Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Pogoj za vstop v vrtec in osnovno šolo
 
Anonimni uporabnik
Ogledov: 3524
Predlog poslan 31.07.2017
Arhivirano
Zadnja sprememba 28.07.2017 16:21:18

  Predlog   Število glasov   Komentarji (76)   Popravki predloga  

Predlagam, da se zgledujemo po Italiji in uvedemo finančne kazni za starše, ki svojih otrok ne cepijo po predvidenem programu do vstopa v osnovno šolo. Prav tako se lahko necepljenemu otroku prepove vstop v vrtec in javni osnovnošolski zavod, dokler ni imuniziran. Seveda z izjemo imunokompromitiranih otrok in drugih, ki se iz medicinsko utemeljenih razlogov ne morejo cepiti.


Ključne besede obvezno cepljenje kazen osnovna šola vrtec otroci
Kategorija: Zdravje


Zadnji komentarji:

Marko K | 09.08.2017 | 22:15 Prikaži
Mislim da obstaja sum, da se propagiranje ceplenja na vseh portalih
sponzorira iz določenih lobijev. Nekdo bi moral to raziskati.
peter i | 05.08.2017 | 13:10
 
Pri temle predllogu se je hitro nabralo ogromno glasov, pri ostalih pa skoraj nič..
Lahko bi še glasovali pri ostalih predlogih in ne samo tedaj ko se gre za cepljenje otrok.
mirkokekec | 07.08.2017 | 17:13
Seveda... lesarski lobi odpira nove račune in vztrajno glasuje proti predlogu (večina uporabnikov, ki so glasovali proti, ima samo en oddan glas pa mogoče en komentar, in to samo v tem predlogu). 
anekdota | 05.08.2017 | 02:02
 
Pišejo: Millions Of Italians Rise Up Against New Mandatory Vaccination Law
http://yournewswire.com/millions-ita..ory-vaccination/

keka blues | 03.08.2017 | 23:34
1. V Italiji niso se nicesar uvedli, tak je zaenkrat samo predlog, in je vprasanje, ce ga sploh bodo sprejeli.
2. Na Svedskem so prepovedali obvezno cepljenje zaradi "resnih zdravstvenih pomislekov".
3. Vsa cepiva, ki so v uporabi, so bila uvedena po tem, ko je bila smrtnost za nalezljivimi boleznimi, za katere se cepi, skoraj nicna. Bolezni pa se pojavljajo ciklicno. 
Zadnja tocka je velik argument, da gre za mit" farmacije, specane z medicino. Ker ce bi bila cepiva res tako ucinkovita in precepljenost pogoj, da ljudje ne zbolevajo, potem danes teh bolezni ne bi bilo vec. Ampak kemija je zvita, ker ji ljudje ne zaupajo vec slepo kot nekoc, so si zdaj izmislili ze cepivo za diabetes 1. Kaj bo naslednje? Cepivo za zrak? Morda vodo? Ali pa kar prehrano? Saj te ne potrebujemo, samo kaksen sus v zilo (ali misico) in boml vsi cudezno zdravi, kajne?
Burek Man | 04.08.2017 | 10:40
Odkar dobivamo šuse v žilo, presenetljivo živimo dlje kot kadarkoli. Že kar nekaj časa ni bilo masovnih umiranj zaradi preprečljivih bolezni, ampak tudi ti časi se nam, zaradi raznih antivaxxerjev, hitro približujejo. 
anekdota | 22.08.2017 | 02:02
 
Burek man
Pa tudi že nakaj časa ima večina ljudi priskrbljene osnovne pogoje za dokaj zdravo življenje, kar v preteklosti, ko so te bolezni bile, temu ni bilo tako. Jasen vpogled tega je razmerje nalezljivih bolezni v razvitem in nerazvitem svetu.
anekdota | 22.08.2017 | 02:03
 
keka blues se strinjam. Point je, da je vedno več ljudi proti obveznemu cepljenju.

