Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


obnavljanje vozniškega izpita
 
jan31
Ogledov: 576
Predlog poslan 04.04.2017
Glasovanje se zaključi 02.05.2017
Zadnja sprememba 06.04.2017 19:11:37

2 Za | 9 Proti
 
  Predlog   Število glasov   Komentarji (16)   Popravki predloga  
DavidS | 04.04.2017 | 23:01
Imate morda kakšen podatek o tem, koliko prekrškov je zaradi nepoznavanja novejših predpisov, koliko pa preprosto zaradi neupoštevanje le-teh, ter katera so "nova" pravila pri katerih policisti najpogosteje zabeležijo kršitve?

jan31 | 05.04.2017 | 08:25
Podatek. Lahko bi nekako objavil posnetke moje dash kamere vendar mislim da ni potrebno. V krožišča ki so še kar nova velik odstotek voznikov ne zna zapeljat.  Ljudje vozijo po zunanjem voznem pasu in izsiljujejo tiste ki bi se radi vključili v promet.  Ko se voziš po cestah moraš namesto prometnih znakov gledat registrske tablice. Če vidiš KR bodi skrajno previden, Če vidiš italijansko tablico pričakuj vse mogoče, Lj bo skoraj zagotovo v krožišču peljal po zunanjem pasu tudi cel krog. 

Pa ne gre se samo za to. Vozniki dajejo smernike ko gredo naravnost samo zato ker prednostna cesta zavije drugam. Varnostne razdalje ne upošteva skoraj nihče, v krožiščih dajejo leve smernike, mislijo da ima znak za prihod na prednostno cesto prednost pred stop znakom. Pred nedavnim sem se znašel v situaciji kjer sta prometni policist in instruktor vožnje vsak drugače trdila kdo ima prednost v križišču. Take stvari bi morale biti vendar jasne. 

Menim da nebi škodilo malo obnovitve znanja. Eno uro na 5 let bi že potrpeli. 
DavidS | 05.04.2017 | 12:15
Krožišča so pri nas stara recimo 15 let, tukaj lahko pride do primerov ko nekdo ne pozna predpisov. Vse ostalo, kar naštevate, so pravila ki obstajajo že več desetletij.....

Ni problem v nepoznavanju novih pravil ampak v splošnem neupoštevanju pravil - tako starih kot novih.
5r | 05.04.2017 | 09:04
To je že sedaj omogočeno ;)
Vsak, ki ima dovoljenje za vožnjo se lahko sam odloči za obnovitev znanja, če ga pa kje biksne in naredi prekršek pa je za to lahko kaznovan. Sem proti predlogu.
p.s. italjanske tablice ta predlog ne doleti.
jan31 | 05.04.2017 | 09:15
Omogočeno je le da nihče tega ne naredi ker ni nujno. Jaz sem predlagal zato ker če se s tem reši eno življenje se splača. 
jan31 | 05.04.2017 | 09:05
Voznik bi lahko z inštruktorjem vozil svoj avto. Lahko bi sam peljal tja kjer misli da ne obvlada in bi obnovil znanje. 
DaNamBoBolje | 05.04.2017 | 20:36
Se ne strinjam, ker bi bil to samo zaslužkarska niša za dodatno obremenitev ljudi. 
Sem pa mnenja, da bi na javni televiziji, lahko bilo več izobraževalnih oddaj na temo pravilnega ravnanja vseh udeležencev prometa. Prav tako sem mnenja, da bi svoje delo morala opraviti policija, ne z akcijami medijsko podprtega nadzora nad posameznimi nepravilnostmi temveč sprotnim nadzorom vseh nepravilnosti in stalno prisotnostjo na kritičnih in manj kritičnih točkah prometa tudi v mestih. Nenazadnje bi morali opraviti svoje delo upravljavci cest, ki z nastavitvami prometa ogrožajo življenja (primer: Ulica Proletarskih brigad v Mariboru, kjer po štiripasovnici drvijo težki tovornjaki,tudi v mednarodnem prometu, z dovoljenimi 70 km na uro ali več, tako da celotno progo prevozijo v zelenem valu ob tem pa se pešci, ki so lahko tudi starejši, trudijo priti čez to cesto v nekaj sekundah, kolikor jim daje na razpolago semafor. In da bi bila ironija še večja ob tej cesti stoji policijska postaja.
jan31 | 06.04.2017 | 17:18
Ljudi ne moreš prisiliti da bojo gledali TV in posledično od njih pričakovati da nekaj znajo. 
opazovalka | 06.04.2017 | 07:44
Menim, da bi morali imeti "osvežitev" znanja v marsikaterem poklicu; npr. pri učiteljih, zdravnikih, pravnikih, ekonomistih. Osebe, ki so pred davnimi leti opravile izpite in imajo življensko važne naloge v našem življenju oz. njihovo znanje/neznanje vpliva na nas, NIKOLI ne potrebujejo obnavljanja svojega znanja, ki z leti vsekakor zastari. Čudno, da se tega nihče ne spomni. Hm, kdaj bi pa "popravne izpite" opravljali naši gospodarstveniki, politiki?  
Zdravko Balorda | 06.04.2017 | 09:25
Pa kaj še.
znalček | 06.04.2017 | 13:58
Se mi zdi, da bi bilo dovolj, če bi policaji stali pri kakšnem križišču ali krožišču in si zapisali tiste, ki očitno rabijo malo dodatne šole, ker so pozabili, pri kateri barvi se pelje skozi križišče ali kako se vozi po krožišču. Mogoče bi malo popravili prometne predpise, da ne bi ljudi samo kaznovali, ampak bi tiste, ki se predpisov ne držijo poslali na obnovitveno šolanje.
jan31 | 06.04.2017 | 23:12
Ja ali pa da bi za vsak dokazan prekršek poleg kazni moral človek eno uro vozit v avtošoli. 

obnavljanje vozniškega izpita

 Glede na to koliko prekrškov je v prometu zaradi nepoznavanja novejših CPP bi bilo smiselno da bi vsak voznik na nekaj let obnovil znanje z instruktorjem vožnje brez polaganja izpita. Samo uro vožnje pod nadzorom vsakih nekaj let.

