Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Zaposlovanje in napotitev na prosto delovno mesto
 
Yaella
Ogledov: 408
Predlog poslan 13.10.2017
Razprava se zaključi 27.10.2017
Zadnja sprememba 29.09.2017 15:50:21

10 Za | 12 Proti
 
  Predlog   Število glasov   Komentarji (31)   Popravki predloga  

 Predlagam vladi spremembo na podrčju zakona, ki ureja obveznosti delodajalcev in sicer tako, da je delodajalec dolžan povabiti osebo na razgovor, ki jo je zavod napotil na to organizacijo.Iskalci zaposlitve imamo zakonsko obveznost, da se odzovemo na napotnico oz, povabilo iz tega naslova, če se ne odzovemo sledijo sankcije. Delodajalce izkaže potrebo po delavcih z razpisom , oz objavo o prostem delovnem mestu, poleg zahteva še napotitev kandidatov iz evidenc iskalcev zaposlitve  zavoda za zaposlovanje, Jaz kot iskalec zaposlitve oddam vlogo na prosto delovno mesto, dobim napotnico za prosto delovno mesto in na koncu me ta isti delodajalec kateri je zahteval napotitev od zavoda ne povabi niti na razgovor. Zavod za zaposlovanje napoti kandidate iz evidence, ki po presoji strokovne osebe ustrezajo razpisnimi pogoji. Prav tako nas na isto delovno mesto ne napotijo 200. Zato smatram, da bi delodajalec moral povabiti na razgovor  osebe, ki so napotene od strani Zavoda za zaposlovanje. Niamamo vsi enakih možnosti za zaposlitev na prostem delovnem mesti, če nisem niti povabljna na razgovor, Torej moje pravice so odvisne od presoje nekogar, ki niti sam ne ve kaj bi, Vnaprej določi pogoje in jih potem  ne spoštuje. 

Torej predlagam: delodajalec je dolžan povabiti na razgovor vse osebe, ki jih je zavod napotil na prosto delovno mesto, če že zahteva napotiev oseb iz evidence brezposlenih,

LP


Ključne besede Zaposlovanje
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

anekdota | 19.10.2017 | 18:04
 
ZRSZ je inštitucija, ki bi jo bilo potrebno ukiniti že pred 30 leti.
Deluje predvsem zaradi nadzora državljanov; brezposlenost je drugotnega pomena.

V slednjem je skrajno neuspešna, saj zaposleni kader ni kompetenten učiti ljudi znanja, ki ga potrebujejo, da lahko postnejo družbeno aktivni in delovno koristni državljani.

Edina uspešnost zadnjih let je bila v delnem zmanjševanju brezposlenosti mladih, čemur je pripisati izključno naménskim sredstvom iz EU.

Če bi politika in vodstveni kader, ki imajo moč zadeve dejansko spremeniti oz. zmanjšati stopnjo brezposlenosti, zares želel manšjo brezposlenost, potem bi ljudi začeli izobraževati v poklice, ki jih konstantno primanjkuje (varilci, natakarji, programerji, upravljalci strojev, čistilke, gradbeni in drugi delavci...), že vrsto let, tudi v času krize. A to se ne zgodi v zadovoljivi meri. "Elitam" je v interesu imeti brezposlene, saj tako lažje manipulirajo z množicami (minimalec, prekarno delo, nizke pokojnine, delo za vsako ceno, nizko vrednotenje človeka in delovne sile, itn).

Ljude potrebujejo znanje, praktično znanje in brezposlenost se bo nemudoma zmanjšala, saj je povpraševanja po kadrih veliko.

Te sicer absolutno premalo plačane poklice, ki so sicer neobhodni za delovanje družbe bi morali plačevati precej več! Mnogim direktorjem pa plače precej zmanjšati. Plačna razmerja v družbi so milo rečeno bolana. 

Država bi morala v ljudi mnogo več investirati in bi dolgoročno dobila nazaj veliko veliko več!


