Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


"Izpušne sledi" na našem in tujem nebu
 
draghci
Ogledov: 59485
Predlog ustvarjen 14.06.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 18.06.2010 20:20:21

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (120)   Popravki predloga  

"Izpušne sledi" na našem in tujem nebu

Že nekaj časa, mogoče več kot desetletje, videvamo na nebu avionske sledi, ki se vedejo drugače kot se vede normalni izpuh, recimo potniškega aviona. Te sledi ne izginejo po petnajstih ali dvajsetih sekundah, ampak, ostanejo celo par ur ali več. Kaj vse te sledi počnejo in kako se obnašajo ni sedaj pomembno pisanje, saj je informacij takšnih ali drugačnih povsod dovolj, seveda, predvsem na internetu. Nas zanima, ki živimo pod tem nebom, kaj se pravzaprav dogaja in predlog vsebuje ravno to, da bi bolj kompententni za taka dogajanja, podali svoje obrazložitve, ker mnogo je nas tu v Sloveniji in po svetu, ki začenjamo dojemati, da se dogaja nekaj čudnega in zaenkrat še nerazumljivega.

Laična logika zahteva obrazložitve, saj to nikakor ne more biti čisto neopaženo. Ker sklepamo enostavno, sklepamo, da kompententni za naš zračni prostor sigurno imajo znanje o tej zadevi, ki je zadosti strokovno in tudi razumljivo za navadne ljudi, ki bi radi vedeli, kaj se dogaja nad njihovimi glavami ali imajo razlog, za biti ogrožen ali ne. V izogib vedno bolj razširjenemu strahu in skrivnosti, ki se plete okoli tega, predlagam vladi, da poda uradno obrazliožitev tega "pojava". Z velikim zanimanjem pričakujemo odgovor. Lepa hvala

 


Ključne besede: letalski promet, letalo

"Izpušne sledi" na našem in tujem nebu

Že nekaj časa, mogoče večl kot desetletje, videvamo na nebu avionske sledi, ki se vedejo drugače kot se vede normalni izpuh, recimo potniškega aviona. Te sledi ne izginejo po petnajstih ali dvajsetih sekundah, ampak, ostanejo celo par ur ali več. Kaj vse te sledi počnejo in kako se obnašajo ni sedaj pomembno pisanje, saj je informacij takšnih ali drugačnih povsod dovolj, seveda, predvsem na internetu. Nas zanima, ki živimo pod tem nebom, kaj se pravzaprav dogaja in predlog vsebuje ravno to, da bi bolj kompententni za taka dogajanja, podali svoje obrazložitve, ker mnogo je nas tu v Sloveniji in po svetu, ki začenjamo dojemati, da se dogaja nekaj čudnega in zaenkrat še nerazumljivega.

Laična logika zahteva obrazložitve, saj to nikakor ne more biti čisto neopaženo. Ker sklepamo enostavno, sklepamo, da kompententni za naš zračni prostor sigurno imajo znanje o tej zadevi, ki je zadosti strokovno in tudi razumljivo za navadne ljudi, ki bi radi vedeli, kaj se dogaja nad njihovimi glavami ali imajo razlog, za biti ogrožen ali ne. V izogib vedno bolj razširjenemu strahu in skrivnosti, ki se plete okoli tega, predlagam vladi, da poda uradno obrazliožitev tega "pojava". Z velikim zanimanjem pričakujemo odgovor. Lepa hvala

 


Ključne besede: letalski promet, letalo
Blaž Babič | 18.08.2010 | 20:24
11. avgusta bi morali prejeti odziv pristojnega organa.

Danes smo 18. avgusta in še vedno nismo prejeli nobenega pametnega odgovora, ki bi pomiril dvome in razpršil sume, da gre za široko zastavljeno akcijo z namenom počasnega zastrupljanja prebivalstva in narave nasploh.
Fresco | 19.08.2010 | 12:40
 
Jaz bi dodal na to temo še nekaj. Da nam lažejo to že ptiči čivkajo na drevesu. Bi pa rekel o ugotovitvi metereologov, ki so v času trodnevne prepovedi letenja letal po napadu na dvojčka opazili, da se je atmosfera ohladila za celih 3 stopinje celzija. To pomeni samo eno. Letala nam zelo ogrevajo ozračje, tako, da o kakem resničnem zastraševalnem segrevanju ozračja ni govora. Nehajmo po nepotrebnem letati z letali in bomo za 3 stopinje znižali temperaturo. To z posipanjem pa je absurd. Tudi sam sem prepričan da je na tem zelo veliko resnice in, da vlade enostavno ne smejo o tem razpravljati. To verjetno počnejo lastniki bank, ki tako večajo dobičke od farmacije in drugih stroškov, ki jih prinaša zastrupljanje. V bistvu je današnji sistem zgolj orodje za vzdrževanje suženjstva in poneumljanja človeštva. In najbolj poneumljeni so najbolj šolani, natrebnirani. Taki ljudje enostavno nimajo časa spoznati življenja, ker so obsedeni. Obsedeni od pridobljenega idiotizma skozi strogo zahtevne treninge institucij. Institucije vzgajajo rodove, ki jim služijo in naj bi jim še naprej. So pa povsem nekorisne in delajo bedo. Odkar poznamo pisano besedo se svet spreminja na slabše. Strupijo nas, in bodo še. Če ne z letali pa z hrano. Samo bolni trošimo in smo nezadovoljni. današnje vlade ne potrbujejo zadovoljnih ampak bolne ljudi. Vlada mora vladati to je njen smisel in namen. Vlada pa je v vsakem primeru nepravična ker se ne ozira na posameznika.
Tipsy | 19.08.2010 | 22:05
 
