Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Zaračunavanje odpovedi pogodbenega razmerja (internet / telefon / TV)
 
Petelin
Ogledov: 1514
Predlog poslan 06.03.2017
Z odzivom organa 03.05.2017
Zadnja sprememba 03.03.2017 12:20:04

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (9)  
Anti NWO | 07.03.2017 | 14:38
 
PODPIRAM!!!! To moramo nujno urediti, in to na vseh podrocjih, ker stroski priklopa in odklopa so previsoki, saj znam se tudi sam priklopiti in odklopiti iz kebelske brezplacno, par minut dela.
Sony Globokar | 07.03.2017 | 17:04
Se strinjam! Vedno berite drobni tisk in pravljica se konča...
bozo | 08.03.2017 | 07:10
To bi morali narediti isto z bankami. Intesa san paolo zakasira 60€ za zapiranje  računa
DaNamBoBolje | 08.03.2017 | 22:04
Podpiram! Na splošno bi morali uporabnike zavarovati pred dejansko visokimi stroški ne samo ukinitev temveč tudi sprememb - sam sem imel takšen primer ob želji po prehodu na nižji obseg "paketa". Ob tem vsi paketi dejansko z obsegom storitev zavajajo. Menim, da bi morali imeti ponudniki možnost dejanske izbire programske sheme brez vsiljevanja programov (ob 120 razpoložljivih programih jih dejansko gledam ca 30) in paketov, ki vsebujejo storitve in njihove količine, ki jih ne potrebujemo vsi. Verjetno bi bil potreben predpis, ki bi to urejal in določal obvezno ponudbo operaterjev in sankcije če je ti ne bi izvajali.
anekdota | 11.03.2017 | 10:22
 
Podjetja imajo različne stroške za različne storitve. Tako je tudi zapiranje različnih pogodb oz. storitev različno zahtevno in prinaša za podjetja različne stroške in različne rizične okoliščine.
Nekatera podjetja, ki zaradi neželjenih okoliščin izgubijo na primer 20% strank, hkrati pa ob tem niso primerno finančno zavarovana, lahko zaradi razveljavitve pogodb brez ustreznega finančnega nadomestila preprosto propadejo. Ali naj torej poenoteno in prisilno določamo maksimalni znesek zaračunavanja storitve vsem podjetjem enako, neglede na količino njihovega prometa... 

Kljub temu, se morda zdi smiselno, da so določene bolj neobdhodne storitve drugače tretirane kot tiste, ki to v veliki meri niso. Ne zdi se mi smiselno vse metati v isti koš.
V nekaterih postopkih pa je tudi potrebno biti vsklajen s skupnimi pravili EU.
DavidS | 11.03.2017 | 11:05
No, dejstvo je, da so stroški prekinitve naročniškega razmerja znani vnaprej in se nahajajo na ceniku operaterja. 

Pod črto si je potrošnik sam kriv, če nasede raznim akcijam v slogu "prvih šest mesecev le 1 EUR", kakor tudi če se nekje veže za 24 mesecev za neko ugodnost. Žal ljudje prepogosto vidijo le to, kar imajo pred nosom, korak ali dva naprej pa ne znajo razmišljati.

In potem so vsi drugi krivi, in je treba sprejemati zakone, ki nas zaščitijo pred lastno nepremišljenostjo.

Tukaj namreč ne gre za nek drobni tisk ali nekaj skritega, česar nepoučen potrošnik ne bi vedel. Stroški prekinitve naročniškega razmerja so v ceniku, ki je sestavni del naročniške pogodbe.
pončo | 12.03.2017 | 02:21
David, potemtakem lahko gremo kar nazaj v kameno dobo, ker pač vsak ponudnik prepogosto postavlja kriminalne pogoje.

Današnji svet je močno prepleten s telekomunikacijami ter z IT-jem. Brez dostopa do njiju si odrezan, "odpadek".
DavidS | 12.03.2017 | 08:57
Kdo pa pravi, da se je treba tem storitvam odpovedati?

Potrebno pa je upoštevati tudi stvari kot so stroški odpovedi v odločitvi o tem, katerega operaterja bomo uporabljali.

Ne vem, kako je pri drugih operaterjih, cenik svojega operaterja pa v bistvenih točkah poznam....tako vem, da Telemach prekinitve naročniškega razmerja za internet ne zaračunava, prekinitev mobilnega razmerja pa je okrog 10 EUR. Meni se to ne zdi ravno "kriminalno" visoko, glede na to da operater vendarle ima določene administrativne stroške s tem.

Težko razumem, kje v tem vidite vračanje v kameno dobo....
pončo | 12.05.2017 | 23:09
Ti ti. administrativni stroški = nekaj klikov z miško. Dobesedno.
Al' so v tistih nekaj minutah gromozanski stroški elektrike ...