Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Prepoved reklamiranja izdelkov, ki vsebujejo čezmerne količine sladkorja

2940 OGLEDOV 12 KOMENTARJEV

Reklamiranje slaščic in izdelkov ki vsebujejo veliko sladkorja Minister za zdravje opozarja na uživanje alkohola, na boj proti kajenju, vsaki dan pa spremljamo škodljive reklame, ki "napadajo" predvsem nevedne otroke za nakup izdelkov, ki vsebujejo eno najbolj škodljivih sestavin- SLAKOR. Moj predlog glasi: PREPOVED TOVRSTNIH REKLAM ali močno obdavčenje

18 glasov

8 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR V vive 2 predloga
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


19. 3. 2018

Odziv Ministrstva za zdravje

Ministrstvo za zdravje, ki je koordiniralo pripravo Nacionalnega programa o prehrani in telesni dejavnosti za zdravje 2015-2025, katerega glavni namen je izboljšanje prehranjevalnih navad prebivalcev, prepoznava oglaševanje živil otrokom, kot pomemben dejavnik pri razvoju navad prehranjevanja oz. poseganja po določenih živilih.

Zaradi zavedanja pomena oglaševanja in trženja določenih problematičnih skupin živil, je ministrstvo izdelalo Prehranske smernice za oblikovanje pravil ravnanja za zaščito otrok pred neprimernimi komercialnimi sporočili v zvezi z oglaševanjem sladkih, slanih in mastnih živil otrokom. Televizijske hiše morajo torej na osnovi smernic, ki jih je ministrstvo za zdravje izdelalo v sodelovanju s Svetovno zdravstveno organizacijo, oblikovati lastna pravila ravnanja v zvezi z oglaševanjem v času otroških programov.

Smernice se navezujejo na Zakon o avdiovizualnih medijskih storitvah (Ur. l. RS št. 87/11 in 84/15), ki omogoča omejevanje oglaševanja v precej ozkem časovnem območju TV programov.

Naj pojasnimo, da omenjeni zakon sloni na evropski direktivi o medijih in državam članicam EU trenutno ne dopušča bolj rigoroznega omejevanja oglaševanja.

Kljub vsemu, pa si na ministrstvu za zdravje prizadevamo, da bi omejitve veljale tudi za širše časovno območje in v tej smeri delujemo tudi v mnogih evropskih povezavah.

Komentarji