Še vedno ni odgovora?
Se vidi da je to ultra občutljiva tema, ki je ne morejo prepustiti v komentar nekemu študentu.
Marjan Bizilj | 20.08.2010 | 10:48
Odgovora v pisni ali elektronski obliki še vedno ni. Zločinsko početje pa se nadaljuje. Na tak način nam odgovarjajo na naš predlog.

Napišimo toliko komentarjev pod tem predlogom, da se pojavi ta predlog med prvimi petimi po številu komentarjev.
Blaž Babič | 20.08.2010 | 11:48
Saj je Slovenija že tako ali tako ena od najbolj osveščenih držav.

http://www.google.com/trends?q=chemtrail..;date=all&sort=0

Tokrat se političarji ne bodo mogli zmazati s preprostim "nismo vedeli"-

Marjan Bizilj | 20.08.2010 | 16:47
Številni ljudje v Sloveniji so osveščeni in delajo v dobro vsega planeta. 

Uradna politika in uradne institucije pa še vedno ne priznajo in ne povejo, kaj se v resnici dogaja. Tako v slovenskem parlamentu pristojnemu ministru ali predsedniku vlade še ni bilo postavljeno poslansko vprašanje na temo vremenskega geoinženiringa in kemičnih sledi na nebu. Upajmo, da bomo kdaj to dočakali.
draghci | 20.08.2010 | 17:50
A potem sem jaz osveščen??? Oujee :)). Zakaj mi pa vsi pravijo, da sem mal blesav, ker vidim ene črte po zraku?  Bojim se, da nam hoče vlada prav to povedat, samo rabijo čas za pravilno izbiro besed. Razlika je samo ta, da oni vedo, da je to res. Obstaja realna možnost, da bodo nesramni na kvadrat, čeprav za olikanimi besedami.
Marjan Bizilj | 21.08.2010 | 00:02
Ja, osveščen. :) Blesavi pa zato, ker vidite stvari, ki jih oni ne želijo videti in si pred tem zatiskajo oči. Resnica je prehuda, zato se z njo nočejo soočiti.  Enkrat se pa bodo morali z njo soočiti.

Uradne inštitucije vedo, da mi vemo. Si pa vsekakor prizadevajo v smeri, da bi nam dopovedali, da nismo normalni. Sami pa so normalni ali kaj? Kje je potem meja med normalnim in nenormalnim?
Marjan Bizilj | 21.08.2010 | 19:52
Danes nekaj po pol sedmi uri popoldne sem na nebu videl zelo hrupno letalo sive barve, ki je letelo iz zahoda proti severovzhodu. Letalo je imelo zadaj na repu širšo rdečo črto. Prednja krila pa so bila trikotna v takšni smeri kot pri vojaških letalih. Takega letala predtem še nisem videl. Letelo je na zelo nizki nadmorski višini, mogoče nekaj nad 1000 m.n.v.
Blaž Babič | 23.08.2010 | 10:04
-------- Original Message --------
Subject: Re: problem kemičnih sledi se nadaljuje, 23.8.2010
Date: Mon, 23 Aug 2010 09:54:33 +0200
From: Blaž Babič <blaz.babic@amis.net>
To: predlagam.vladi@gov.si
CC: janez.potocnik@ec.europa.eu, tatjana.bernik@gov.si, pp_center.pulj@policija.si, vlada@gov.si, gp.kpv@gov.si, gp.mop@gov.si, gp.mkgp@gov.si, glavna.pisarna@mors.si, gp.mnz@gov.si, gp.policija@policija.si, info.mzz@gov.si, gp.mzp@gov.si, franc-zeljko.zupanic@gov.si, stik@arso.gov.si, gp.mz@gov.si, gp.uprs@up-rs.si, gp.irsop@gov.si, marko.komac@gov.si, irsvndn@mors.si, milivoj.dolscak@mors.si, ljubljana.irsvndn@mors.si, celje.irsvndn@mors.si, irso@mors.si, zoran.klemencic@mors.si, glavna.pisarna.gssv@mors.si, minister.mkgp@gov.si, branko.ravnik@gov.si, gp-ursk.mz@gov.si, gp-ursvs.mz@gov.si, gp.zirs@gov.si, gp.ip@ip-rs.si, info@varuh-rs.si
References: <OFD84F36C9.82D28903-ONC125777D.0044697E-C125777D.004519CA@lngov.gov.si>

Spoštovani g. Palir,

pričetek tedna, ki ste ga omenjali,
je bil 16.8.2010. Danes smo 23.8.2010,
torej en teden kasneje.