1.
Izobraževanje bi lahko recimo financirali na kredit, potem, ko bi brezposleni dobil službo, pa bi ga odplačeval dolgoročno oz. po zmožnostih.
S tem bi zagotovili več dela izobraževalnim inštitucijam, hkrati pa pridobili več kvalitetnega kadra, ki ga gospodarstvo potrebuje.
Šolanje bi lahko bilo zreducirano na najnujneše za opravljanje določenega dela. Torej kratkoročno šolanje za dolgoročno zaposlitev.

2.
Delovni čas bi morali skrajšati na 6 urni delavnih. Tako bi pridobili več delovnih mest in več ljudi bi delalo. Kdor bi želel delati več, seveda lahko tudi več.

3.
Zaposlili bi več ljudi, ki bi striktno nadzorovali komu se plačuje socialna podpora in koliko.

4.
Morda bi lahko uvedli UTD in ukinili vse socialne podpore, ki pa bi bil namenjen zgolj tistim, ki nimajo prihodkov in socialno ogroženim (pod pragom revščine itn).


Burek Man | 19.10.2017 | 22:23
>Delovni čas bi morali skrajšati na 6 urni delavnih. Tako bi pridobili več delovnih mest in več ljudi bi delalo. Kdor bi želel delati več, seveda lahko tudi več.

To ima za posledico 1/4 nižjo plačo, tukaj pa se ponavadi zadeva ustavi. 
Burek Man | 19.10.2017 | 22:27
>Scenarij, da  bi država kreditirala izobraževanje, ki bi bilo kaj  več kot poklicno ali strokovno ali NPK bo težko. 

Tukaj je verjetno mišljeno da študij, ali pa že kar srednješolska izobrazba postane plačljiva, a se kredit odplača z plačilom prispevkov naslednjih toliko let.

>Zavod za zaposlovanje včasih izvaja  tudi takšne ukrepe  izobraževanja na področju poklicnega, srednje strokovnega in NPK a kaj, ko gre  za poklice po katerih že tako  ni povpraševanja.  Da bi se brezposelnost zmanjšala mora ponudba delovnih mest preseči povpraševanje, To bi vplivalo tudi na dvig plače itn, 

Delovnih mest za določene tipe delavcev je že zdaj več, kot je delavcev. Gre pa res za strokovna in tehnična dela, razna "umazana" dela, ipd., ki pa dostim niso všeč. Je pa zanimivo, da za razne študije tipa stara grščina, umetna zgodovina ipd., je huda omejitev vpisa, medtem ko razne fakultete tipa elektro, ipd, pa brez omejitev, oz. z minimalnimi. Potrebe po delavcih pa vemo kake so. 

>Potem imamo tukaj še ceno tehnološkega napredka oziroma avtomatizacijo delovnega procesa.
To je večni jok in stok, a delovnih mest je kar še vedno zadosti za vse, samo malo se je treba prekvalificirat. Pred stotimi leto so se kočijaši pritoževali čez vlake, danes se pa sestavljalci v tovarnah čez robote, jutri pa .... čez ....
anekdota | 19.10.2017 | 18:10
 
5.
Vsak dijak in študent bi moral družbi vrniti to kar je vanj vložila! Pomeni, da bi moral vsak, ki se je izobraževal v RS, državi vrniti to kar so vanj davkoplačevalci oz. država investirala, tako, da bi se po šolanju moral zaposliti v RS za vsaj  tri kratni čas šolanja in tako plačevati davke od dela. V kolikor ga še ni odplačal z delom in bi želel delati v tujini, bi moral državi vrniti plačilo šolanja bodisi od plače v tujini ali pa predhodnega plačila. 



