Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Davek na nepremičnine
 
komet 68
Ogledov: 4482
Predlog poslan 25.06.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 25.06.2010 18:46:08

  Predlog   Število glasov   Komentarji (17)  

Predlagam da se NE obdavči tistih, ki imajo za svojo nepremičnino hipotekarni kredit.

Kajti ti so tako ali tako obremenjeni z kreditom. Menim da ne rabijo še dodatnega bremena.

Pa tudi 100% lastniki nepremičnine niso. Tako da je takšna obdavčitev, nečeša, česar nisi lastnik vprašljiva. Ko hipoteka poteče se naj začne plačevati davek.

Tako ali tako ste ukinili olajšavo iz naslova nakupa ali renoviranja nepremičnin.


Ključne besede davek, nepremičnine, stanovanje
Kategorija: Davki in finance


Zadnji komentarji:

RJSlo | 23.07.2010 | 15:15
Žalostno je, da pri gradnji hiš za vsak cvek, vsak zidak, vrečo cementa, itd. moraš plačati 
davek. Potem še nadomestilo za stavbno zemljišče, čeprav je plačan davek pri spremembi namembnosti. In zdaj za vrhunec neumnosti še davek na nepremičnine, ki bodo dokončno spraville ljudi v prodajo nepremičnin po nizkih cenah. Res, kot, da nam 
predvsem ta vlada pripravlja nekaj zelo hudega. Zelo slab občutek imam. Poleg tega pa so v večini, popolnoma nesposobni za kakšne PAMETNE poteze. Če odmislimo 
zaposlene v državni in javni upravi.
Davek enostavno NE BI SMELI UVESTI!
Anti NWO | 17.07.2010 | 01:00
 
Jaz vam samo napovem prihodnost, da bodo cene nepremicnin padle dol, samo bodo pa zato sle cene stroskov gor, saj tako deluje ekonomija. Ljudje pa imajo iluzijo, da gremo naprej, ceprav v bistvu gremo nazaj, saj imamo manj kot pred 100 leti. Deloma smo krivi sami, ker imamo prevec otrok in tako ne morajo otroci nic podedovati, sicer bi zdaj morali imeti vsi podedovana stanovanja izpred 100-500 leta nazaj. Le kaj se je zgodilo z prvotnimi latsniki? Na koncu drzava pobere vse nazaj in ljudje skrivnostno zgubijo vse in ostanejo revezi.


Ljudje zbudite se, saj drzava nas prevec nateguje.
Anti NWO | 03.07.2010 | 16:25
 
Ta davek ne bo prisilil tistih ljudi k prodaji, sploh pa ne k znizanju cene nepremicnine. Sicer pa, ce ze zdaj pobirajo davek na zemljisce, zakaj se zdaj zmisljujejo se davek na nepremicnine? In koliko ljudi je prodalo svoje zemljisce od kar je bil uveden davek na zemljisce? Zaradi teh davkov hodijo cene samo se gor, torej je zelo nepravicen in nepotreben.

Poleg tega, mozno je tudi, da bodo padle nepremicnine za kakih 10-20%, toda ne zaradi tega davka, temvec samo zato, da bodo rekli, da je davek bil nujen in, da so lahko prenapihnjene cene malo spustili. Sicer pa so se zmeraj prenapihnjene.

Ta davek ni nobena resitev, ker vecina nas bo samo najebala z tem davkov. Ljudje ki imajo po nekaj tisoc evrov place in po 3 in vec stanovanj ne bodo bili nic na slabsem. Dejte si to enkrat v glavo. Vecina nas bo najebala, tako kot z vinjetami!!!!! 
Aleš Jamšek | 03.07.2010 | 14:37
Vse zahodne družbe so uvedle davek na nepremičnine,še posebaj tisti narodi ki so odgovorni do socialnega bivanjskega standarda.Nepremičninski sektor je zato potrebno razdeliti na dva dela.Vneprofitnem sektorju se uveljavlja temeljna človekova pravica,pravica do bivanja,ta mora biti določena z prostorsko standardizacijsko klavzulo v točno določenih kvadratnih metrih na osebo in jo uveljavljajo vsi polnoletni državljani in državljanke ter je izvzeta davku.Pred polnoletnostjo jo uveljavljajo samo nezaželjeni otroci,otroci brez staršev.žrtve nasilja v družini in žrtve elementarnih naravnih nesreč.
V drugem nepremičninskem sektorju se uveljavlja temeljna človekova pravica pravica do lastnine,kjer se prav tako izvzame davek na nepremičnino zgolj v kvdraturi  ki jo pokriva temeljna človekova pravica,pravica do bivanja za preostanek kvadrature se plačuje davek.To je tudi najpravičnejši sistem ki so ga uveljavile skandinavske država in nikogar ne izloča na področju džavljanskega bivanja,vendar je potrebno pojasniti da je vceloti neizvedljiv če socialni sistem ne vsebuje elementarnega prava.
Mirko Zbačnik | 02.07.2010 | 14:55
Če me spomin ne vara, je predsednik vlade v času popisa nepremičnin v nekem intervjuju na postavljeno vprašanje o namenu popisa dejal, da to zagotovo ne bo za namene obdavčitve.
Anti NWO | 05.07.2010 | 15:27
 