Poleg dejstva, da "uradni odgovor ministrstva
za promet" ne odgovarja na bistvena vprašanja,
oziroma se izogiba srečanju z resnico,

poleg dejstva, da odgovora ministrstva za okolje
in prostor še ni,

poleg dejstva, da bi moralo odgovoriti na vprašanje
kemičnih sledi tudi ministrstvo za obrambo,

pa tudi ministrstvo za zdravje,

vas sprašujem - ali se zabavate iz državljank in
državljanov, ki vam plačujejo vsakomesečno plačo,
ali zgolj kršite njihove temeljne človekove pravice,
med katerimi je tudi pravica do zdravega okolja?

Tudi z ministrstva za notranje zadeve bi morali
odgovoriti, kje je sedaj kazenska preiskava,
saj so jo iz PP Ljubljana Center prenesli na
PU Ljubljana, morda pa tudi višje.

Lep pozdrav,

Blaž Babič, Ljubljana
Blaž Babič | 24.08.2010 | 15:31
Spoštovani g. Palir,

ne vem, od kod vam pristojnost, da ste za odgovore poprosili le ministrstvi za promet in za okolje.

Ponavljam, da so ta vprašanja vezana vsaj še na delovanje naslednjih ministrstev:

- ministrstvo za obrambo,
- ministrstvo za zdravje,
- ministrstva za notranje zadeve.

V kolikor našteta ministrstva ne bodo podala svojih odgovorov, bomo šteli celoten postopek na "predlagam.vlada.si" kot farsičnega, torej namenjenega samemu sebi in vam, ki za delovanje tega portala po nemarnem prejemate mesečno plačo.

Lep pozdrav,

Blaž Babič
moderatorBP | 23.08.2010 | 14:44
Spoštovani,

danes smo ministrstvo za okolje in prostor ponovno pozvali, da v najkrajšem času pripravijo ustrezen odgovor.

Lep dan še naprej!
Marjan Bizilj | 24.08.2010 | 00:40
Bo Ministrstvo za okolje in prostor presenetilo z rezultati analize, ker tako dolgo odlaša z odgovorom na podani predlog, ali pa bo zanikalo obstoj kemičnih repov?
Marjan Bizilj | 24.08.2010 | 12:25
Zadeva je zelo resna, zato se pristojni organi zelo izmikajo vsakršnemu odgovarjanju na vprašanja državljanov.
Marjan Bizilj | 25.08.2010 | 14:08
Dva tedna sta že minila od roka, do katerega bi morali (ne)pristojni organi podati svoj odgovor, vendar ga še vedno niso podali. Organi se bodo morali odločiti, ali so na naši ljudski strani, ali so proti nam ljudem.
Blaž Babič | 26.08.2010 | 15:31
Petnajst dni, odgovorov še ni.
Marjan Bizilj | 27.08.2010 | 11:52
Zločinci še naprej opravljajo svoje delo, slovenski organi pa o tem molčijo, ker se nočejo zameriti svojim gospodarjem..
Marjan Bizilj | 27.08.2010 | 18:44
B.B. je včeraj dobil pošto od Okrožnega državnega tožilstva. Pravijo, da so zadevo preučili in da jih je argumentacija Slovenskega meteorološkega društva povsem prepričala. Gre le za vodno paro.