DavidS | 19.10.2017 | 20:08
"Morda bi lahko uvedli UTD in ukinili vse socialne podpore, ki pa bi bil namenjen zgolj tistim, ki nimajo prihodkov in socialno ogroženi"

Pa veste, kaj pomeni črka U v kratici UTD?
Yaella | 19.10.2017 | 20:38
V tvojem predlogu ima, kar nekaj koristnega materiala, če se lahko tako izrazim. Strinjam se, da se je stopnja brezposelnosti zmanjšala večinoma na podlagi teh ukrepov, ki si jih sam navedel pa tudi javna dela, ki se tudi financirajo iz sredstev EU. 
Scenarij, da  bi država kreditirala izobraževanje, ki bi bilo kaj  več kot poklicno ali strokovno ali NPK bo težko. Zavod za zaposlovanje včasih izvaja  tudi takšne ukrepe  izobraževanja na področju poklicnega, srednje strokovnega in NPK a kaj, ko gre  za poklice po katerih že tako  ni povpraševanja.  Da bi se brezposelnost zmanjšala mora ponudba delovnih mest preseči povpraševanje, To bi vplivalo tudi na dvig plače itn, Potem imamo tukaj še ceno tehnološkega napredka oziroma avtomatizacijo delovnega procesa. podjetje robotizira proizvodnjo in brez zaposlitve ostane npr. 100 delavcev, normalno je da podjetja vlagajo v tehnologijo, niso nam všeč posledice tega. Obstaja tudi možnost usposabljanja na delovnem mestu ampak se te možnosti delodajalci zelo malo poslužujejo kljub temu, da je ta možnost subvencionirana. 
anekdota | 19.10.2017 | 18:04
 
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
Barbara Gyoerfi | 18.10.2017 | 08:11
Zavod bi se moral najprej naučiti izbirati kandidate za neko ustrezno delovno mesto, ne pa, da vabi kar vsevprek. 

Nekoč sem bila povabljena na razgovor za direktorja nepremičninske agencije samo zato, ker sem imela zahtevano stopnjo izobrazbe. Si predstavljate, kako mi je bilo na razgovoru, glede na to, da do takrat nepremičninskih agencij ali česarkoli v zvezi z njimi do takrat nisem videla niti od daleč? Kako je bilo potencialnemu delodajalcu? Brezzveze, kraja časa enemu in drugemu. O tem, kako takšne izkušnje vplivajo dolgoročno, raje ne bi. 
Problem pa je tudi v tem, da tudi delodajalci včasih ne vedo, kaj sploh potrebujejo, dajo preobširne razpisne pogoje, potem pa se čudijo, da pride 400 prijav.

Ga. Jela Grlič - še nasvet - Zavod za zaposlovanje je tako zgrešena institucija, da je v primeru, če niste vezani na denarne prejemke, boljši način, da se odjavite. Seveda se potem hvalijo, kako se je zmanjšalo število iskalcev in zasluge pripisujejo sebi, naj se afnajo, vi pa boste imeli ljubi mir. Zavod vam zaposlitve ne bo našel, ker je še ni nikomur. Oporo najdite v sebi, v svojem krogu znancev, sprašujte okrog sami, ne čakajte na razpise. Razmislite, kaj lahko delate sami, ne da bi imeli visoke začetne stroške. Iščite zaposlitev vsepovsod, kjer vas zanima, ne tam, kjer vas napoti Zavod, ker nimajo pojma o kadrovanju, samo gnjavi s povsem nepotrebnimi zadevami, ki samo kradejo čas, vas izčrpajo, učinka pa po nekaj letih nobenega. Sama sem naredila tako in ni mi žal. 

Yaella | 18.10.2017 | 13:32
Nikoli se nisem zanašala na Zavod za zaposlovanje, da bi mi ta našel zaposlitev. Do sedaj mi jo nikoli niso. 
Trenutno sem prijavljena in prejemam nadomestilo. Jaz sem sama dovolj aktivna ampak ne moremo mimo dejstva, da imamo določene obveznosti, ki so zakonske. Torej se mi zdi prav, da me povabijo na razgovor, če izpolnjujem razpisne pogoje, imam napotnico od zavoda, ki jo je delodajalec izrecno zahteval v objavi o prostem delovnem mestu.

