Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Pasje borbe
 
niko ficko
Ogledov: 36358
Predlog poslan 31.07.2014
Z odzivom organa 30.09.2014
Zadnja sprememba 31.07.2014 09:01:31

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (68)  

Predlagam da bi se uredile strožje kazni za tiste ki izvajajo pasje borbe !!!


Ključne besede pasje borbe
Kategorija: Davki in finance


Zadnji komentarji:

v m | 25.03.2016 | 10:58
Uvedla bi strogo kazen za organizatorje pasjih borb oziroma pasje borbe bi prepovedala, saj ne podpiram nobenega nasilja in mučenja. Tako med ljudmi, kot med živalmi. Njihov cilj je pa prav ta, da vzpodbujajo to. 
andrejmb | 18.02.2015 | 08:37
Odziv našega Ministrstva
"Glede na navedeno Ministrstvo za pravosodje meni, da je kazenskopravno varstvo živali proti mučenju primerno, zato predloga nista primerna za nadaljnjo obravnavo."

Dragi moji še daleč od tega da je kazenskopravno varstvo živali v Sloveniji primerno, zame ko na terenu vidim kaj se dogaja je zelo ne primerno če pa pogledam še ZAKON ZZZiv me pa stisne v želodcu!

Je pa res, da to kar tukaj predlagate je samo za šminko o demokraciji večino tega se sploh ne pogleda ali upošteva, je pa po drugi strani dobro za nas tukaj lahko določene stvari pre debatiramo in ugotovimo kaj bi bilo potrebno narediti, če ne vlada pa državljani :-), premalo se zavedamo svoje moči in vloge v tej državi manj jamranja in več aktivnosti pa se bo marsikaj počasi, počasi dalo spremeniti.


S spoštovanjem,
andrejmb | 18.02.2015 | 08:03
Spoštovani,

Ja žal je v Sloveniji tako, da se nekaj časa kaki mesec vsi razburjamo, kaj bi in kako bi potem pa vse potihne. Vendar vas moram razveseliti, ta zadeva ni pozabljena saj pri nekaterih ne pripravlja se sprememba, zakona ZZZiv z velikimi spremembami in tudi hujšimi kaznimi in odgovornostjo. Tudi sami prekrški bodo bolje definirani kot sedaj tako, da ne bo več izgovorov, da se ne da nič ukreniti. Predlog za zadevo ki se govori tukaj glede kazni za taka dejanja je 110.000,00 eur in 15 let zapora in poplačilo kazni z možnostjo rubeža premičnih in nepremičnih stvari..... pripravljajo se tudi kazni in odgovornosti za dejanja Veterinarjev in Inšpektorjev.......
Je pa še nekaj dragi moji sodržavljani, v teh dveh mesecih od kar pripravljam to zadevo sem dobil ogromno polen pod noge in verjemite mi ne bo lahka naloga to spraviti v veljavo saj tukaj delujejo različni lobiji in interesi kar pa bo v naši preljubi Sloveniji velik problem, ko vsak gleda samo na denar in zaslužek..... toliko za enkrat, bodite pripravljeni podpreti to stvar, ko bo tako daleč da gre v parlamentarno proceduro vsekakor se bo objavilo kdaj in takrat računamo na VAS!

