Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Omejitev vožnje za poklicne voznike v nočnem času
 
ahac36 nuncij
Ogledov: 1450
Predlog ustvarjen 25.01.2018
Arhivirano
Zadnja sprememba 25.01.2018 10:27:01

  Predlog   Število glasov   Komentarji (22)  
AMZS v svoji raziskavi ugotavlja, da so v največji nevarnosti za prometno nesrečo zaradi zaspanosti za volanom poklicni vozniki, saj vozijo na dolgih razdaljah, pogosto po avtocestah in velikokrat ponoči. Običajno spijo v slabih pogojih in ne dovolj dolgo, izpostavljeni so tudi pritisku zaradi povečanja ur vožnje. Pri teh voznikih je pogosta obstruktivna apneja med spanjem, ki lahko izzove čezmerno dnevno zaspanost. Nočna vožnja sama po sebi povečuje tveganje za nesrečo za od petkrat do šestkrat! Vladi predlagam, da prometno varnost začne reševati na pravem koncu in odpravi najprej največja tveganja in se šele potem ukvarja z manj pomembnimi zadevami. Če nočna vožnja predstavlja tako veliko nevarnost, jo je pač potrebno omejiti. Vemo, da se je tranzitni promet iz revnih vzhodno evropskih držav na zahod v zadnjem letu zelo povečal in s tem se je tudi izrazito poslabšala prometna varnost. Ti vozniki so na poti več dni, imajo popolnoma podrt bioritem in med predpisanim počitkom podnevi ne spijo, potem pa gredo neprespani na 8 urno nočno vožnjo. Vladi zato predlagam, da prepove promet tovornih vozil in avtobusov na AC in HC med 22h-6h. Poklicni vozniki naj takrat spijo, ne pa ogrožajo sebe in drugih udeležencev v prometu.
Ključne besede poklicni vozniki, tovornjaki, prepoved vožnje ponoči
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

znalček | 05.02.2018 | 11:19
Hujši problem kot poklicni vozniki, ki imajo tahografe, so romunski kombiji, ki vozijo brez postankov.
hhelena | 04.02.2018 | 14:42
Na dolgih vožnjah morata že sedaj biti v avtomobilu dva voznika, da lahko eden počiva ko drugi vozi. Zato so v kabinah zadaj postelje in vozniki so nanje navajeni!
Burek Man | 29.01.2018 | 12:49
https://www.policija.si/baza/tab04.html

Za cca pol nesreč tovrnjakarjev so krivi drugi vozniki... prepovemo potem vožnjo še njim?

Pa po radiu je ravno reklama, da je tretjina voznikov udeleženih v prometnih nesrečah bila pod vplivom alkohola... torej če prepovemo treznim vozit, bo nesreč za 2/3 manj!

Dejte se malo zresnit, slovenija je 100-200km ture, torej 2-3 ure vožnje na nekem koridorju čez evropo, in zaradi parih nesreč prepovedovat vožnjo, sploh takrat, ko ne delajo gužve na cestah, je butasto. Sploh ker je večina smrti v nesrečah zaradi avtomobilov. 
ahac36 nuncij | 29.01.2018 | 14:13
Saj tudi mobilni telefoni niso dokazano krivi za znaten delež prometnih nesreč, pa se vseeno zganja velika kampanja za drastično zvišanje kazni. Citiram zgolj študijo, ki je pokazala 6x večje tveganje za nesrečo pri vožnji v nočnem času. Za kolikokrat se poveča tveganje zaradi uporabe mobilnega telefona?      
Burek Man | 29.01.2018 | 15:48
Seveda je treba prepovedat tudi uporabo mobilnih telefonov.  Nevem kake veze ima to? Tudi pijanim treba prepovedat vozit. 

Ampak arbitrarne prepovedi so pa butaste. Ker recimo za martinovo lahko kar vse ceste zapremo in prepovemo promet za vsa motorna vozila, ker je takrat na cestah več pijanih kot ponavadi. Pa ob večjih praznikih. Pa še kdaj. Pa vemo, da to ne gre. 
ahac36 nuncij | 29.01.2018 | 20:59
Če bi dobro prebral predlog bi razumel. Vlada naj se neha ukvarjati z namišljenimi problemi in naj rešuje resnične. Nobenih raziskav ni bilo narejenih, za koliko se poveča tveganje za prometno nesrečo zaradi uporabe mobilnega telefona. A Vlada kljub temu slepo sledi predlogu policije, da se kazni zaradi uporabe mobilnih telefonov drastično povišajo. Zakaj? Zato ker dobro ve, da bodo ljudje še vedno telefonirali, Vlada pa bo veliko več pokasirala in prerazporejala za višanje javne porabe. Romuni pa bodo lahko še naprej ponoči furali svoje kokoši, koze in prašiče, čeprav je dokazano, da predstavljajo 6x večjo nevarnost za promet, kot če bi vozili podnevi. 
Burek Man | 29.01.2018 | 23:15
Kako misliš da ni bilo narejenih raziskav? Veliko jih je bilo narejenih.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_phones_and_driving_safety

Pejdi spodaj pod vire, že prvi link kaže na raziskavo. Pa drugi tudi. Pa tretji tudi. Pa četrti, pa peti, pa šesti,...

