Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Hitre mestne železniške proge

2661 OGLEDOV 3 KOMENTARJI

LPP je možno z nekaj ne predragimi posegi in ne pretežko logistiko bistveno izboljšati s hitrimi mestnimi železniškimi progami, zametki katerih obstajajo že danes. Te bi namreč bistveno skrajšale potovalni čas pri daljših poteh z enega na drugi konec mesta, zelo uporabne so tudi za navezavo na P+R-sistem parkiraj in se pelji.

Potrebna je kvečjemu izgradnja nekaj betonskih peronov in čakalnic ter nekaj informacijske mrežne opreme. Taka nadgradnja mestnega potniškega prometa je bila že večkrat spoznana za poceni in dobrodošlo in že bila obravnavana kot ena prednostnih, ki jih je smiselno uvesti).

Tudi cena (1,28 eur od glavne železniške postaje do črnuške, npr.) je že primerljiva s tisto na avtobusu (1,20 eur), kazalo bi le še vključiti hitre železniške proge v integrirani mestni promet, po možnosti tudi z BicikLJem.

Smiselna je nadgradnja obstoječih prog (z novimi postajališči v oklepaju):

1. CENTER--VIŽMARJE: Center, (Samova), Litostroj, Stegne, Vižmarje

2. CENTER--ČRNUČE: Center, (Samova), Brinje, (AC), Ježica, Črnuče

3. CENTER--BREZOVICA: Center, Tivoli, (Vič), (Dolgi most), Brezovica

4. CENTER--ZALOG: Center, (Kajuhova), (Fužine), Polje, Zalog

5. CENTER--RUDNIK: Center, Vodmat, (Roška), Rakovnik, (Dolenjska), Rudnik

15 glasov

0 glasov

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR S studenecuros 37 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • ZADNJA SPREMEMBA
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


20. 3. 2017

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

Na Ministrstvu za infrastrukturo, Direkciji RS za infrastrukturo, podjetju SŽ – Infrastruktura in SŽ – Potniški promet se zavedamo pomembnosti prevoza potnikov v javnem prometu, ki mora zagotavljati čim bolj dostopno, enostavno, učinkovito in cenovno primerno storitev uporabnikom tako v regijskem kot tudi primestnem prometu. Sistem mora omogočati tudi prestopnost med načini prevoza, kar želimo spodbuditi tudi z enotno vozovnico, ki je bila uvedena v preteklem letu.

Učinkovitost je predvsem povezana z ustrezno infrastrukturo, kar nedvomno pomeni potrebo po povečanju postajališč tudi ob železniških progah. Ta projekt se že nekaj let izvaja, tako da je bilo v bližnji preteklosti vzpostavljeno kar nekaj postajališč na primestnih progah.

Trenutno so v pripravi/izvajanju:

  • projektna dokumentacija za gradnjo novega postajališča Dolgi most,
  • izvedbeni načrti za novo postajališče Lavrica ter
  • prostorski načrt za novo postajališče Ljubljana Moste,
  • gradnja proge Grosuplje- Kočevje in
  • načrtovanje železniške povezave letališča Brnik.

V pripravi je tudi načrt obvozne tovorne proge imenovan »Tivolski lok«, ki bo omogočal preusmeritev tovornega prometa mimo glavne Ljubljanske železniške postaje, in na tej podlagi pričakujemo ustrezno sprostitev na obstoječih povezavah ter posledično s tem tudi večjo možnost organizacije dodatnih povezav v primestnem prometu.

Brez ustreznih voznih sredstev prevozov ni moč izvajati, a smo v zadnjem času tudi glede tega bolj optimistični, saj SŽ – Potniški promet načrtuje tudi posodobitev svojega voznega parka.

Priloge:

Popravki predloga

Verzija predloga z dne, 22. 1. 2017 | 12:54:15

Hitre mestne železniške proge

LPP je možno z nekaj ne predragimi posegi in ne pretežko logistiko bistveno izboljšati s hitrimi mestnimi železniškimi progami, zametki katerih obstajajo že danes.

