Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Nuklearka Krško
 
marec2009
Ogledov: 3380
Predlog poslan 25.11.2015
Z odzivom organa 19.01.2016
Zadnja sprememba 24.11.2015 18:14:08

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (14)   Popravki predloga  

Nuklearka Krško

Spoštovani,


predlagam, da preverijo varnost  v nuklearni Krško zaradi možnosti terorističnega napada objekta in posledično ogrožanje celotnega ozemlja Slovenije.

Ob tem predlagam, da se vsakemu državljanu Republike Slovenije še letos preda tablete kalijeveg jodida tako kot so pred kratkim izvedli v Švici.

Pri nas je predvidena dodelitev tablet samo za starost do 40let, zato je potrebno tudi spremeniti zakon da se rezerva tablet poveča na celotno prebivalstvo Slovenije.

Sicer je predvideno, da tablete lahko tudi sam dvignš v lekarni in me zanima jih plača država ali vsak posameznik.

 

 


Nuklearka Krško

Spoštovani,


predlagam da preverijo varnost  v nuklearni Krško zaradi možnosti zavzetja objekta in ogroženja Slovenije v primeru terorističnega napada.

Ob tem predlagam, da se vsakemu državljanu Republike Slovenije še letos preda tablete kalijeveg jodida tako kot so pred kratkim izvedli v Švici.

Pri nas je predvidena dodelitev tablet samo za starost do 40let, zato je potrebno tudi spremeniti zakon da se rezerva tablet poveča na celotno prebivalstvo Slovenije.

 

 


dules | 25.11.2015 | 18:10
Za varnost v nuklearki je načeloma dobro poskrbljeno....dvomim oz. sem prepričan da v primeru napada tisti varnostniki tam nimajo kakšnih posebnih možnosti proti napadalcem. Sigurno bi zahteval dodatno osebje in pa pripravljeno kakšno dodatno skupino, ki lahko pride na sam kraj v kakšni  minuti (kar bi znalo v primeru napada biti prepozno). Namesto da zapravljajo denar za tablete naj ga dajo raje v poostritev varovanja.
Izbrisan uporabnik 7773 | 02.12.2015 | 17:42
Mislim da se kalijevega jodida ne daja osebam starejšim od 40 let zaradi nekega zdravstvenega razloga. To vseeno ni ravno aspirin...

Glede varnosti pa dvomim, da lahko nuklearki kar tako prideš do živega. Če ne drugega, je sigurno treba sistem poznati v nulo. Od zunaj pa s surovo silo ne narediš prav dosti...
Ivan Peter Benko | 02.12.2015 | 20:55
NEK ima uveden dobro pripravljen načrt varovanja, ki ga tudi izvajajo. Mene bolj skrbi druga stran, še bolj nevarna, ki so jo dobili podtaknjeno, a tega niso ali niso hoteli opaziti.
987654321S | 03.12.2015 | 13:18
Sem mnenja, da Slovenija nima razloga za preplah in morebite večje napade na katero koli infrastrukturo.
Saj se vedno v ozadju poraja vprašanje moči, ki je izražena v kateri koli ekonomski obliki (minerali, nafta, denar). Zakaj bi s takšnim povodom vzbujali strah pri ljudeh, ki se počutijo varno. 
Bi radi efekt USA, kjer en napad privede novim nakupom orožja.
"oko za oko"?
Mojca Pokrajculja | 03.12.2015 | 13:39
Strinjam se s predlogom, saj so teroristični napadi po mojem mnenju skoraj neizogibni, največ škode pa bi dosegli ravno z napadi na tovrstne ustanove.
Slovenija ni pod nobenim pogojem izključena iz njihove agende saj smo del EU in s tem ena izmed njihovih ''tarč''.
Če bi prišlo do eksplozije bi sevanje vplivalo na zelo veliko število ljudi. 
Glede tablet kalijevega jodida bi bilo pametno, da jih vsi državljani dobimo preventivno, tudi tisti starejši od 40. leta starosti.
Vsaka oseba bi tableto zaužila po lastni presoji in bila predhodno seznanjena z vsemi njenimi pozitivnimi in negativnimi lastnostmi.
Zakonodajo glede zaužitja tovrstnih tablet bi bilo potrebno prilagoditi trenutnim razmeram, ki niso spregledljive. S tem bi zaščitili farmacevtska podjetja pred tožbami ob morebitnih negativnih učinkih po užitju.