Ma politiki itak lazejo v faco. V Iraku kao WMD, sedaj neke letalonosilke gredo proti Iranu, toda v bistvu grejo samo dajati humanitarno pomoc v Gazi in jih ne zanima vojna z Iranom. Ne sploh ne.
David | 01.07.2010 | 20:25
Davek na nepremičnine je pač nujno zlo (država potrebuje denar).
Narobe pa je to, da se meša hipoteko in davke.
Ja, to pa je tako kot mi je rekel nekoč sodelavec, da ima majhno plačo.
Seveda je imal plačo enako kot jaz le kredit je odplačeval (jaz pa kredita nisem imel), katerega je zamolčal.Se pravi, da če nekdo kupi nepremičnino s pomočjo kredita, ki je zaščiten s hipoteko na to nepremičnino, to še ne pomeni, da ni lastnik te nepremičnine, le odplačal dolga še ni.Računam na to, da bo pri davku na nepremičnine upoštevana tudi kakšna olajšava tudi za tiste, ki nepremičnine (stanovanja) oddajajo, ker bi se na tak način obdržale najemnine nepremičnin.Seveda pa bi morale biti tudi kazni za neprijavo oddaje primerno visoke (vzgojne).Podpiram pa tudi to, da se nezasedene nepremičnine, k ise nahajajo v področju velike potrebe po stanovanjih obdavči z višjo stopnjo kot zasedene nepremičnine.
LexLuthor | 30.06.2010 | 16:29
Se strinjam s predlogom, ker sploh ni napačen. Naj banka plačuje svoj del davka...
Urska Godnjavec | 30.06.2010 | 15:33
 
Zdej bomo mi plačevali za njihove stare grehe, naj se raje naučijo skromno živet z našim denarjem, pa  ne bodo rabil vsako stvar obdavčit :$ katastrofa. Mislm da bi bi skrajni čas da začne tut cerkev davke plačevat, glede na to da ima največ nepremičnin in zemlje, bodo kmalu polovil primankljaj :D
Ddam | 30.06.2010 | 14:16
Dejansko bo ta davek zamenjava za tist, ko smo do sedaj plačevali za uporabo zemljišča.
S tem, da davek ne bo udaril po žepu tiste, ki imajo neke normalne kvadratures stanovanj ali hiš.
Vsekakor pa bo udaril po žepu tiste, ki imajo več nepremičnin in jih tudi dajejo v najem.
S tem, da se znajo zaradi tega dvignt najemnine, saj bojo lastniki to poizkušali prevaliti na najemnike.

Vsekakor je treba obdavčit tiste, ki imajo in ne tiste ki nimajo.
Se pa nikakor ne strinjam, da sedaj tiste, ki imajo nepremičnino na hipoteko, ne bi obdavčili.
Saj je takih, ki imajo veliko nepremičnin na hipoteko in mastno služijo s tem veliko, zakaj torej ne bi plačevali davka?
komet 68 | 01.07.2010 | 17:29
Mogoče si ti dobi stanovanje po Jazbinškovem zakonu. Tako niti ne veš kaj je tržna cena stanovanja in hipoteka na to stanovanje. Kajti Jazbinšek je poceni razdelil stanovanja, mi pa jih drgo plačujemo. Veliko nas je takšnih, ki imemo hipoteko, in nam ni prav, da bi plačevali še davek. Ko so pa že obresti ubijalske.
Anti NWO | 29.06.2010 | 09:53
 
Ste slisali za uni vic, kako skrti in nevoscljivi smo sosedi, da ki bi si  iztaknili ven eno oko, samo, ce bi pol sosedu se iztaknilo 2 ocesi ali neki takega. No neki v tem smislu in verjetno gre bolj za pregovor kot za vic.