Potrebna je kvečjemu izgradnja nekaj betonskih peronov in čakalnic ter nekaj informacijske mrežne opreme.

Tudi cena (1,28 eur od glavne železniške postaje do črnuške, npr.) je že primerljiva s tisto na avtobusu (1,20 eur), kazalo bi le še vključiti hitre železniške proge v integrirani mestni promet, po možnosti z BicikLJem.

Smiselna je nadgradnja obstoječih prog (z novimi postajališči v oklepaju):

1. CENTER--VIŽMARJE: Center, (Samova), Litostroj, Stegne, Vižmarje

2. CENTER--ČRNUČE: Center, (Samova), Brinje, (AC), Ježica, Črnuče

3. CENTER--BREZOVICA: Center, Tivoli, (Vič), (Dolgi most), Brezovica

4. CENTER--ZALOG Center, (Kajuhova), (Fužine), Polje, Zalog

5. CENTER--RUDNIK: Center, Vodmat, (Roška), Rakovnik, (Dolenjska), Rudnik

Verzija predloga z dne, 23. 1. 2017 | 12:49:23

Hitre mestne železniške proge

LPP je možno z nekaj ne predragimi posegi in ne pretežko logistiko bistveno izboljšati s hitrimi mestnimi železniškimi progami, zametki katerih obstajajo že danes. Te bi namreč bistveno skrajšale potovalni čas pri daljših poteh z enega na drugi konec mesta, zelo uporabne so tudi za navezavo na P+R-sistem parkiraj in se pelji.

Potrebna je kvečjemu izgradnja nekaj betonskih peronov in čakalnic ter nekaj informacijske mrežne opreme.

Tudi cena (1,28 eur od glavne železniške postaje do črnuške, npr.) je že primerljiva s tisto na avtobusu (1,20 eur), kazalo bi le še vključiti hitre železniške proge v integrirani mestni promet, po možnosti z BicikLJem.

Smiselna je nadgradnja obstoječih prog (z novimi postajališči v oklepaju):

1. CENTER--VIŽMARJE: Center, (Samova), Litostroj, Stegne, Vižmarje

2. CENTER--ČRNUČE: Center, (Samova), Brinje, (AC), Ježica, Črnuče

3. CENTER--BREZOVICA: Center, Tivoli, (Vič), (Dolgi most), Brezovica

4. CENTER--ZALOG Center, (Kajuhova), (Fužine), Polje, Zalog

5. CENTER--RUDNIK: Center, Vodmat, (Roška), Rakovnik, (Dolenjska), Rudnik

Verzija predloga z dne, 23. 1. 2017 | 12:54:55

Hitre mestne železniške proge

LPP je možno z nekaj ne predragimi posegi in ne pretežko logistiko bistveno izboljšati s hitrimi mestnimi železniškimi progami, zametki katerih obstajajo že danes. Te bi namreč bistveno skrajšale potovalni čas pri daljših poteh z enega na drugi konec mesta, zelo uporabne so tudi za navezavo na P+R-sistem parkiraj in se pelji.

Potrebna je kvečjemu izgradnja nekaj betonskih peronov in čakalnic ter nekaj informacijske mrežne opreme.

Tudi cena (1,28 eur od glavne železniške postaje do črnuške, npr.) je že primerljiva s tisto na avtobusu (1,20 eur), kazalo bi le še vključiti hitre železniške proge v integrirani mestni promet, po možnosti z BicikLJem.

Smiselna je nadgradnja obstoječih prog (z novimi postajališči v oklepaju):

1. CENTER--VIŽMARJE: Center, (Samova), Litostroj, Stegne, Vižmarje

2. CENTER--ČRNUČE: Center, (Samova), Brinje, (AC), Ježica, Črnuče

3. CENTER--BREZOVICA: Center, Tivoli, (Vič), (Dolgi most), Brezovica

4. CENTER--ZALOG: Center, (Kajuhova), (Fužine), Polje, Zalog

5. CENTER--RUDNIK: Center, Vodmat, (Roška), Rakovnik, (Dolenjska), Rudnik

Komentarji