Podani predlog je verjetno tudi sporen zaradi kratenja osnovnih človekih pravic, ki naj bi ustavno in v mednarodnih pogodbah bile zagotovljene.
Maja S | 03.08.2017 | 23:02
Ah, slovenske ovčke ... iger in kruha jim dajmo, pa bodo vesele in dale mir ... 
marjeta bizaj | 03.08.2017 | 18:38 Prikaži
Zakaj samo otroci? Mislim, da bi se morali cepiti VSI, od prvega do zadnjega za vse te bolezni, proti katerim se morajo cepiti otroci, + ker smo po 10 in več letiv VSI NEIMUNI, saj se naravna in zanesljiva imunost lahko vzpostavi le, če otroško bolezen preboliš. Vsi ki tega nismo storili, ogrožamo naše nebogljene otroke. Ker smo to naravno zmožnost pametno uničili  NAPROŠAM VSE, DA SE GREMO TAKOJ CEPITI IN PONAVLJAMO CEPLENJA NA VSAKE 1 DO 3 LETA! AJDE VSI RITKICE NESEMO K ZDRAVNIKU V PODPORO CEPLENJU! KDOR JE ŽE TO NAREDIL NAJ SE PROSIM JAVI!KDOR NI, NIMA VEČ PRAVICE DO PLAČANEGA DELA!
marjeta bizaj | 03.08.2017 | 18:34 Prikaži
Zakaj samo otroci? Mislim, da bi se morali cepiti VSI, od prvega do zadnjega za vse te bolezni, proti katerim se morajo cepiti otroci, + ker smo po 10 in več letiv VSI NEIMUNI, saj se naravna in zanesliva imunost lahko vzpostavi le, če otroško bolezen preboliš. ZATO NAPROŠAM VSE, DFA SE GREMO TAKOJ CEPITI IN PONAVLJAMO CEPLENJA NA VSAKE 3 DO 5 LET! AJDE VSI RITKICE NESEMO K ZDRAVNIKU V PODPORO CEPLENJU! KDO JE ŽE TO NAREDIL NAJ SE PROSIM JAVI!
marjeta bizaj | 03.08.2017 | 18:34 Prikaži
Zakaj samo otroci? Mislim, da bi se morali cepiti VSI, od prvega do zadnjega za vse te bolezni, proti katerim se morajo cepiti otroci, + ker smo po 10 in več letiv VSI NEIMUNI, saj se naravna in zanesliva imunost lahko vzpostavi le, če otroško bolezen preboliš. ZATO NAPROŠAM VSE, DFA SE GREMO TAKOJ CEPITI IN PONAVLJAMO CEPLENJA NA VSAKE 3 DO 5 LET! AJDE VSI RITKICE NESEMO K ZDRAVNIKU V PODPORO CEPLENJU! KDO JE ŽE TO NAREDIL NAJ SE PROSIM JAVI!
Burek Man | 04.08.2017 | 10:36 Prikaži
Jaz sem se cepil lani. Evo javljam se! o/
znalček | 03.08.2017 | 11:58
Sprašujem se, zakaj ima ta portal sploh moderatorja, da dovoli objavo takšnih nezakonitih in neustavnih predlogov (ki bi določenim ljudem prepovedali obvezno osnovno šolanje). Kaj dela moderator, da dopušča imbecilne in žaljive komentarje burek mana (da se mu ne smilijo umrli otroci ...).

Na drugi strani moj predlog za manjšo dopolnitev Zakona o varnosti v cestnem prometu čaka na odobritev moderatorja že od marca letos. Se mi zdi, da je bil na mestu moj predlog, da se tale portal ukine, ker tisti, ki pišemo predloge in komentarje in tisti iz ministrstev, ki jih zavračajo, samo po nepotrebnem izgubljamo čas brez kakršnegakoli efekta. Ta predlog seveda ni bil objavljen.
Anonimni uporabnik | 03.08.2017 | 12:16 Prikaži
Burek Man je rekel, da se mu ne smilijo STARŠI umrlih otrok, ker so si sami krivi, ne pa otroci, ki se niso mogli odločiti sami.

Poleg tega pa ta predlog ni neustaven, še manj nezakonit, saj se je Ustavno sodišče RS opredelilo, da koristi za skupnost, ki jih prinašajo cepiva, odtehtajo tistih nekaj neželenih učinkov in je torej blaginja ljudstva kot celote nad ustavnim členom o telesni nedotakljivosti.
Burek Man | 04.08.2017 | 10:34 Prikaži
Otroci so seveda nepotrebna žrtev "pametnih" staršev, in se mi seveda smilijo, starši pa, kot že rečeno, ne. Se mi pa smilijo starši otrok, ki bodo umrli kot kolateralna škoda, ker se iz dejansko opravičljivih razlogov ne morejo cepiti. 
znalček | 11.08.2017 | 10:49
Neustavno je omejevanje pravice do izobraževanja. Burekman ti si pa debil v vsakem primeru.
Kati_ | 03.08.2017 | 10:22
Takšen predlog je žalitev za vse starše, ki imajo s cepivi poškodovane otroke.
če živimo v demokracijo bi svoboda odločanja morala biti zakonita tudi pri odločanju glede cepljenja. zato sem ostro proti predlogu
benF86 | 03.08.2017 | 22:04
https://i.kinja-img.com/gawker-m..19bm94ui3v59fpng.png