Vem, da bi Zavod za zaposlovanje lahko preimenovali v Statistični zavod ampak dveh ne rabimo.

Strinjam se z vašim komentarjem v celoti.

 
Burek Man | 18.10.2017 | 15:04
Torej, delodajalec je videl tvoj CV, se odločil, da te noče zaposlit, kljub temu, da formalne pogoje izpolnjuješ, ker se mu, tako ali drugače, ne zdiš primerna za razpisano delovno mesto. In ti bi zdaj, da da te mora nujno povabit na razgovor, da si neprijetno izmenjata nekaj vprašanj, trošita tako tvoj in njegov čas, samo da izpolnita "normo", in te potem itak pošlje, ter čez nekaj dni pošlje zavrnilno pismo? In ostali naj ti plačajo še potne stroške za to?
Burek Man | 13.10.2017 | 16:04
Proti.

Delodajalec išče npr. varnostnika, 5. stopnja izobrazbe, ipd. Da ven razpis, zavod mu pošlje 50 kandidatov, pa 50 prijav brez zavoda, in med vsemi prijavljenimi je recimo 5 z izkušnjami s takim delom, pa 5 takih, ki so morebiti primerni. 

A mora res povabiti na razgovor diplomirano umetnostno zgodovinarko, z izkušnjamu pri pisanju člankov za spletne strani? Pa ostalih 89 tudi?

Yaella | 18.10.2017 | 12:56
Zavod ne pošilja kandidatov , ki ne ustrezajo razpisnim pogojem ali v večini ne ustrezajo. Tvoja primerjava je daleč od realnega stanja. Nisem še slišala, da bi zavod napotil takšno število delavcev na eno delovno mesto pa še tiste ki že v štartu ne izpolnjujejo pogoje. Delodajalec ima možnost izbire. Lahko zahteva napotitev ali ne. Torej, če jo že zahteva potem se mi zdi korektno, da tiste, ki jih je zavod napotil tudi povabi na razgovor ali pa v objavi tega ne zahteva. 
Yaella | 18.10.2017 | 13:14
Sploh ne veš o čem govorim, Iz tvojega komentarja je to razvidno. Če delodaajlaec izrecno zahteva posredovanje Zavoda za zaposlovanje potem to tudi pomeni ( z napotnico). Torej tistih 50, ki si jih napisal brez avtomatsko odpade. Kdo se še javlja na razpis ne , da bi izpolnjeval razpisne pogoje. Kandidate, ki ne izpolnjujejo razpisnih pogojev sploh ni treba klicati niti teh vlog obravnavati.  Recimo, da je med tvojimi 5, takšni, ki jih je Zavod napotil na delovno mesto in jih ne povabijo na razgovor. O takšnih primerih govorim, 
Razumem, da je za nekoga to razumeti kvantna fizika.

Burek Man | 18.10.2017 | 17:17
Razpisni pogoji so široki. Rabiš nekoga za npr. sestavljati toasterje za trakom v fabriki, in je to lahko praktično kdorkoli ki zna šteti do 5, in zadet vijak v luknjo. Daš ven razpis z minimalnimi pogoji, delodajalec dobi CV-je (prek zavoda, mimo zavoda, nima veze), in med temi CVji je recimo pet, deset oseb, ki so kdaj počele karkoli približno podobnega, pa na CVju delujejo približno resno, in jih povabi na razgovor. Ostalih 150 prijavljenih pa pač ne, neglede na to, a so se prijavili prek zavoda, ali pa je stric od bratranca od tete vnuk rekel, da naj pošlje na to firmo CV. 