Tožilstvo je verjelo Meteorološkem društvu, ki je predstavilo le teoretični vidik. Praktičnega vidika preko analize vode, zemlje, zrake pa ni predstavilo. Teoretični dokaz ni vreden nič, če ni podkrepljen s praktičnim dokazom.
Marjan Bizilj | 28.08.2010 | 11:59
Pristojni organi za svoje nedržavotvorno početje ne odgovarjajo državljanom, kateri jih preko davkov financirajo.
Ariel | 08.09.2010 | 07:49
Ali je že kakšen odgovor?
draghci | 28.08.2010 | 12:37
Še eden popolnoma kretenoiden odgovor, ki žali mojo inteligenco. Od nas zahtevajo tisoč argumentacij, oni se pa zadovoljijo s popolnoma površno. Pa saj, če bi imeli meteorologi drugačno stališče, bi mi to že vedeli, porkaflek. Zahteva se vsaj približno uradno raziskavo tal in zraka in potem poda mnenje. Ne pa tkole, "ej gospod, če pogledam takole z  rešpetlinom, bi lahko zasigurn reku, da je to vodna para". 
To so resne zadeve, dosti bolj kot se vsem nam zdi. Nekaj se dogaja in tisti, ki sodeluje, izgublja svojo človečnost. Kemtrali imajo samo dve možnosti, ali se sploh ne brigaš zanje in so nepomebni ali pa se in postanejo bolj pomembni kot vse drugo. Naj vam bo jasno, ta tema bo postala tema št. 1 in to zelo kmalu. 
Marjan Bizilj | 29.08.2010 | 13:47
S komentarjem se popolnoma strinjam. Dodajam pa to, da bi pristojni organi lahko opravili uradno analizo tal, vode in zraka, če bi to hoteli. Na voljo imajo vsa sredstva, da to lahko opravijo. Ta tema se bo po komentarjih kmalu prebila med prvih pet.
Marjan Bizilj | 29.08.2010 | 14:04
Kemične sledi - laboratorijsko poročilo o zračnih delcih, zajetih skozi HEPA filter
Chemtrails - Lab Report On Air Grab Thru HEPA Filter 

This is the final Lab Report RE: air material analysis. This was a 28 day collection via HEPA filter, 8 hours per day collection. Please note the extremely high Aluminum reading 12,800,000 ppb. 

http://www.rense.com/general82/chemm.htm
Blaž Babič | 30.08.2010 | 07:48
Poglejmo malo, katere so druge "pomembnejše" teme za slovenske državljanke in državljane:


Dve živalski vodita:

» Živalska policija (435 komentarjev) 21.06.2010
» Opredelitev motečega pasjega lajanja kot prekrška (100 komentarjev) 16.01.2010

Potem je ena RKC tematika:

» Cerkveni davek (87 komentarjev) 12.11.2009

In še prometne kazni in pravila:

» Odmera kazni za prometne prekrške na podlagi dohodkov in premoženja (87 komentarjev) 27.11.2009
» Utripajoča zelena luč na semaforjih (72 komentarjev) 11.11.2009


Glede na to, da so bile kemične sledi odprte 14.06.2010, lahko z mirno vestjo ugotovimo, da je nekdo moral pomagati "živalski policiji", ali če rečem drugače - tematika je prišla ob zanimivem času in pomaga temu portalu, da se še vedno lahko reče, da je glavni problem v državi naš odnos do živali...

Kar je sicer res. Do živali smo živalski, ampak še bolj smo živalski do samih sebe.

Kar pa dokazuje tale tema - namreč, namesto da bi se ukvarjali s seboj, s svojim zdravjem, s svojimi potomci in s svojim okoljem, se nas živalsko preusmeri na le en vidik.

Pravih prioritet ta portal torej niti ne želi prikazati, saj je več kot očitno, da so nekatere tematike v resnici in dejansko pomembnejše oziroma imajo prednost pri reševanju, kot druge.

Pravtako so ene tematike vezane le na spremembo kakega člena v zakonu, oziroma so usmerjene v spreminjanje oz. popravljanje že obstoječe zakonodaje, so torej nomotehnične narave.

Med tem, ko je tematika kemičnih sledi taka, da terja sodelovanje in koordinacijo - kot že našteto - vsaj petih ministrstev:

- za okolje in prostor
- za promet
- notranje zadeve
- zdravje
- obrambo

in sodi v posebno kategorijo.

Toliko za začetek, potrebujemo še pet komentarjev, pa bomo vsaj med "najbolj komentiranimi".
Marjan Bizilj | 30.08.2010 | 13:26
Problematika kemičnih sledi terja sodelovanja in koordinacijo naslednjih ministrstev:

- za okolje in prostor
- za promet
- notranje zadeve
- zdravje
- obrambo
- pravosodje
- kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
- visoko šolstvo, znanost in tehnologijo 
- zunanje zadeve

To je kar polovica vseh ministrstev. Vsako od njih ima svojo nalogo.

Glede na to, da tema po komentarjih še ni med prvih pet, tudi ni vidna večjemu številu obiskovalcev strani predlagam.vladi.si.
Blaž Babič | 30.08.2010 | 14:24
Hvala za korektno dopolnitev.

Seveda imaš prav, tudi dodatno navedena ministrstva bi morala sodelovati pri razreševanju tega večplastnega in multidisciplinarnega problema.
Ariel | 03.09.2010 | 14:18
Se strinjam, da je pri nas lesstvica prioritet popolnoma napačna. Nekaterim aktivistom je do živali več, kot do ljudi. Namesto, da bi takoj ubili psa, ki je človeka pogrozel, se na vse načine potegujejo, da bi pes živel naprej. To so norci!
Stran:   1 2 3 .. 4 5 6