Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Dovoljenje "filtriranja" enoslednim motornim vozilom
 
benF86
Ogledov: 677
Predlog poslan 09.01.2017
Z odzivom organa 20.03.2017
Zadnja sprememba 09.01.2017 07:53:18

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (9)  
Ivan Peter Benko | 11.01.2017 | 08:07
Predlog ni sprejemljiv, ker ne upošteva bočne varnostne razdalje in vozne površine niso dovolj široke za predlagani način prometa z motornimi vozili. Bočna varnostna razdalja ni isto kot zaporedna varnostna razdalja.
benF86 | 11.01.2017 | 23:56
Vec motoristov umre zaradi zaporedne varnostne razdalje zaradi naleta od zadaj, ker jih soferji nekako spregledajo, kot od filtriranja.
DavidS | 11.01.2017 | 08:58
Jaz se s tem ne strinjam. Če se to uzakoni, potem je recimo voznik avtomobila kriv, če podre motorista, ki se vozi vzporedno z njim na njegovem voznem pasu. 

Pri prometu v strnjeni koloni, ki pogosto spreminja hitrost, je pomembno, da smo osredotočeni na dogajanje pred seboj in nisem prepričan, da obveza spremljanja dogajanja ob vozilu ne bi zmanjšala spremljanja prometa spredaj.

Sem pa za, da se zakonsko uredi, da se filtriranje dovoli "na lastno odgovornost"....torej, globe za to ni, v primeru da se zgodi nesreča pa je kriv tisti, ki se filtrira.
DavidS | 12.01.2017 | 08:59
Smiselno razmišljanje, žal pri nas to ni "manjša" modifikacija, če policija niti posnetkov DARSa ne more uporabiti recimo za sankcioniranje tistih, ki ob nevihtah parkirajo v tunelih in pod nadvozi na avtocesti.
benF86 | 12.01.2017 | 00:02
Pravzaprav ni slaba ideja, je pa potrebna manjse modifikacije - filtriranje bi lahko dovolili zgolj motoristom, ki bi bili opremljeni s kamero in GPS napravo, ki bi belezila cas in lokacijo, kar tako ali tako podpira ze vsak telefon.

Tako bi zlahka videli, ali je bil kriv sofer, ker je zacel z menjavo pasu brez pravilnega signaliziranja, ali motorist, ker je peljal prehitro, da bi lahko reagiral.

Poleg tega bi bilo mogoce dolociti tudi, da motorist ne sme dalj casa voziti vzdolz drugega vozila, ampak zgolj najkrajsi mogoci cas, da ga prehiti.

Popolnega prenosa odgovornosti na motoriste pa si ne moremo privosciti, saj bi pri slovenski vozniski kulturi marsikdo, ki bi stal v zastoju in bi videl prihajajocega motorista, najbrz zanalasc v zadnjem trenutku motoristu zaprl pot, saj navsezadnje ne bi bil kriv nicesar. Skratka s tem bi soferjem dobesedno dali moznost uboja brez posledic. In ce se motorist se lahko izogne avtomobilistu, ki ga spregleda, razen ce je trenutek resnicno nesrecen, v primeru namernega zaprtja poti v zadnjem trenutku nima niti najmanjse moznosti.
hales | 13.02.2017 | 20:58
"Pri prometu v strnjeni koloni, ki pogosto spreminja hitrost, je pomembno, da smo osredotočeni na dogajanje pred seboj in nisem prepričan, da obveza spremljanja dogajanja ob vozilu ne bi zmanjšala spremljanja prometa spredaj."

Med vožnjo je potrebno biti pozoren na dogajanje pred seboj, za sabo in ob sebi. Nenehno.

Seveda se največ pozornosti nameni pred sabo. Ampak če za sabo vidite npr motorista, čez nekaj sekund pa ga ni več za vami, je vredno pogledati, če se nahaja ob vašem avtu.

Torej bodite pozorni na vse smeri.
DonRobCo | 12.01.2017 | 09:29
 
Predlog je dober, smiselen in koristen.
Cas je ze, da tudi nasi Avtomobilisti spoznajo, da niso edini zveličavni objekt na cesti. 
In se jim mora vse umikat in bezat pred njimi.
Podobno kot je s pesci, kjer bi jih najrajs kar povozil, se obansajo do motoristov.
Na zalost se pri nas iz avta mnogo premalo gleda levo in desno, ne samo na vecpasovnih cesta, tudi pri zavijanju.
Motor je neprimerno bolj okreten in ozji.  
S tem predlogom bi samo uzakonili smiselnost pocetja, ki na koncu vendarle prispeva k vecji varnosti v prometu.
anekdota | 13.01.2017 | 18:34 Prikaži
 
Dobro napisano; predvsem kar se tiče odnosa avtomobilistov do drugih v prometu. lp
albrehti | 22.03.2017 | 09:04
Uzakoniti nekaj, kar se že tako dogaja v praksi? Nič ne bi imel proti, če bi vozniki enoslednih motornih vozil to spoštovali (največja razlika 15 km/h, če je dovolj prostora ...). Je pa v praksi ravno nasprotno. Arogantnost voznikov enoslednih motornih vozil (motoristov) predstavlja stalno nevarnost v prometu. Tako za njih same, kot tudi za ostale udeležence v prometu.
Omejitev hitrosti za njih ni! Nemalokrat je slišati, da je voznik vozila izsilil prednost vmotoristu. Pa ja da ne. Se zgodi tudi to, samo največkrat je prevelika hitros motoristov krivaza ta izsiljevanja.