Yaella | 18.10.2017 | 22:29
Ponovno se izogibaš bistvu in zavajaš. Delodajalca nihče ne sili, da v objavi napiše, da zahteva napotitev iz zavoda. Delodajalec lahko, odda objavo o prostem delovnem mestu tudi brez tega. Lahko pa to delo za njega opravijo kadrovske agencije, kar bi za takšnega delodajalca tudi bilo najboljše, ker je očitno, da niti sam ne ve kaj hoče ali pa se dela norca iz vseh skupaj. Ne vem kaj je tukaj spornega, razen, če sam nisi eden od takšnih delodajalcev ali eden od tistih, ki se mu ne ljubi odzvati na napotnico. 

PS; preveč operiraš z številkami, ki ničesar ne povejo.
Burek Man | 18.10.2017 | 22:39
Okej bom dal boljši primer, brez številk. Greš v tujino z agencijo, in rečeš vodički, da bi jedla sladoled. Te vpraša kakšnega, pa rečeš da maš najraje sveže sadne iz pravega sadja. Pa te odpelje do slaščičarne, kjer imajo 50 okusov sladoledov, od tega 30 sadnih. Ker se je težko odločit katerega bi, se s prodajalcem zmeniš, da ti da tri kepice po pol-pol, torej šest različnih okusov. Več jih pač ne zmoreš pojesti. Čeprav imaš rada sadne sladolede, se ti zdi brezveze vzeti naprimer jagodnega, ker, čeprav izpolnjuje vse pogoje (je sladoled, je sadni, je dober), so zraven med sladoledi dosti boljši okusi (npr. mango, breskev, ipd). In ko probaš teh šest, se odločiš kater je najboljši. Če bi pa slučajno ponudba sladoleda takrat, tam bila bolj uboga, pa bi prodajalec imel samo planico, bi pa seveda vzela jagodo, ker ti ostaneta samo še čokolada in vanilija, ki sta pa popolnoma neprimerni. Zato tudi specificiraš samo 'sadni' sladoled ko izbiraš kandidate. 

Bolj jasno?
Yaella | 19.10.2017 | 11:30
Zdaj ti bom povedala. Torej rad bi jedel sladoled. Veš, da bi rad jedel sadnega ne veš pa kateri okus. To, da že v startu veš samo, da hoče sadnega in ne veš kateri okus želiš je tvoj problem in ne problem prodajalca. To , da na koncu poješ deset kepic sladoleda je tudi tvoj problem oziroma posledica tvoje neodločnosti, ali ne sposobnosti odločanja. Pred odločanjem je potrebno kaj točno hočeš imeti in ne ugibati. Pri tebi je jasno samo to, da hočeš sadnega.
Beseda ZAHTEVATI pomeni kaj? Lahko NE zahtevaš imaš možnost. Prodajalka sladoleda ti pripravi deset kornetov z deset kepic sadnega sladoleda različnih okusov in ti na koncu rečeš probal bom samo tri a preostalih sedam te ne zanima kljub temu, da si zahteval deset različnih okusov.
Nekomu očitno ni jasno kaj pomeni poslovna kultura. 
Mislim, da je nekulturno primerjati ljudi z hrano. Na žalost je tako, da smo iskalci zaposlitve vse samo ljudi ne. Moja razlaga je že na začetku jasna torej medsebojno spoštovanje zakonskih obveznosti, Zakon torej predpisuje, da se je iskalec dolžan odzvati na napotitev na delovno mesto, če se ne odzove sledijo sankcije. Ne vidim nikakršnega opravičila zakaj to določilo ne bi veljalo tudi v obratni smeri. če že nekaj zahtevaš. 
Nekateri iščejo rešitve za probleme a nekateri imajo sposobnost, da najdejo problem za vsako
rešitev.

Ti bi na koncu verjetno rekel, da želiš čokoladnega,
Burek Man | 19.10.2017 | 13:30 Prikaži
>Prodajalka sladoleda ti pripravi deset kornetov z deset kepic sadnega sladoleda različnih okusov in ti na koncu rečeš probal bom samo tri a preostalih sedam te ne zanima kljub temu, da si zahteval deset različnih okusov.

