Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Omejitev tovornega prometa na AC in HC
 
ahac36 nuncij
Ogledov: 342
Predlog poslan 04.12.2017
Razprava se zaključi 18.12.2017
Zadnja sprememba 30.11.2017 11:34:17

18 Za | 7 Proti
 
  Predlog   Število glasov   Komentarji (8)  
Vladi predlagam, da omeji količino tovornega prometa na AC in HC. Že danes je situacija nevzdržna, saj vsaka najmanjša motnja na omrežju povzroči več kilometrske zastoje, ki trajajo več ur. Namesto, da bi Vlada ukrepala, pa se celo hvali, kako bo promet tovornih vozil le še rasel in nam to prodaja kot dokaz velike gospodarske rasti. Resnica je seveda drugačna. Povečan tovorni promet ni posledica gospodarske rasti v državi, ampak posledica dejstva, da smo postali koridor za ves umazan tranzitni promet med vzhodnoevropskimi državami in zahodno Evropo. Torej smo sprejeli vlogo, ki se je sosednje razvite države (npr. Avstrija) otepajo. Od tega tranzita nimamo popolnoma nič (razen tega, da si od pobranih cestnin na DARS-u izplačujejo visok plače) in ne ustvarjamo nobene dodane vrednosti, saj je strošek cestnine edini denar, ki ga vzhodnoevropski prevozniki pri nas pustijo. Vladi zato predlagam, da začne uvajati naslednje ukrepe za zmanjšanje tranzitnega tovornega prometa: - zaračunavanje visokih parkirnin na počivališčih - omejitev skupnega števila tovornih vozil na posameznih odsekih - prepoved vožnje tovornih vozil v nočnem času - omejitev hitrosti na 70 km/h Vsi ti ukrepi so skladni z evropsko zakonodajo, tako da naj se Vlada v odgovoru ne sklicuje na direktive iz Bruslja...
Ključne besede
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

Eva Rajh | 06.12.2017 | 23:01
 
Raje bi omejila tovorna vozila v dnevnem času. V času špic. Še raje pa bi videla vest ta tovorni promet na dvotirni hitri železnici brez nepotrebnih krivin.
pilly | 06.12.2017 | 16:22
Glasujem ZA, se pa sprašujem, zakaj bi se naj omejil promet ponoči. Ponoči bi se moral povečati, prepovedati pa recimo popoldan med 16. in 22.
ahac36 nuncij | 06.12.2017 | 17:12
1. nočni hrup je zelo moteč za ljudi, ki živijo v bližini AC (tudi več km proč)
2. omejitev bi predstavljala dodatno logistično oviro, ki bi marsikaterega prevoznika odvrnila od vožnje preko Slovenije
3. varnostni vidik - dokazano je, da je človek ponoči manj zbran in produktiven kot podnevi. Verjetno to velja tudi za nočno vožnjo, ki bi morala biti izjema in ne pravilo. 
znalček | 06.12.2017 | 15:08
Z isto logiko bi omejil število osebnih vozil. Od njih tudi ni nekih posebnih koristi, še cestnine ne plačujejo ampak eno bedno vinjeto.

Lahko bi recimo na vsakem priključku postavil semafor in spustil na AC samo omejeno število vozil. Dokler nimamo porihtanih vlakov, se mi sploh ne zdi slaba ideja, če bi zraven naredil veliko brezplačno parkirišče in prehitevalni pas za avtomobile z vsaj 4 potniki. Se ljudje ne bi več vozili po en v avtu. Po moje bi bil marsikdo pripravljen še plačati, če prisedejo k njemu v avto.
minek73 | 06.12.2017 | 14:04
A boš potem ti dal DARSu za visoke plače?
ahac36 nuncij | 06.12.2017 | 16:48
Verjetno večini ne bi bilo težko plačati več, če bi zato dobil boljšo storitev. Lahko pa gremo v drugo skrajnost in zvabimo na našo AC še več vzhodnoevropskih tovornjakov, Slovenceljnem pa damo zastonj vinjete...

Sicer pa bodo vinjete kmalu preteklost in se bo AC plačevala po prevoženi razdalji. In ker vemo, da ima prevozniški lobi veliko moč, bomo zelo verjetno vozniki osebnih vozil subvencionirali cestnino tovornjakom.
Burek Man | 05.12.2017 | 13:25
A ne bi bilo bolje dozidat še dveh pasov na AC, tako da bo 2x4 pasovi, pa colat cestnine? Pa še v primeru večjih zastojev, se tovrnjake omeji samo na desni pas, pa ostanejo trije za avtomobile. 
5r | 05.12.2017 | 09:00
Splačalo bi se že, če bi pri nas vsaj tankali. Tako da bi predlogu dodal, da tankanje 100 litrov v Sloveniji zadostuje za tisti dan parkiranja :) na dotični črpalki. Nad 500 litrov pa imajo posebno parkirišče ;)