentualnega dviga plač:
V kolikor ima neka oseba 600 EUR plače in bo dobila povišanje 10% pomeni, da bo dobila naposled 660 EUR plače.
V kolikor ima druga oseba 1700 EUR plače in bo prav tako dobila povišico 10%, bo naposled dobila 1870 EUR plače.
- To preračunano pomeni, da bo druga oseba, ki ima že tako ali tako dobro plačo dobila skoraj 3 kratnik povišanja plače v primerjavi s prvo osebo, ki ima že tako ali tako nizko plačo. Res, da je bolje plačana oseba bolj obdavčena, toda na koncu meseca se jito ne pozna v denarnici, saj je z dobro plačo lahko preživlja. Prav tako, pa ji več trgajo v pokojninski sklad zato, ker ji lahko, ker imajo od kje vzeti. To pomeni, da bo na stara prav tako dobro živela. Prva pa bo na stara leta životarila še bolj, če ne celo stradala.

- Na tak način in s takimi političnimi predlogi kot je procentulen dvig pla in pokojnin, si elita in nekateri politiki zagotavljajo dobre plače, dobre pokojnine, vzdržujejo in poglabljajo prepad med revnimi in bogatimi ter med srednjim slojem in elito.




Barbara Győrfi | 31.01.2018 | 09:21
Predlog sicer razumem in ga podpiram, to, da bi se delodajalci zamislili, pa se ne bo zgodilo. Potem bodo začeli uvažati delavce iz držav, kjer bodo veseli, če bodo lahko delali za 400 €. Kot je povedal že 5r. 
Burek Man | 31.01.2018 | 11:44
Zato pa je tu država, ki mora preprečit uvažanje delavcev iz tujine. Delodajalec ga kar sam ne more. 

Je pa res, da so iste politične opcije istočasno za zvišanje plač in za uvažanje poceni delavcev iz tujine, zaradi katerih se nekatere plače ne dvignejo. 
Digifotko | 31.01.2018 | 14:50
Trg dela pri nas namenoma ruši država z neomejenim uvažanjem tujcev iz bivše Juge (recimo primer pošte pred kratkim). Treba je prepovedati zaposlovanje tujcev, ker delodajalec sam ne bo dal delavcu niti evra več kot je nujno potrebno. Če pa delavca za 500 evrov ne bo dobil, bo moral ponuditi več ali pa zapreti firmo.
Burek Man | 31.01.2018 | 15:05
No, zdaj pa samo še manjka predlog prepovedi izdajanja delovnih dovoljenj za taka delovna mesta, pa bo :) Samo dokler ista politična opcija hoče oboje, tako ne bo šlo. Drugi problem je pa, da je "druga" politična opcija tudi slaba, alternative pa ni. 
gepard tiger | 30.01.2018 | 19:02
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
gepard tiger | 30.01.2018 | 19:02
Glede na cene v Sloveniji, bi morala biti neto plača vsaj 1000 evrov, da bi si lahko kaj privoščil.  Tiste firme, ki ne morejo zagotoviti takih plač, naj zaprejo tovarno saj nimajo prihodnosti na dolgi rok.  Na začetku, bi bila večja brezposelnost ampak na dolgi rok bi vsi pridobili.  Ene stvari ne razumem, da ima lahko trgovka v Avstriji toliko večjo plačo od slovenske trgovke cene živil pa so podobne. 
Burek Man | 31.01.2018 | 01:14 Prikaži
Večja država, večja trgovina, več pogajalske moči, nižje nabavne cene. 

Si morda kdaj šel k frizerju v avstriji? Si morda kdaj kupil v trgovini narejen sendvič? Vsaj navadno kavo spil v gostilni? Poklical vodovodarja? Ko narediš kaj od tega, hitro vidiš zakaj so plače take, kot so. 

Je pa res, da je potem bolje živeti tukaj. 

Sicer pa imaš lep primer mercator (kjer je 10 prodajalk, pa vse poteka počasi) in za primerjavo hofer/lidl, kjer imaš tri prodajalke, vse poteka hitro, pa poleg blagajn, še filajo police in čistijo. Seveda imajo tudi plačo primerno višjo. Samo mercator prodajalkam je "lažje" ostat za manj denarja v mercatorju, ker je v Hoferju pač treba delat. 

In mimogrede, minimalna plača je samo minimum, povprečna plača pa že pride na 1000eur. 
opazovalka | 28.01.2018 | 17:29 Prikaži
A naj potem redno zaposleni dela naprej in iskalec dobiva denar, ko sedi doma oz. običajno dela  na črno?!
Burek Man | 26.01.2018 | 12:35 Prikaži
Če bi se govorilo samo o statusu iskalca, ok, pač išči dalje, saj zato niti ne rabiš zavoda. 

Če je govora o raznih podporah, socialni pomoči, podporah, ipd., sem pa proti. Če te davkoplačevalci preživljajo, pač sprejmi kar lahko dobiš. Če se preživljaš sam, pa išči službo, kot ti paše. 
5r | 26.01.2018 | 10:26
Že sedaj je politika dokaj podobna in po mojem mnenju zato prihaja toliko delavcev iz tujine, ker pač ne zavrnejo. In zato naši delavci hodijo v Avstrijo, Italijo ali še kam dlje, ker tam domačini zavrnejo. Tako pač je in bo. Študiran kader, brez kančka prakse (visoko sposoben) pa doma, morda zavrnejo ali pa le niso tako zelo naštudirani (pametni-iznajdljivi). Je pa poslovno in socialno okolje, kakšno pač je (preblizu).