Točno to bi ti rada. V izložbi je 50 sladoledov, prodajalki rečem, da bi sadnega, mi jih pokaže 30 sadnih, jaz izberem pet najbolj všečnih, ki bi jih probal, in enega od njih od takrat naprej za stalno jem.

Ti bi pa rada, da mora vseh 30 sadnih sladoledov do mene na razgovor, čeprav vem, da nočem naprimer hruškovega, ampak bi ti rada, da ga še vedno probam, in potem vrnem nazaj? 

In ja, točno specificirat vseh parametrov želenega delavca se ne da. Tudi ti ne znaš specificirat, kaj točno bi delala. Napišeš približno, in nato izbiraš med ponudbo. Tako kot povsod drugje. Tudi ko kupuješ avto, si ne rečeš na slepo "hočem vw golf, bencinar, 1.4tsi, karavan, zelene barve, neglede na ceno", ampak daš približne zahteve (karavan, c klasa, bencinar), pa potem brskaš po ponudbi. In ja, med ponudbo je tudi kak ultradrag mercedes, pa kak poceni oskubljen francoz, pa si izbereš nekaj modelov, ki so ti najbolj pri srcu, in se na koncu odločiš za enega. Ali pa ti morda kako drugače kupuješ avte, brez, da pogledaš kaj obstaja na trgu?

Lahko primerjam s čemerkoli, ker drugače ne dojameš. Morebitni delavec se ni dolžan odzvati na nič, in ne sledijo nikakršne sankcije, samo izgubi bonitete. Zato tudi bolj sposobni ljudje nimajo pri tem nikakršnih težav. 
Yaella | 19.10.2017 | 14:56
OPOZORILO:
Če se na napotnico iz neopravičenih razlogov ne boste odzvali, bomo šteli, da niste aktivni iskalec zaposlitve in vas bomo v skladu s 129. členom Zakona o urejanju trga dela (Uradni list RS, št. 80/2010, 40/2012 – ZUJF, 21/2013, 63/2013, 63/2013 – ZIUPTDSV, 100/2013, 32/2014 – ZPDZC-1, 95/2014 – ZIUPTDSV-A, 47/2015 – ZZSDT; v nadaljnjem besedilu: ZUTD) in 20. členom Pravilnika o prijavi in odjavi iz evidenc, zaposlitvenem načrtu, pravicah in obveznostih pri iskanju zaposlitve ter nadzoru nad osebami, prijavljenimi v evidencah brezposelnih oseb (Uradni list RS, št. 106/2010, 10/2014 in 98/2015; v nadaljnjem besedilu: Pravilnik) prenehali voditi v evidenci brezposelnih oseb. 
Burek Man | 19.10.2017 | 15:31
Jah, ti iščeš, ti dobivaš benefite, pa potne stroške, pa socialo, pa izobraževanja, pa delavnice, itd. In če te kdo hoče na razgovor, pa ti nočeš tega delat, ker si preveč izbirčna, in ti to tvojo izbirčnost sponzorira zavod, ti jo pač neha sponzorirat. 

Če si ti recimo sposoben programer, nisi na sociali, si pač lahko privoščiš zavračati potencialne delodajalce. Če ti to tvojo nezaposlenost financira država, si pa tega ne moreš privoščit. 

A bi res raje hodila na razgovore, samo zato, ker te oni MORAJO povabit, pa čeprav že vejo, da te ne bodo zaposlili? To je še huje kot "večni socialci", ki dobijo povabilo, pridejo na razgovor, pa direktno ali indirektno povejo, da rabijo samo podpis, da so prišli, in da jih delo ne zanima. 
DavidS | 13.10.2017 | 15:32
Ali si res želite iti na razgovor, na katerega ste povabljeni le zato, ker je delodajalec k temu obvezan, kljub temu da nimate možnosti, da ste izbrani?