xxxyyy | 03.12.2015 | 15:09
S predlogom se vsekakor strinjam, ne glede na ogroženost terorističnih napadov, bi bilo potrebno pregledati nuklearko vsake toliko časa. Še bolj pa se strinjam z omenjenim, glede table v primeru nesreče, ker menim, da se še premalo zavedamo kake posledice ima nesreča. Tablete bi morale biti brezplačno prostodostopne za vsakega posameznika na ozemlji RS.
Aljaž Urbančič | 04.12.2015 | 09:58
Glede na razmere v zadnjem času, kar se tiče teroristov, beguncev in migrantov se povsem strinjam s predlogom, saj (ne)varnost nikoli ne počiva. Glede na to, da njihova ciljna točka ni Slovenija ampak severnejše evropske države, mi tega ne občutimo tako, kot nekdo ob meji oz. ob begunski/migrantski poti. Veliko ljudi izkorišča to ''kriza'' med njimi tudi teroristi, ki imajo svoje načrte in plane. Zato previdnost in varnost nista nikoli odveč kaj šele dandanes. 
Aljaž Urbančič | 04.12.2015 | 09:58
Glede na razmere v zadnjem času, kar se tiče teroristov, beguncev in migrantov se povsem strinjam s predlogom, saj (ne)varnost nikoli ne počiva. Glede na to, da njihova ciljna točka ni Slovenija ampak severnejše evropske države, mi tega ne občutimo tako, kot nekdo ob meji oz. ob begunski/migrantski poti. Veliko ljudi izkorišča to ''kriza'' med njimi tudi teroristi, ki imajo svoje načrte in plane. Zato previdnost in varnost nista nikoli odveč kaj šele dandanes. 
bobi22 | 04.12.2015 | 11:33
Se strinjam, v Sloveniji nasploh je varovanje objektov v katerih so shranjeni jedrski ali eksplozivni materiali zelo podhranjeno. Raje sedaj še povečati varovanje, ko gre za občutljiv čas, ker se potem ne bo dalo popravljati napake za nazaj, kot to vedno počne slovenska politika.
David Gosnjak | 04.12.2015 | 17:37
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
David Gosnjak | 04.12.2015 | 18:38
Z napisanim predlogom se strinjam, namreč povečanje varnosti pri JE Krško, je ključno saj bi kakršenkoli napad lahko pomenil veliko katastrofo za celotno Slovenijo. Posledice radiacije bi lahko vplivale na ozemlje še veliko število let. Kar se pa tiče tablet kalijevega jodida, jih je potrebno razdeliti med prebivalstvo še preden se potencialni napad zgodi in bi morale biti dostopne vsem prebivalcem kljub starostni razliki.
anekdota | 07.12.2015 | 14:48
 
Pozdravljeni

To vprašanje je bivša slovenska EU poslanka Romana J.C. dobila že pred leti. Po njenih navedbah so različni testi v vezi z varnostji NUK narejeni. Pravi, da skrbeti ni, češ, da je ena najvarnejših v EU. Koliko to dejansko drži ne vem. 
Osebno mislim, da ničesar v tem svetu ni zares varno v kolikor se človek odloči nekaj uničiti. Zato se zdi najboljša preventiva temu zdravo, kvalitetno izobraževanje, ki temelji na ljubezni in modrosti, s tem zavedanju vrednosti slehernega življenja.

Ob tem se je morda umestno vprašati koliko je sploh smiselno, da NUK obratuje in ne rajši več okolju bolj prijaznih virov pridobivanja energije. Namreč v kolikor ne bi, se s takimi vprašanji o varnosti v tem segmentu niti ne bi spraševali. Po mnenju nekaterih strokovnjakov za jedrsko fiziko imaj obratovanje jedsrkih elektrarn (JE) velik negativen vpliv na okolje in živa bitja.


povezave:
http://www.romanajordan.si/mep/sprejeto&..edrskih-objektov
http://www.nss.si/nene2014/

lp
usimoncic | 09.12.2015 | 22:41
> Ob tem se je morda umestno vprašati koliko je sploh smiselno, da NUK obratuje in ne rajši več okolju bolj prijaznih virov pridobivanja energije. Namreč v kolikor ne bi, se s takimi vprašanji o varnosti v tem segmentu niti ne bi spraševali. 

Lahko se to vprašamo, samo prosim ne spraševati tiste, ki nimajo pojma o energetiki in o reaktorski fiziki. 

> Po mnenju nekaterih strokovnjakov za jedrsko fiziko imaj obratovanje jedsrkih elektrarn (JE) velik negativen vpliv na okolje in živa bitja.

Ja, seveda ima negativen vpliv. A še vedno dosti manjšega od vseh alternativ (z izjemo nekaterih hidrocentral).
anekdota | 22.01.2016 | 14:30
 
Se strinjava.
lp
TineStrela | 14.12.2015 | 12:44
Ni potrebe po tem. Nuklearka se že tako neodvisno varnostno preverja vsako leto, nevarni so pa le domači teroristi in Amerika ter Izrael:

http://bit.ly/1Y9JgH5
http://bit.ly/1RjOWKj
http://bit.ly/1P2Ng4H

Tudi ni videti da bi imeli tak namen: en je šel kar mimo krškega v Pariz!, drugi pa - četudi imajo očitno več kot dovolj orožja in razstreliva - raje streljajo po ljudeh.