Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Omejitev zvonenja cerkvenih zvonov
 
toxico
Ogledov: 3726
Predlog ustvarjen 18.08.2016
Z odzivom organa 11.10.2016
Zadnja sprememba 25.08.2016 10:22:01

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (18)   Popravki predloga  

-Popolna prepoved zvonenja in bitja  cerkvenih zvonov od 22h do 7h

 


Ključne besede zvonenje
Kategorija: Okolje in prostor


Zadnji komentarji:

Ferenc | 08.11.2018 | 19:23
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: podvojen komentar
toxico | 12.12.2016 | 20:39
Bom pa še papežu pisal o tem problemu.
b.l | 31.08.2016 | 07:29
Živim v neposredni bljižini cerkve, ki ima zelo močno nastavljene zvonce. Res pa je, da niso aktivni med 22h in 6h. Skozi ves čas bivanja tukaj (39 let) že poskušamo nagovoriti različne župnike h kompromisu, a ne gre. Ura bije vsakih 15 minut, klicanje k maši ali oznanilo smrti pa ob določenih priložnostih traja tudi do 10 minut. Najbolj moteče je 'pritrkavanje' ob nekaterih večjih verskih praznikih. V presledkih traja tudi po uro ali več in je delo lokalnih 'mojstrov'. Imeli smo priložnost slišati prave mojstre pritrkavanja, ko so se zvonovi uglaševali. Tisto je bil pravi balzam, kadar pa to počnejo lokalni zanesenjaki, bi si človek najraje iztrgal ušesa. Tudi naši hišni ljubljenci postanejo nemirni in preplašeni. Popolnoma podpiram predlog in res upam da se tukaj zadeve uredijo. Počivamo lahko le še ob nedeljah in ravno takrat so zvonovi najbolj aktivni.
Giocondos | 29.08.2016 | 19:37
Ljudje božji, če mi je nedelja edini dan v tednu, kadar lahko malo se opustim in pospim v postelji, ne vem zakaj celo življenje me morajo cerkveni zvonovi buditi ob 6.00 ???? A je maša ob 6.00 ??? Mislim, da je to navadno posiljevanje ljudi. Pa, da ne bo pomote, sem veren človek, verjetno tudi veliko bolj, kot tisti, ki podpirajo zvonjenje in trdijo, da jih ne moti. Moti vsakega, ki živi v bližini od 1-2 km. Jaz živim dobesedno v gozdu, v naravi, v Božjem miru in tišini in, vsako prekleto jutro moram poslušati neznosen hrup zvonov. Zakaj sem se potem pred davnimi leti odselil iz mesta na podeželje ???
janč | 25.08.2016 | 10:42
Zvonenje ni hrup. 

Če se ne motim je mogoče jakost udrjanja kladivca tudi nastaviti !!!

Verjetno se je lokalni ravni pri župniku, skupnosti brez zakonov mogoče dogovoriti...

Samo volja mora biti.

Problem je lahko, če stanuješ v bližini.

Imamo pa trenutno zvočno onesnaževanje okolice:

- stanovalcev ob železnici ???
- 24 urni hrup ob avtocestah v pasu do nekaj KM ( nadvozi )
- hrup sosedov z kosilnicami, traktorji

Sem pa za dogovor, da mora biti  vsak hrup med 22h in 7h v dovoljenih mejah.
toxico | 25.08.2016 | 10:55
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
jur | 25.08.2016 | 12:03
Kaj pa, če ne hrup? Glasba? Potem je OK, če na ulici postavim zvočnike in sredi noči navijam heavy metal, rock, hip-hop rap in techno? Le koga lahko moti umetnost/kultura? 
toxico | 25.08.2016 | 10:13
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
opazovalka | 25.08.2016 | 08:09
Upajmo, da bomo imeli tokrat več sreče s predlogom, saj je bil podan že nekajkrat in za cerkve vedno najdejo izjeme. Hrup je hrup in nabijanje zvonov je vsekakor nepotreben hrup. Včasih, ko ljudje niso imeli ur, je vabil k maši, danes so si pa verniki verjetno že zapomnili kdaj in KJE je maša in ni potrebe, da jih na to opominjajo z zvonjenjem. Stanujemo zraven cerkve in lahko mi verjamete, da to ni nekaj, kar si želim poslušati vsak dan in ob različnih urah. Če bi zvonili morda ob krščanskih praznikih (le zakaj ne, saj so večinoma državni praznik) me ne bi motilo, sedaj pa menim, da je to nepotreben hrup in je že hrupa od prometa dovolj in preveč. 
taubi1 | 25.08.2016 | 08:27 Prikaži
Ko ste se naselili zraven cerkve, ki je sigurno tam stala že precej pred vami, ste vedeli da v cerkvi zvoni! Kot sem že omenil, pa bitje ure ni zvonenje! Če bi se naselili zraven železnice in bi vas začel motiti ropot vlakov, bi tudi zahtevali da prenehajo voziti! 
Primož Tručl | 25.08.2016 | 14:59
Da, kapelica je stala že prej tam in so tudi brez veze stalno, posebej zgodaj zjutraj, motili božanski mir. Prej so motili samo živali, sedaj, ko sem se naselil zraven pa še mene. Kaj je s tem narobe, če bi prenehali motiti mir, sedaj tudi moj!? Primerjava z naselitvijo ob železnici je nerelevantna, ker vlaki pač lahko vozijo samo ob progi, prenehati motiti mir pa je zelo enostavno, z ukinitvijo nepotrebnega zvonenja.
opazovalka | 27.08.2016 | 05:07
Ja, komentator "taubi 1", res smo vedeli ped 70 leti, da je v bližini cerkev, ko smo se tam naselili. A takrat je to bil znosen hrup, ker ni bilo ostalega hrupa (vlaka, cestnega prometa). Danes pa ne vidim potrebe, da bi pri vsem hrupu, ki ga je vsekakor preveč, morali prenašati še cerkveno zvonjenje. To se naj omeji, saj za delovanje cerkve NI potrebno in nujno..   
usimoncic | 24.08.2016 | 20:44
Zvonenje ponoči je neobstoječ problem. Če bi se pogovarjali o zvonjenju ...
toxico | 24.08.2016 | 21:38
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
taubi1 | 24.08.2016 | 17:24 Prikaži
Kje pa zvoni med 22.h in 7.h? Nikjer, razen za polnočnico!
Ker je noč za spanje, bom predlagal prepoved nočnega posiljevanja na balkansko obsedenih koncertih na prostem. Koliko vas bo glasovalo za takšno prepoved? Nihče, pa je to veliko bolj moteče  in škodljivo!
Primož Tručl | 25.08.2016 | 10:42 Prikaži
Hišo imam poleg kapelice, kjer zvoni izjemno glasno CELO MINUTO (!!!), vsako jutro ob 5. uri (poleti) oz. ob 6. uri (pozimi). Seveda tudi še opoldne in ob 18. uri.  In je to samo kapelica, sploh ni cerkev, kamor bi ljudje hodili k maši. Toliko o zvonenju v Sloveniji, ki ga naj ne bi bilo med 22. in 7. uro po vaše.
toxico | 24.08.2016 | 18:59 Prikaži
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
anekdota | 24.08.2016 | 19:21 Prikaži
 