S spoštovanjem,

A.C.
marianne | 08.10.2014 | 12:04
ta portal je eno sranje.....itak jih sploh ne zanima nič....vse skupaj je larifari....
ma kakšne kazni....
še 10 let se bodo z Janšo ubadali, potem kako Bavčarja pomilostit....pa Šrota
itd.
METANJE PESKA V OČI....nam ovcam
komu sploh je mar za ŽIVALI.....v tej prokleti državi je predvsem važno, da so ŽIVINE preskrbljene
zinka lepoša | 03.10.2014 | 17:10
Stroga kazen za tiste, ki na kakršen koli način mučijo živali tudi z zaporom do 15 let. Prepoved pasjih bojev in seveda kazen za tiste, ki jih organizirajo in udeležence, ter odvzem psov in prepoved, da bi še jih sploh kdaj imeli! Organizirana živalska policija z vsemi pooblastili, prepoved imeti psa na verigi, ni humano. Zamenjati derektorico VURSa, tisti ki to dela mora imeti rad živali.
Barbara Gyoerfi | 01.10.2014 | 08:50
No, mesec kasneje je slika jasna. Tema je izginila iz medijev in naših glav, na te pse ne bo mislil več nihče. Vedno je tako. Nekaj gneva, klicajev, pozivov po dosmrtnih kazni, potem pa je spet vse tako, kot je bilo. Prav ta neenotnost, kričavost in agresija posameznikov, ter nedoslednost in površnost povzročita to, da se nam UVHVVR lahko samo smeje. Zato bo vedno vse isto. Tlachenka ima prav, ne glede na vse minuse, ki jih dobi. ;
Psi laju, a karavani prolaze. 
Helena Benčić Kobal | 28.08.2014 | 18:45
Sem za popolno prepoved pasjih bojev in boljše delovanje vseh inšpekcijskih služb vključno s policijo!!! Delovanje celega sistema bi se moralo izboljšati v boju proti mučenju živali, ker se živali same žal ne morejo.
vilmica | 28.08.2014 | 14:38
ne da so samo strožje kazni potrebno jih je ukiniti popolnoma in ne stati križem rok!!!!
Ismet Kržalić | 28.08.2014 | 11:42
V Bostonu so enega poljaka obsodl na 55 let zaporne kazni ali varscine pol miljona dolarjev, ker je stradal svojo dve leti staro pittbulko . Pri nam je bla pa najvisja izrecena kazen tri mesece zapora, ko je tip za vlecno kljuko privezal psa pa ga vlekel in potem odvrgel okrvavljenega v grmovje??? Za pasje borbe se kaznuje do 30 let zapora in ogromna denarna kazen, pri nam nimajo " dovolj dokazov" da bi koga obsodili!!!! Katastrofa

AnjaStiglic | 28.08.2014 | 14:15
 
se strinjam ! :)
Nika | 28.08.2014 | 11:41
Pozdravljeni,

osebno mislim, da bi bilo zelo drugače, če bi na mesto direktorice stopil kdo drug kot ga. Čadonič Špeličeva, ki se je že v preteklosti izkazala za neustrezno na tem področju.
Tako kot se viša ozaveščanje ljudi na temo živalovarstva, tako bi morala ona kot vodja tudi slediti stopnjam zavesti ljudi na to tematiko. Pa smo žal ostali prekleto zadaj..
V Sloveniji je čedalje več ljudi, ki zahtevajo pravico za vse živali in zaščititi jih moramo z ustreznimi zakoni predvsem pa z ljudmi, ki bodo te zakone tudi vršili!
Ena velika kazen nekomu, bi bil dober zgled in opozorilo drugim. Pa še blagajna bi se napolnila.

Lp,
Nika
Tlachenka | 27.08.2014 | 23:33
Ok sem odgovorila eni osebi a vidim, da vas je več, ki sanjarite o "živalski policiji".

1. Ne si želeti ameriškega kaznovanja
2. V oddajah povedo kakšno kazen posameznik LAHKO dobi. Na koncu zelo redko sploh dobijo denarno kazen, kaj šele zaporno.
3. Če se zgražate nad pasjimi boji tukaj, si ne želeti ameriškega sistema, kjer so pasji boji veliko bolj razširjeni. Preganjajo jih samo zato, ker so vpletene droge.
3. Večina t. i. živalskih policij je društev, ki imajo ravno takšne pristojnosti kot naša. Realno brez pomoči policije ne morejo nič. In jasno je, da bodo pred kamerami vsi lepo sodelovali.
4. V ZDA vsako leto pobijejo na miljone živali, imajo hude "puppy mills" tovarne, ki so neprimerljivo bolj razsežne kot naš Matoša, v zavetiščih živali večinoma usmrtijo po dveh ali treh dneh, če jih ne pride iskat lastnik, mačke in tudi pse pogosto množično zaplinijo...
5. Inšpektorje že imamo, to je naša "živalska policija" in ne bi prav nič pomagalo, če bi jim dali nove značke in uniforme, če sistem ne deluje.

