Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Prepoved tovornjakov ob prometnih urah
 
Zavedna državljanka
Ogledov: 1251
Predlog poslan 19.01.2018
Z odzivom organa 26.03.2018
Zadnja sprememba 19.01.2018 08:19:37

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (11)  

 

Predlagam prepoved vožnje tovornih vozil med 6.00-8.30 in 14.00-16.30, saj naše ceste enostavno ne požirajo. Vozni pas je poln tovornjakov, prehitevalni pas pa ne požira toliko avtomobilov in se tako po avtocesti vozimo 70-90, včasih tudi manj. Če ne bi bilo tovornjakov ob teh urah bi bile naše ceste vsaj delno razbremenjene, glede na to, da nam proračun ne omogoča 3. voznega pasu.


Ključne besede
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

tina100 | 27.03.2018 | 11:25
Predlog ni izvedljiv. Nekateri tovornjakarji namreč razvažajo blago, ki je hitro pokvarljivo. V primeru, da bi jim omejili čas lahko ne bi pravočasno prispeli na določeno mesto obenem pa bi se blago pokvarilo. Prav tako bi se pojavljala zamuda pri dostavah, kar bi se lahko poznalo tudi v trgovinah. Gneča ob prometnih konicah je danes nekaj  vsakdanjega, saj je na cesti vedno več vozil. Problem bi se rešil, da bi za razvoz blaga uporabljalo drugo prevozno sredstvo npr. vlak vendar se tudi tukaj pojavi težava in sicer v prometni povezanosti in pa slabi železniški infrastrukturi.   
ahahahah | 27.03.2018 | 11:17
sem proti predlogu. vsak si služi kruh na svoj način, torej tudi tovornjakarji morajo opravljati svoje delo. najvrjetneje je tudi njim lažje, če transportirajo ponoči, vendar vsi vemo, da ne gre vedno tako.
abcd | 27.03.2018 | 11:11
S predlogom se ne strinjam. Kaj pa tisti tovornjaki, ki razvažajo robo po trgovinah. Po tem sklepanju zjutraj trgovine nebi imele stvari za prodajati, saj tovornjak zaradi gneče na cesti "počiva". Je pa res, da bi bilo lažje v tem primeru stvari peljati z vlaki, saj bi hitreje prispeli.
Katja Turk | 27.03.2018 | 11:09
nisem za predlog. glede nato, da imajo že omejitev, in sicer prepovedano prehitevanje v času večjih prometnih navalov, se pravi zjutraj in popoldne, ko se vračamo proti domu iz obveznosti, službe,...jim sedaj ne morete omejiti vožnje po avtocesath. seveda jo tako kot ostali vozniki tudi oni plačajo s cestninami in podobnimi dajatvami, tako da jo lahko uporabljajo. seveda pa bi vožnja minila hitreje in mirneje, če bi se s sodelavcem skupaj odpeljala na delo, če je to le možno. in ne vsak s svojim avtom ter zganjati živčno vojno. 
špelaaa | 27.03.2018 | 11:07
S predlogom se ne strinjam, saj tako transport ne bi potekal tekoče. Tudi vozniki morajo služiti svojo plačo, in niso krivi da nimamo primernih cest.
Anonimna upravnica A | 27.03.2018 | 11:02
Res je, da je gneča na avtocesti velikokrat neznosna, vendar to ne spremeni dejsta, da tako pač je ker je na cesti vsak dan več avtomobilov. Če delaš v kraju kjer je gneča večja, se temu pač moraš prilagagoditi. Iz Ljubljane do Polzele ob 16.00 uri pač potrebuješ skoraj uro in pol, v času ko ni gneče pa si v pol ure. Če bi prepovedali vožnjo tovornjakom bi bilo še slabše, saj bi bila počivališča in becinske črpalke polne le-teh. 
anjaplankar | 27.03.2018 | 10:53
nisem za predlog, saj bi bilo lažje če bi varčevali (v proračunu) za 3 pas in bi promet lažje stekel po avtocestah. Namreč tudi vozniki tovarnjakov morajo služiti svojo plačo, niso krivi da nimamo primernih cest oziroma primernih št. pasov v državi. to bi moralo nujno urediti in kam drugam iz proračuna nameniti manj denarja!
hhelena | 04.02.2018 | 14:27
Krasno, samo ne se pritoževat, če zjutraj v trgovini ne bo ne mleka ne kruha.
Eva Rajh | 25.01.2018 | 12:21
 
Sem za, dokler se ne izgradi hitrejše, kvalitetnejše železnice ter dodatnih tirov. Tovorni promet mora nujno na železnice. In nikakor ne podpiram 3. pasu avtocest, saj bomo uničili: rodovitne površine, gozdove, naselja, dodatno onesnaževali okolje, še dodatno vzpodbujali avtomobilski promet, ki bo še dodatno mašil mesta. Odgovor ni v širjenju cest, ampak v uporabi vlakov.
Mark23 | 25.01.2018 | 09:53
Manj kupujte vsega pa bo manj tovornjakov na cesti. Glede na to, da smo tranzitna država bi lahko vse te tovornjake, ki samo prečkajo našo državo, dali na vagone, sam ko so slovenske železnice totalno nesposobna organizacija to ni možno. Konec zgodbe. 
istra | 24.01.2018 | 16:37
Nerazumen predlog. Ta ukrep ne bi razbremenil cest, temveč jih še bolj obremenil. Tovorna vozila bi morala ta čas prestati na počivališčih, bencinskig črpalkah,... Ta ukrep tudi ne pomaga spodbujati gospodarstva.Kako pa bi prevozniki preračunali čas vožnje, čas dostave, če bi morali še dodatno čakati???