A ni škoda časa in denarja za to?
Yaella | 18.10.2017 | 13:22
Ne zato, ker je delodajalec k temu obvezan.
1. Na razgovor želim, ker se nihče ne prijavi na delovno mesto za mačjo figo.
2,. Nikoli ne pišem vlog na delovno mesto za katero ne izpolnjujem pogoje
3, V primerih, ko delodajalec izrecno zahteva napotitev kandidatov iz evidence , potem je za pričakovati, da te vsaj na razgovor povabi,
4.Nikoli ne čakam, da me zavod nekam napoti ampak tudi sama prosim, da me napotijo, seveda če izpolnjujem razpisne pogoje.

Lahko bi še naštevala, ampak se mi zdi škoda časa, 

Burek Man | 18.10.2017 | 13:28
Marsikdo na sociali je obvezan se prijavljat na raznorazna delovna mesta, samo zato, da izpolni pogoj zavoda, da lahko še naprej dobiva socialo. 
Če bi morali delodajalci opravljati razgovore še z vsemi takimi, bi to pobralo preveč časa. 
DavidS | 18.10.2017 | 20:11
@Jela
Na vprašanje pa le niste odgovorili....če se je delodajalec že vnaprej odločil, da vas ne bo zaposlil (Burek man je naštel nekaj popolnoma realnih scenarijev), zakaj bi tratili svoj in njegov čas z obveznim razgovorom?

Dejstvo je, da Zavod pošlje kandidate, ki so ali pa tudi niso primerni za neko delo, kljub temu da formalno izpolnjujejo pogoje (primer vam je navedla recimo ga. Gyoerfi - direktor nepremičninske agencije). Niste navedli niti ene konkretne koristi, ki bi jo imel delodajalec ali brezposelni od tega, da se opravi razgovor z že vnaprej odpisanimi kandidati.

Konec koncev bi v primeru obveze lahko razgovor opravil z vami kar vratar...."povejte mi kaj o sebi"....vi poveste nekaj....vratar reče "hvala za vaš čas", in zakonska obveza je s tem izpolnjena. 

Zato ponavljam vprašanje - ali ni škoda časa in denarja za razgovor, ki se zgodi le zato, da se zadosti neki zakonski obvezi?
Yaella | 18.10.2017 | 16:21
Tvoje  trditve ne držijo. Socialno pomoč lahko dobijo, le tisti, ki so brezposelni ne po svoji krivdi in nimajo premoženja, ki bi jim lahko omogočilo preživljanje iz tega naslova, če nimajo nikogar, ki bi jih bil dolžan preživljati ( zakonec ali podobno), ne bom vsega naštevala. Zadostuje že potrdilo iz evidence Zavoda za zaposlovanje. Centri se ne ukvarjajo koliko je kdo aktiven pri reševanju brezposelnosti. Ponavadi že zadostuje, da se oglasiš pri svetovalki, kar je približno dvakrat na leto.
Po tvojih trditvah so tudi napotnice nesmiselne. Pozabil si, da tudi to nekdo dela, napotnice se ne pobirajo na cesti, Potem je tudi to delo nesmiselno, glej ga zlomka nekdo potem za ta nesmisel prejema  plačo.
Potem je najboljše, da se ta možnost oziroma napotitev na prosto delovno mesto ukine in je stvar rešena. . 
Burek Man | 18.10.2017 | 17:08
Nekdo išče delavce, in gre na zavod, razpis, bla bla, rabim 5 delavcev, takih in takih, izobrazba, pogoji, itd. Gre ven razpis, prijave, nekateri sami brez zavoda, nekateri prek zavoda, itd, in do delodajalca pride recimo 150 življenjepisov bolj ali manj primernih ljudi. Delodajalec pregleda, izbere recimo 10, 15, 20 najbolj primernih in jih pokliče na razgovor. Ostalih recimo 130, pa pač ne. Če noben od teh ni primeren, kliče naprej, ali pa naredi nov razpis. 

