Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Ekološka taksa

2017 OGLEDOV 11 KOMENTARJEV

Predlagam da se uvede ekološko takso za ves tranziten promet skozi Slovenijo.

Zato ker je Slovenija veliki večini tako tovornega kot osebnega prometa po naših cestah zgolj bližnica do cilja od Avstrije do Italije,Hrvaške,Madžarske in obratno,edino kar pustijo pri nas je onesnažen zrak,uničene ceste,prometne zastoje in smeti ob cestah.

Predlagam da se uvede-plača ekološka taksa takoj ob vsakem vstopu v Slovenijo,če so zgolj namenjeni skozi Slovenijo,.

Pa naj še nam pustijo kaj denarja v državni malhi poleg smeti,uničenih cest in onesnaženega zraka

Za motorje 2 evra za osebna vozila 5 evrov za kombije 10 evrov in za avtobuse in tovorna vozila 15 evrov ekološke takse.

Ves tako zbrani denar bi morali nameniti izključno in samo za obnovo in razvoj vseh slovenskih cest zlasti državnih in regionalnih ki so že marsikje takšne kot švicarski sir.

www.rtvslo.si/slovenija/na-cestah-se-vedno-zastoji-ceprav-se-promet-pocasi-umirja/370830

26 glasov

4 glasovi

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR I Izbrisan Uporabnik 12672 38 predlogov
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


25. 9. 2015

Odziv Ministrstva za infrastrukturo

Ministrstvo za infrastrukturo se zahvaljuje za pobudo, ki je sicer koristna, vendar pa je v praksi žal praktično neizvedljiva iz naslednjih razlogov.

Republika Slovenija je kot članica Evropske unije zelo omejena glede sprejemanja posameznih nacionalnih ukrepov, kar bi bil v predlaganem primeru ukrep uvedbe ekološke takse za ves tranziten promet skozi Slovenijo. Navajamo, da je bila pred vstopom Slovenije v Evropsko unijo pri nas že predpisana takoimenovana “cestna taksa”, ki je pa bila po pristopu v Evropsko unijo umaknjena. Eno od najpomembnejših načel Evopske unije je namreč prost pretok blaga in storitev. Upoštevati je potrebno tudi načelo nediskriminatornosti, saj Slovenija ne sme predpisovati dodatnih ukrepov, ki bi veljale le za druge države. V primeru, ki ga navajate, bi namreč ukrep ekološke takse večinoma veljal za tuja prevozna podjetja, ki prečkajo Slovenijo v tranzitu. S tem bi uvedli ukrep, ki bi posegel v načelo prostega pretoka blaga in storitev in bi to lahko privedlo tudi do tožb zoper Slovenije Evropski uniji, za kar bi naša država lahko v končni fazi tudi finančno odgovarjala.

Priloge:

Komentarji