Jaz tudi ne poznam lih dobro tega davka, samo govoricam nasih politikov res ne zaupam, sploh, od kar so uvedli vinjete in neki fantazirajo o elektronskem cestninjenju.

Ne, to ni prav, ker vecina nas ga bomo najebali, saj sedaj nisem placeval nic davka, sedaj pa bom moral in vsak evro je odvec, zlasti, ce mi bodo posiljali se poloznico na dom,katero bom mogu placati, da jo lahko sploh placam in sicer of 0,4-2€ ali koliko so cene na banki.
To so tudi ogromni dodatni dobicki za banke.

Ljudje ze tako nimajo denarja za kupiti stanovanje, sedaj pa bi jih radi se obdavcili. Ce se ze obdavci ljudi, potem naj tudi ta denar vrnejo ljudem v obliki univerzalnega temeljnega dohodka ali neki podobnega.

Slovenci smo ze tako prevec hlapci z tem zakonom pa bomo se bolj hlapci, saj kdor zivi od socialne pomoci, bo tako se tezje prezivel.
Katrin | 28.06.2010 | 21:21
Meni se pa ta davek ne zdi taka traparija. Moram sicer priznati, da ga ne poznam prav dobro, a če kolikor sem slišala, bodo lastniki primarne nepremičnine obdavčeni minimalno ali sploh ne, lastniki dveh ali več nepremičnim pa precej več kot "par evrov".
Anti NWO | 28.06.2010 | 14:17
 
Ma ta davek sploh ne smejo izvesti, ker ljudje ze tako imajo prevec stroskov in za vecino ljudi bo to predstavljalo dodatno breme. Lastniki vec his, pa itak ne bodo imeli problema placati teh nekaj evrov davka. Davek je bedarija in ljudi, ki so dali predlog za ta davek bi morali odpustiti, ker ne znajo razmisljati in delajo v skodo vecini drzavljanov RS.

Drzava bi morala delati za drzavljane in v njihovo dobro!!!!!!
Katrin | 29.06.2010 | 20:53
Hm, namen tega davka ni nevoščljivost, problem je, da je po zadnjem popisovanju nepremičnin v Ljubljani cca 17.000 praznih stanovanj. In ti ljudi s praznimi stanovanji (pustimo sedaj , da jih verjetno oddajajo na črno) bi s tem davkom prisilili, da jih dajo v promet.

Sicer ti pa že sedaj zaračunajo davek na zemljišče, kar ni nič drugega kot to, le da je ta davek utemeljen na kvadraturi, ta prihodnji pa bo med drugim tudi upošteval, kaj se s nepremičnino dogaja.
Aleš Jamšek | 26.07.2010 | 18:10
Bivanjske stiske ljudi so vse večje zato je potrebno neprofiten sektor urediti tako da bodo vsi polnoletni državljani uveljavljali bivansko pravico z polnoletnostjo,ne pa da čakajo na prvo rešitev stanovanjskega problema 15 -20let in več.To je absurd.Zakaj je takšno stanje odgovor je preprost 1 230.000 državljanov in državljank poseduje 6 400.000nepremičnin.450.000 državljanov in državljank pa ne poseduje ničesar.To so ljudje ki niso bili deležni nobenih denacionalizacijskih postopkov in so kreditno nesposobni že desetletje ali dva.Zato je potrebno urediti celotni neprofitni sektor v državi tako da bodo tudi ti ljudje imeli svojo bivanjsko pravico v tej državi.Stanje kot ga imamo danes je nepopisna sramota za celotno družbo.Prav zaradi omenjenih dejstev je potreben davek na nepremičnine ki bo v celoti financiral neprofiten državljanski stanovanjski sektor po vzoru skandinavskih držav.
Tone Zdolšek | 04.03.2012 | 18:23
 
S komentarjem se strinjam, da je potrebno obdavčiti stanovanja,hiše in bivanjske vikende.
Kriteriji za obdavčitev bi moral biti stanovanjski standard in sicer tako, da ima prvi lastnik pravico do 50m2 površine stanovanja, vsak nadaljni stanovalec pa 12 m2. Večje površine od tega se obdavči po stopnji 0,01%. Iz tega kriterija so izvzete kmetije katerih edini vir dohodka.