Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Uporaba t.i. ležečih policajev
 
Jani 40
Ogledov: 1041
Predlog poslan 10.01.2018
Z odzivom organa 06.03.2018
Zadnja sprememba 09.01.2018 13:25:30

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (9)  
stanislav kac | 11.01.2018 | 09:04
ležeči policaji so namenjeni temu, da se zmanjša neumna hitrost na nevarnih lokacija, izkazali so se za uspešne! Zakaj bi jih ukinili? da bi nekdo, imel malce manj hrupa? da bi nekdo, ki z veliko hitrostjo drvi po naseljih lahko to počel nemoteno? NEUMNOST!
čmrlj | 05.02.2018 | 11:16
Ker je nehigienično, da zaradi par norcev trpimo vsi normalni ljudje. In ker obstajajo boljši načini za dosego istega cilja, ki prizadane tistega, ki kršitev zagreši, ne pa kolektivno vseh vestnih občanov (npr. radar-semafor, ki ti prižge rdečo luč, če greš prehitro). 
Ukrepi morajo biti usmerjeni v to, da se norce izloči iz prometa, ne pa v povzročanje nevšečnosti vsem ostalim!
Zimek | 11.01.2018 | 09:34
 
Če že morajo biti potem pa se naj uskladi kašni naj bodo ,ker nekateri so tako veliki, da je z 20 km na uro težko pelješ čez.
Simon Murgelj | 11.01.2018 | 10:15
"Menim, da imamo v danem času bistveno boljše rešitve za umirjanje prometa, ki sicer v prvem koraku mogoče stanejo nekaj več, so pa ob upoštevanju ekološke bilance seveda cenejše."
Bistveno boljše rešitve za umirjanje prometa - kot naprimer?
znalček | 12.01.2018 | 08:02
Radarji. Ampak tudi kaznovalna politika bi moral biti potem drugačna. Ne da bankrotiraš, če spregledaš en znak ali ne gledaš stalno na števec, pa slučajno pelješ 10 na uro hitreje. Kazni bi morale biti nižje, a bi za večkratne kršitelje sčasoma narasle.
toxico | 11.01.2018 | 18:47
tam čez trnovlje v celju tako norijo pa nobenga ležečega 
znalček | 12.01.2018 | 08:18
Enak predlog sem enkrat že posredoval, seveda je doživel enako usodo, kot ga praktično vsak in ga bo skoraj gotovo tudi ta in bo zavrnjen. Predlogu dodajam en pomemben argument. Čez grbine morajo voziti tudi reševalna vozila, gasilska vozila itd. Naravnost pretresljivo je gledati reševalno vozilo na nujni vožnji, kjer se reševalci borijo za vsako sekundo in o življenju dejansko odločajo sekunde, potem morajo pa ustavljati pri grbinah. V Jaršah je neposredno pred gasilsko postajo cela serija grbin. Koliko hiš je že zato zgorelo ne vem, ampak že ena je preveč.
pončo | 14.01.2018 | 17:26
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: Podvojen komentar
heizenberg | 17.01.2018 | 13:21
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
heizenberg | 17.01.2018 | 13:22
Tudi jaz se strinjam s tem, da me nima nihče pravice kaznovati in uničevati podvozja mojega avtomobila, če vozim po predpisih. Pismo z naslednjo vsebino sem poslal v objavo v občinskem glasilu:


Spoštovani g. župan,

v glasilu Mostiščar 8/2017 ste v svojem uvodniku posebej omenili dečka, ki se je pri Vas na lastno pobudo oglasil z željo, da bi zvišali hitrostne ovire – popularno imenovane »ležeči policaji« – na cesti, ki vodi z Iga proti Zapotoku, ker v sedanji obliki ne služijo svojemu namenu, zaradi česar je cesta še vedno nevarna za prečkanje.
Temu ne gre oporekati, saj iz lastnih izkušenj lahko zatrdim, da se prenekateri voznik požviga tako na omejitve kot na ovire. Vendar pa želim ta problem osvetliti tudi z druge strani. Hitrostnih ovir od Golega do Iga je enajst. Sleherna od njih je zasnovana tako, da strese avto, ko zapelješ nanjo in z nje, tudi če se nanjo pripelješ s primerno hitrostjo. Takih sunkov je torej od Golega do Iga dvaindvajset in ob povratku prav toliko – se pravi 44 na eno vožnjo. To za tiste, ki se redno vozimo v Ljubljano na delo, pomeni na teden 220 sunkov, na delovni mesec 4.840 sunkov, kar v enem letu znese 58.000 sunkov in nekaj drobiža. Po tej cesti pa se redno vozim v službo že dobrih dvanajst let …
Najbrž se boste strinjali z menoj, da sunki ravno ne pripomorejo k življenjski dobi avtomobilskega podvozja. Ker sem se njega dni vozil na delo po precej drugačni cesti, lahko tudi z prve roke povem, da zdajšnji stroški vzdrževanja podvozja niti slučajno niso primerljivi s takratnimi. »Ležečih policajev« zato ne maram in se absolutno ne morem strinjati, da bi bili višji ali da bi njihovo število celo povečali. To seveda niti slučajno ne pomeni, da mi je podvozje lastnega avtomobila bolj pomembno kot varnost, da ne rečem celo življenje ljudi. Povedati pa želim, da obstajajo tudi drugi, bolj prijazni ukrepi, pri čemer se zavedam, da stoodstotno učinkovitega ni. Domala vsak dan se namreč srečam s kakšnim šaljivcem, ki v gozdiču med odcepom za Visoko in vasjo Golo brez sleherne zadrege prehiteva pred nepreglednimi ovinki in vožnjo nadaljuje v enakem stilu. Taki pravzaprav ne sodijo za volan, ker so potencialni morilci, a to je že druga zgodba.
Zase lahko rečem, da mi za korekcijo hitrosti svetlobna opozorilna tabla povsem zadošča. Nekatere strezni šele radar in posledično udarec po žepu. Nekaterih pa ne strezni nič, tudi »ležeči policaji« ne, zato le-ti predstavljajo zgolj najcenejši ukrep, ki zaradi peščice objestnežev kaznuje in jezi vse tiste, ki vozijo s primerno hitrostjo. Pozornost z drugačnim pristopom in ukrepi je treba torej nameniti tej peščici ljudi, ki na cesti ne spoštujejo nikogar in ničesar.
Ne nazadnje pa bi bilo morda smiselno razmisliti tudi o gradnji kakšnega podhoda za pešce, kjer je frekvenca prečkanj ceste največja. Primerno utrjen podhod pod cesto v približni izmeri odprtine običajnih vhodnih vrat po moji oceni ne more biti tako hud strošek, da ne bi bil vreden razmisleka.

Lepo Vas pozdravljam!

toxico | 07.03.2018 | 17:09
Obstajajo neki ležeči z neko tekočino , ki postane bolj močna ob višji hitrosti tako , da rukne samo tiste , ki so prehitri.