 

Predlog sem spremenil oziroma dodal nekaj stavkov. Opavičujem se za avtomatični izbris glasovanja kar ni bil moj namen.

 

Ura vožnje stane cca 27 evrov in to vsakih 5 let nebi bil pretiran strošek če bi s tem ohranili vsaj eno življenje ali poškodbo nekoga. Poleg tega menim da bi znale tudi zavarovalnice subvencionirati ta strošek saj bi s tem pridobile nove zavarovance in tudi prihranile bi pri odškodninah. Če se razbije en dober avto s totalko in se pri tem poškoduje še človek je ta strošek za zavarovalnico zlahka 50 tisočakov to je pa 2000 ur obnovitvene vožnje. 

 

Kdo od vas misli da vse ve o prometu oziroma da se mu ne splača oziroma bi mu škodilo ponoviti tiste situacije za katere ni najbolj siguren oziroma jih nevede dela narobe? Mogoče mislite da nekdo drug dela napake a jih v resnici ne. 


Ključne besede: CPP

obnavljanje vozniškega izpita

 Glede na to koliko prekrškov je v prometu zaradi nepoznavanja novejših CPP bi bilo smiselno da bi vsak voznik na nekaj let obnovil znanje z instruktorjem vožnje brez polaganja izpita. Samo uro vožnje pod nadzorom vsakih nekaj let.


Ključne besede: CPP
stanislav kac | 06.04.2017 | 20:45
Zakonodaja pa tudi promet, se v našem okolju intenzivno spreminja, zato bi takšno izobraževanje, kjer bi se spoznali z novostmi teoretično in praktično bilo nujno potrebno. Primer, krožišča niso več novost, pa se še vedno večina ne zna razvrstiti. Pravilo zadrge... 
znalček | 07.04.2017 | 08:06
Predlog se po spremembi meni sploh ne zdi več tako slab. Slabost je v tem, da je 1 ura sicer lahko dovolj za tiste, ki obvladajo zadeve, pa še takrat bi težko v eni uri ponovili vse vaje od krožišč, zavijanja levo, enakoverdno križišče, parkiranje, relacija, vključevanje na avtocesto, uporaba dolgih luči ... Tiste, ki bi imeli težave (velik del), bi pa najbrž težko pripravili, da bi si prostovoljno omislili dodatne ure.

Druga slabost je v tem, kako zadevo formalizirati. Ali uvesti neko dodatno potrdilo, ki bi ga moral voznik imeti, ali pa bi dovoljenje obnavljali vsakih 5 let.
Simon Murgelj | 07.04.2017 | 09:24
Menim, da bi veliko več dosegli s poučnimi video vsebinami, kjer bi bile predstavljene klasične napake, pomisleki, dvomi, ipd, ter jih pravilno pojasnili na čisto življenjskih praktičnih primerih.

-  ni potrebna rezervacija in plačila termina za inštruktorja vožnje
-  ni potrebno iti po inštruktorja vožnje
-  ni se potrebno voziti 1 uro samo "zato", pa še npr. od doma in nazaj domov

-  neka video vsebina se pripravi le enkrat, nato pa je praktično brez dodatnih stroškov na voljo kateremukoli vozniku
-  video vsebine lahko gledalec gleda tudi, ko je njemu to najbolj primerno (npr. zvečer)
-  video vsebine lahko gledalec gleda tudi večkrat (večkrat zaporedoma, večkrat na leto)
-  video vsebina je lahko pripravljena tako, da nek problem pojasnjuje, brez da bi tak problem v času vožnje obstajal (npr. umikanje pred vozilom na nujni vožnji, sistem zadrge, itd.)
-  video vsebina lahko predstavi tako osebni pogled (pogled voznika iz avtomobila) kot tudi shematski pogled (pregled nad celotno situacijo iz ptičje perspektive)
-  priprava video vsebin je bistveno cenejša, kot predlagani milijoni € vsakih 5 let
-  financiranje je možno iz proračuna, ali pa npr. neposredno pri podaljšanju registracije
-  v primeru novih zakonov/predpisov/znakov je video vsebina lahko pripravljena v mesecih (v bistvu je lahko pripravljena še pred nastopom zakona), v primerjavi s čakanjem na 5 let

Praktični primeri:

V enem videu je lahko predstavljen pravilen postopek umikanja vozilu na nujni vožnji, v večih okoliščinah: ustavljen sem na levem pasu avtoceste, prehitevam po levem pasu avtoceste, ustavljen sem na desnem pasu avtoceste brez odstavnega pasu, ustavljen sem na  desnem pasu avtoceste z odstavnim pasom...

V drugem videu je lahko predstavljen pravilen postopek sistema zadrge: peljem po levem pasu / peljem po desnem pasu, zaprt je levi pas / zaprt je desni pas, peljem vzporedno z osebnim avtom / peljem vzporedno z avtobusom / tovornjakom...

Tak predlog takoj podprem.
jan31 | 07.04.2017 | 10:38
Z vašim predlogom se strinjam le to da nekoga prisiliti da bi gledal te video vsebine ne moreš niti posledično pričakovati izboljšanja na cestah. 

Skratka predlog ki sem ga podal na začetku bi bil za razmislit in ni nujno tako kot sem ga predstavil. Vsekakor bi bilo dobrodošlo voznikom obnovit znanje le način ki bi ustrezal je treba najti.