Vprašanje je ali je zvonjenje vsiljevanje norm večini ljudi s strani manjšine, ali pa večina ljudi želi oznanjanje s strani cerkve s pomočjo zvonenja (recimo klicanje k maši ipd).

- V kolikor si odgovorimo, da večina ljudi NE želi zvonenja, je zanje moteče, se zdi, da ga je potrebno ukiniti.
- V kolikor pa večina meni, da zvonenje JE smiselno in da ga podpirajo recimo zato, ker so katoličani, potem se zdi naj zvonenje ostane.

Seveda lahko ostane odprto vprašanje tolerantnosti in sočutja do ljudi, ki delajo ponoči in zjutraj spijo ipd.
Včasih, ko so ljudje vstajali s petelini in hodili spat ob mraku, ure niso imeli ali pa le redki, ko je maša bila skoraj obvezna ipd, je zvonje imelo smisel. Danes, ko ljudje delajo vedno in povsod, kot tudi počivajo vedno in povsod, mir in dober spanec pa je zelo dragocena okoliščina se zdi, da zvonenje ni po godu delovnemu človeku.
Vprašanje je ali cerkev v tem primeru res deluje v vsesplošno dobro človeka.

Strinjam se, javni dogodki, gostilne, prireditve itn... so lahko zelo moteče za ljudi, ki živijo v bližini. Tudi to se zdi smiselno, da bi bilo bolje regulirano.
lp
taubi1 | 25.08.2016 | 08:17 Prikaži
Simnov
ti očitno ne razlikuješ med zvonenjem in bitjem ure! To kar ti naštevaš je bitje ure in ne zvonenje!
toxico | 25.08.2016 | 10:10 Prikaži
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
pepelka- | 24.08.2016 | 16:43
Absolutno se s predlogom strinjam. To nabijanje z zvonovi je pravo posiljevanje ljudi s tem hrupom, ki ne služi prav ničemur, le ti cerkvenjaki uživajo v tem, da lahko že počno kar se jim zljubi in takoj, če kdo kaj reče proti je že ogenj v strehi. Tudi trajanje tega zvonjenja je predolgo in moteče, tako, da so mi zgornji komentarji, da naj se zapre okna, butasti. Naj pa zvonove ovijejo v kakšno izolacijo, da bo zvonjenje tišje, bolj pridušeno.
toxico | 24.08.2016 | 13:07
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
janč | 24.08.2016 | 13:05 Prikaži
Vsi, ki imajo nova okna zvonov skoraj ne slišijo !

Mene zvonovi ne motijo saj smo v Sloveniji.

Zvonovi in zvoniki so tudi del naše dolge zgodovine. Postavili so jih naši predniki.
ahac36 nuncij | 19.08.2016 | 14:32
Saj obstaja uredba, ki predpisuje mejne vrednosti hrupa v življenjskem okolju. Zakaj bi ravno zvonenje obravnavali posebej?
Jančica | 25.08.2016 | 08:49
Zato, ker Uredba zvonov ne opredeljuje kot da so vir hrupa in se z njimi ne ukvarja. Žal.

Omejitev zvonenja cerkvenih zvonov

Popolna prepoved zvonenja  cerkvenih zvonov od 22h do 11.59h


Ključne besede: zvonenje

Omejitev zvonenja cerkvenih zvonov

Popolna prepoved zvonenja  cerkvenih zvonov od 22h do 7h


Ključne besede: zvonenje

Omejitev zvonenja cerkvenih zvonov

Popolna prepoved zvonenja in bitja  cerkvenih zvonov od 22h do 7h


Ključne besede: zvonenje