Poleg tega demokracija ne pomeni, da lahko vsak pocne, kar hoce, ampak da lahko vsak pocne, kar druzba pravi, da lahko pocne.
anekdota | 22.08.2017 | 02:18
 
benF86
Družba smo njeni ljudje. Če so ljudje slabo informirani, znanost razklana med tiste, ki obvezno cepljenje zagovarjajo in tiste, ki ga ne, hkrati so mnoge razvite države EU obvezno cepljenje že zdavnaj ukinile, ali ni torej legitimna pravica, da posameznik zagovarja lastno prepričanje kljub temu, da je to v nasprotju z utečenim ali obstoječim mnenjem... 
Veliko zgodovinskih preobratov se je zgodila skozi dvom do obstoječih pravil in utečenih prepričanj.
Dokler si znanost sama ne bo docela razčistila o zadevi, je laična javnost še toliko bolj upravičena dvomiti v obstoječe paradigme, še posebej, če gre za skrb (v tem pogledu nemočne) za otroke; posledično pa družbeno odrinjenje družine.


Burek Man | 22.08.2017 | 02:29
Ne. Neizobražena raja lahko tudi dvomi v varnost varnostnih pasov v avtih, in se pritožuje proti obvezni uporabi le-teh. (in tudi to se je dogajalo, in tudi nekateri še vedno ne prepenjajo pasu). Pa vsi vemo, kaj se zgodi nepripetim v prometnih nesrečah.

Podobno je pri cepivih, neizobražena raja nima pojma, in se pritožuje in ne posluša zdravnikov. Seveda je ta neizobražena raja sama bila cepljena, žrtvuje pa lastne otroke, ki niso seveda nič krivi, da bodo spet množično umirali zaradi neumnosti staršev.
Boris Turk | 03.08.2017 | 07:59
Nič ne bi rekel, če bi ta oseba hotela uvedbo specialnih vrtcev, kjer bi lahko verniki v cepiva molili svojemu monopolističnemu bogu in kjer bi bili vsi otroci prisilno krščeni, da jim zbrišejo tisti "ortodoksni greh", ki se ga ne da nikakor drugače izbrisati po njihovi veri, kot s cepivom neznane vsebine.

Ali že obstaja kak specialni vrtec? Kdor npr. zaupa Rudolf Steiner-jevi filozofiji, da lahko otroka v Walfdorski vrtec. http://waldorf-gorenjska.si/?page_id=55. 

Kdor zaupa filozofiji cepljenja s strupi, potencialnim gso in nečim, povezanim z rakom, pa naj si svoj vrtec omisli. Nobena diskriminacija ni potrebna.
Boris Turk | 03.08.2017 | 07:32
"Vsi bi morali dobit neko z zakonom določeno, obvezno preventivno zaščito proti virusu antiAntiCepilitius. Virus je hudo nevaren, raznaša se preko slišnega EM valovanja, najpogosteje preko čenč. Verjetnost, da okuženi znori ob sami misli na to, da bi lahko nekako po nekem zanj 'čudežnem' načinu normalno (pre)živel brez kontaminacije telesa z adjuvansi iz (dokaj verjetno gensko spremenjenega in na rakavih celicah gojenega) cepiva, je 30%. Še huje, virus lahko povzroči mentalni defekt, saj stimulira translacijo injekcije dobesedno v živi mozeg žrtve. Zakaj ji gredo potem sama cepiva po glavi, je samoumevno."

To je odgovor osebi, ki predlaga finančne kazni za starše, ki svojih otrok ne cepijo po predvidenem programu do vstopa v osnovno šolo, in prepoved vstopa tekega otroka v vrtec in javni osnovnošolski zavod, dokler ni imuniziran.

Oseba med drugim predlaga, da uvedemo zakon, ki je direktna kršitev 14. člena Ustave RS. Ta oseba bi rada kaznovala tiste, ki imamo drugačno prepričanje od nje in si z njo ne delimo njene VERE.

14. člen
(enakost pred zakonom)
V Sloveniji so vsakomur zagotovljene enake človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, družbeni položaj ali katerokoli drugo osebno okoliščino. Vsi so pred zakonom enaki.
Boris Turk | 03.08.2017 | 07:58
Nič ne bi rekel, če nekdo hotel uvedbo specialnih vrtcev, kjer bi lahko verniki v cepiva molili svojemu monopolističnemu bogu in kjer bi bili vsi otroci prisilno krščeni, da jim zbrišejo tisti ortodoksni greh, ki se ga ne da nikakor drugače izbrisati po njihovi veri, kot s cepivom neznane vsebine.