Zakaj bi silili delodajalca, da izmed teh 130ih, ki mu niso všeč, kliče določene na nesmiselen razgovor, če že vnaprej ve, da jih ne bo zaposlil?
bombon | 13.10.2017 | 15:00
Zakaj pa bi moral delodajalec biti prisiljen povabiti na razgovor vse kandidate, za katere je iz prošnje razbral, da niso prava izbira zanj? S tem ko pošlješ prošnjo si v očeh zavoda svoje delo opravil.
Bolje bi bilo, da bi imel delodajalec možnost označiti oglas za delovno mesto, da je vnaprej zasedeno in se tak oglas nebi javno objavil, a je takšno možnost pristojni organ zavrnil...
Yaella | 18.10.2017 | 13:03
Delodajalec ni prisiljen povabiti vse kandidate in to ni bil moj predlog, če greš še enkrat prebrati. Delodajalec ima možnost izbire ali želi posredovanje Zavoda za zaposlovanje ali ne. V določenih primerih delodajalec izrecno zahteva posredovanje Zavoda za zaposlovanje, torej napotitev kandidatov iz evidence seveda tistih, ki ustrezajo razpisnim pogojem in se mi zdi v takšnih primerih skrajnje nesramno, da te ne povabi na razgovor. Delodajalec vedno ima možnost.Moj predlog je, da povabi tiste, ki jih je zavod napotil. Teh pa ni tako veliko. 
Če se jaz moram odzvati na napotnico, potem mislim da bi to moralo biti tudi v nasprotni smeri.
  
Burek Man | 19.10.2017 | 15:36
In če se je že po ogledu CVja odločil, da si neprimerna za delovno mesto? A bi res rada hodila na razgovor, če že veš, da ne boš sprejeta? Moraš se uredit, potni stroški, tvoj čas, delodajalčev čas, podpisovanje dokumentov, da si res tam bila, itd, popolnoma za brezveze. 
5r | 13.10.2017 | 11:09
Veliko krat se zgodi, da delodajalec že ima primernega kandidata iz evidence zavoda. A da je volk sit in koza cela, zavod pošlje še vse druge, kateri izpolnjujejo kriterije ali vsaj delno izpolnjujejo.
Anti NWO | 17.10.2017 | 23:05
 
Poslje jih samo zato, da lahko se koga izbrisejo iz evidence, ce ne gre na razgovor, tako, da bolje, da greste na razgovor in pol zapravljate cas delodajalcu in ga na koncu odejbete, oziroma ne kazete nekega velikega navdusenja, ker dejansko nihce noce delati nekaj kot suzenj, ker je prisiljen delati!!!! Zalostno, toda resnicno smo suznji, ker nimamo izbire.
heizenberg | 18.10.2017 | 09:57
Mogoče bi ti enkrat napisal, koliko imaš delovne dobe? Suženjske ali nesuženjske, vsekakor pa take, od katere so bili odvedeni prispevki.

Napotitev na prosto delovno mesto

 Predlagam vladi spremembo na podrčju zakona, ki ureja obveznosti delodajalcev in sicer tako, da je delodajalec dolžan povabiti osebo na razgovor, ki jo je zavod napotil na to organizacijo.Iskalci zaposlitve imamo zakonsko obveznost, da se odzovemo na napotnico oz, povabilo iz tega naslova, če se ne odzovemo sledijo sankcije. Delodajalce izkaže potrebo po delavcih z razpisom , oz objavo o prostem delovnem mestu, poleg zahteva še napotitev kandidatov iz zavoda za zaposlovanje, Jaz kot iskalec zaposlitve oddam vlogo na prosto delovno mesto, dobim napotnico za prosto delovneo mesto in na koncu me ta isti delodajalec kateri je zahteval napotitev od zavoda ne povabi niti na razgovor. 

Torej predlagam: delodajalec je dolžan povabiti na razgovor vse osebe, ki jih je zavod napotil na prosto delovno mesto, če že zahteva napotiev oseb iz evidence brezposlenih,

LP