Burek Man | 29.01.2018 | 23:17
Mimogrede, če tvoj predlog leti na tole:
https://www.amzs.si/novice/aktualne-..i-za-volanom

Je 6x večja nevarnost nesreče za vse voznike, ne samo poklicne. Torej bi treba vsem prepovedat vožnjo ponoči?
ahac36 nuncij | 30.01.2018 | 08:26
https://www.amzs.si/motorevija/mobilnost..i-za-volanom
V teh tvojih "raziskavah" pa piše, da je telefoniranje med vožnjo enako nevarno, tudi če uporabljaš prostoročni sistem. Zakaj se torej ne prepove tudi prostoročnega telefoniranja? Seveda samo zato, ker se tega ne da kontrolirati in posledično kasirati. Da pa je enako nevarno, sploh ni pomembno. Takšna je politika prometne varnosti v naši državi.    
5r | 30.01.2018 | 10:13
Prepoved vožnje ob sončnem vzhodu v smeri vzhoda in sončnem zahodu v smeri zahoda cca. 2 uri v vsako smer ;).  Prepoved pogovarjanj z voznikom v vseh vozilih. Prepoved telefoniranja, kajenja, prižiganja ne nujnih tipk (radio itd...),... Prepoved vožnje ob sončnem ali luninem mrku in sploh ob polni luni. Prepoved vožnje 1.8. (začetek šole) 2dni ali kar cel teden v radiju 5km okoli šol. Prepoved... 
Burek Man | 31.01.2018 | 01:15
> Prepoved vožnje ob sončnem vzhodu v smeri vzhoda in sončnem zahodu v smeri zahoda cca. 2 uri v vsako smer ;).  Prepoved pogovarjanj z voznikom v vseh vozilih. Prepoved telefoniranja, kajenja, prižiganja ne nujnih tipk (radio itd...),... Prepoved vožnje ob sončnem ali luninem mrku in sploh ob polni luni. Prepoved vožnje 1.8. (začetek šole) 2dni ali kar cel teden v radiju 5km okoli šol. Prepoved... 

Pozabil si še prepoved poslušanja radia. Pa prepoved hoje v miničih ob cesti. Pa prepoved sklanjanja naprej z dekoltejem ob cesti. Pa obvezno na wc pred štartom! 
opazovalka | 28.01.2018 | 17:31
Ko se vračajo izletniki domov z avtobusom in jih verjetno tudi vozi poklicni voznik bi naj po tem predlogu počakal (z potniki vred), da se naredi dan? 
ahac36 nuncij | 28.01.2018 | 18:17
Bodo pač planirali pot tako, da bodo do večera doma ali pa bodo naredili dvodnevni izlet. Ravno nočna vračanja z izletov so tvegana in bilo je že več hudih nesreč.
Burek Man | 29.01.2018 | 12:52
Pa kje ti vidiš toliko nesreč, sploh z avtobusi? Če bi se vsi ponoči vozili z avtobusi namesto z avti, bi bilo dosti manj mrtvih na cestah. 
ahac36 nuncij | 29.01.2018 | 14:16
Ali ta tvoja teza stoji na kakšni raziskavi ali pač preprosto veš?
Burek Man | 29.01.2018 | 15:45
https://www.policija.si/images/stories/S../Jan-dec2016.pdf

Evo,

Vrsta udeležencev - mrtvi:
vozniki osebnih avtomobilov – 45
...
potniki – 18

Torej je umrlo 45 voznikov in 18 potnikov (v avtomobilih in ostalih vozilih skupaj)

Imaš ti morda kake raziskave o nekih hudih nesrečah z avtobusi?
ahac36 nuncij | 29.01.2018 | 21:04
Zanimiva je ta logika. Podobna kot tista, ko je nekdo čisto resno trdil, da je vožnja z motorjem veliko bolj varna kot vožnja z avtom, saj je smrtnih nesreč z udeležbo motoristov veliko manj kot tistih z udeležbo avtomobilistov :)
Burek Man | 26.01.2018 | 12:23
Proti.

Preverjanje psihofizičnega stanja, počitkov, ipd, sem za. Prepoved vožnje, samo tukaj,. ponoči, da morajo vsi čakat, tudi če so zaspani, sem pa proti.

Glede na to, da je večina nesreč med "navadnimi" vozili, pa sploh. 

V največji nevarnosti so pa vozniki predvsem zato, ker so pač največ na cesti. 
ahac36 nuncij | 26.01.2018 | 18:31
Voznik, ki čez dan ni spal, ponoči pa vozi, bo v ustreznem psihofizičnem stanju. Alkotest bo pokazal 0.0, tudi test na prisotnost drog bo negativen. Tudi tahograf bo BP. Torej je voznik, ki je neprespan, v povsem ustreznem psihofizičnem stanju...

Raziskave pač kažejo tako, kot sem napisal. Da pa pri nas vsak misli, da ve bolje, je pa itak klasika.



 
Maj | 25.01.2018 | 18:40
Predlagam, da tudi policaji ne bi smeli ponoči voziti po cestah, ker je nevarno ;)

Sicer pa naj država spodbuja nakup samovozečih vozil(vsaj po avtocesti so že zmožni voziti sami) in problemov s preutrujenostjo voznikov ne bo več.

Sicer pa v glavnem vsak predlog podprem, da vam mora ministrstvo vsaj pošteno odgovoriti.
ahac36 nuncij | 26.01.2018 | 18:36
Policaj, ki dela ponoči, dela samo ponoči in je potem 16 ur prost. In v tem ritmu dela cel teden, nato pa mu pripada še en prost teden, da si prilagodi bioritem.

Vožnja iz Kijeva v Barcelono pa verjetno izgleda približno takole. Prva noč vožnja, nato dopoldanski počitek in popoldanska vožnja, spet nočni počitek in dopoldanska vožnja itd...
toxico | 25.01.2018 | 17:30
pa naj vozijo ponoči da podnevi ne bo tolk gužve