Ali že obstaja kak specialni vrtec? Kdor npr. zaupa Rudolf Steiner-jevi filozofiji, da lahko otroka v Walfdorski vrtec. http://waldorf-gorenjska.si/?page_id=55. 

Kdor zaupa filozofiji cepljenja s strupi, potencialnim gso in nečim, povezanim z rakom, pa naj si svoj vrtec omisli. Nobena diskriminacija ni potrebna.
Ddam | 02.08.2017 | 20:15
Živimo v napol demokraciji, ker ni proste izbire ali bo človek cepil otroka ali ne, zdaj bi pa nekateri uvedli celo prisiljeno cepljenje, kar je popolnoma v nasprotju z demokracijo.

Ne vem zakaj bi ljudje silili druge ljudi, naj cepijo svoje otroke. Če ste svoje otroke cepili pomeni, da so varni pred boleznijo, ne glede na to, če nekdo drug ne cepi otroka.
Če pa cepivo NE deluje, potem pa ne vem zakaj ste sploh cepili.

Statistike pa dokazujejo, da ravno cepljeni otroci prenašajo nalezljive bolezni, isto je bilo v aferi Walt Disney.....
Amazonian9 | 02.08.2017 | 17:20
Resnicno sramotno je ziveti v drzavi, kjer se spodbuja k neutemeljenim zdravstvenim ukrepom. Fasizem je se kako ziv. Italija bo za ta zakon kaznovana s strani EU. Ministrica je s svojim predlogom zbudila revolucijo in sodelovanje starsev med seboj. Kolesje se ze premika. Drzava naj se spomni, da smo drzavljani tisti, ki odlocamo o svojem telesu, ne pa zdravniki ali farmacevti ali ignorantski posamezniki. Kdor ignorira dejstva, da zdravniki niso znanstveniki, kajti znanost naj bi bila ponovljiva, da cepiva dokazano povzrocajo avtoimune bolezni, da lahko cez kakih 10 let pricakujemo avtizem pri vsakem drugem fantku v Ameriki, da cepiva pac niso in ne bodo primerno preverjena za varnost ali ucinkovitost, da prozvajalca cepiv ne mores tozit za skodo, ampak za to placujemo mi drzavljani, da je italijanska Agencija za zdravila skrivala podatke o stranskih ucinkih za 3 leta in po podani prijavi, bila s strani sodisca primorana podatke izrociti prijavitelju, agenciji za varnost potrosnikov, kjer so podatki zelo jasni. 1 na 400 je prijavljenih s hudimi poskodbami zivcnega sistema. Vemo da se ponavadi prijavi samo 10% stranskih ucinkov. Ministrica je za to vedela. Za to ji grozi tozba, prav tako njeni vladi. Kdor se naprej ignorira dejstva, ki jih mrgoli v znanstvenih revijah in o katerih nekateri priznani zdravniki, imunologi in nevrologi odkrito povedo, da so toksicni, potem pac takim ljudem ni pomoci. Credna imunost je samo se za medije, kajti nima nikakrsne znanstvene osnove v primeru cepiv. Cepiva ne dajejo imunosti, vcasih dajejo povisane titre, pa veliko drugih neprijetnih izkusenj, vse do smrti. Kdor se zeli cepit, naj se, raje pa si zgradite naravno imunost, ki vas bo scitila bolje kot pa nek laboratorijski zvarek poln svinjarije. Berite, katere so javnosti znane sestavine cepiv, ze to bi moralo inteligentnim osebam dvigniti lase pokonci, kaj pa sele sestavine, ki so poslovna skrivnost....le kaj nam bodo nanodelci dobrega prinesli? 
Marjan Bizilj | 02.08.2017 | 14:57
Dokler ni kazni za podjetja, ki proizvajajo zdravju škodljiva cepiva, se tudi tistih, ki se s takim cepivom ne želijo cepiti, ne bi smelo kaznovati.

Pogoj za vstop v osnovno šolo

Predlagam, da se zgledujemo po Italiji in uvedemo finančne kazni za starše, ki svojih otrok ne cepijo po predvidenem programu do vstopa v osnovno šolo. Prav tako se lahko necepljenemu otroku prepove vstop v vrtec in javni osnovnošolski zavod, dokler ni imuniziran. Seveda z izjemo imunokompromitiranih otrok in drugih, ki se iz medicinsko utemeljenih razlogov ne morejo cepiti.


Ključne besede: obvezno cepljenje kazen osnovna šola vrtec otroci