Problem ni v zakoni ampak v izvržbi. Potrebno je izvajati trenutne zakone, narediti inšpektorje veliko bolj učinkovite in se preganjanja mučenj živali resno lotiti.

In lepo prosim, nehajte verjeti vsemu, kar vidite po televiziji. Sploh če je narejeno v ZDA.

Ameriška zaščita živali je zelo daleč za našo. Nikakor se ne smemo zgledovati po njih.
babalu | 28.08.2014 | 16:41
tudi meni se zdi, da ni v Ameriki vse tako super, kot se trudijo prikazati v raznih odajah, kar si zapisala je verjetno hudo res
 in vsi zakoni, inšpekcije, policija in ne vem še kdo ne pomagajo, če so neučinkoviti in   krivci na koncu dejansko ne plačajo za svoja početja, napisat kazen ni noben problem, a se bojim, da vse te kazni ostanejo samo na papirju
kdo pa je še sedel pri nas zaradi mučenja in pobijanja živali, še tistih nekaj odmevnih primerov in potem  kazni je  sprožilo val komentarjev,  to je pa tudi vse ... storilci pa verjetno še naprej počnejo isto, le kdo jih kontrolira?
  
Tlachenka | 28.08.2014 | 22:07
Žal smo imeli do sedaj dve zaporni kazni za mučenje živali. Sicer sta bili obe v zadnjem času, kar kaže na spremembe in je zelo pozitivno! To namreč pomeni, da se zavest spreminja in pritisk javnosti deluje. Iz nič glob seveda ne bomo čez noč prišli na dovolj stroge kazni, zato se je vsake zmage potrebno veseliti. Je pa vsekakor potrebno delati na pravem mestu in ne vlagati emergijo, glas in denar v nekonstruktivne predloge in v neproduktivna področja.

Dovolj nas je, da sprožimo spremembe. Samo ornaiziranost in realnost je potrebna. Z brezglavim pljuvanjem in kričanje za dosmrtne kazni si samo pljuvamo v lastno skledo.
Tlachenka | 28.08.2014 | 22:11
Mi je pa škoda da niti v komentarjih ni konstruktivne debate. Lažje je stisniti minus, kot argumentirati, zakaj se z nečem ne strinjate :/ največ odobravanja pa dobijo komentarji s čim več klicaji.
andrejmb | 18.02.2015 | 08:25
....ne strinjam se popolnoma s teboj, lahko nam je za pomoč njihov zakon nihče pa ne pravi da ga imajo samo oni imajo ga tudi ostale EU države in to precej dobre, Res je eno je TV drugo je resnica ampak problem je še vedno v našem zakonu ki je pomanjkljiv napisan kot da bi nekomu dal pisati spis za domačo nalogo zato ne govorit da imamo vredu zakon!!!!! Nikjer ni definirano kakšen mora biti pesjak itd...... vse je posplošeno samo toliko da je in na 35 - 40 posameznih straneh se ne da vsega tega napisati, toliko strani ima naš zakon ZZZiv. Problem je v obeh straneh v zakonu, izvrševanju in nadzoru in s čim to reguliraš in predpisuješ? Z ZAKONOM!

Kako Američani izvajajo zakon je njihov problem, napisanega imajo zelo dobro imajo pa tudi določene felerje ampak, mi delamo svojega in take stvari izpuščamo sej nihče ne pravi, da moramo narediti tako kot imajo oni še daleč ne, je pa res, da se iz njih da povzeti veliko uporabnega združiti z našim kar je dobrega in tako pride skupaj ena dobra celota ali se morda motim? In še na koncu kdor to delaa z srcem in ve kakšna je problematika ve kaj se dogaja na terenu tudi ve kaj mora dati v zakon in kaj ne, kje popraviti in kje ne tako da se mi zdi, da sami ne vemo kaj bi radi, radi bi spremenili pa niso dobri oni zakoni, pa ni dobro to izvajanje itd...... Dejstvo je da je potrebno nekaj narediti zagnati voz da se premika od besed ne bo učinka TV je pa pač kot je nekaj resnice verjetno je in povsod verjetno tudi ni tako hudo kot je tukaj posplošeno ane..... torej na delo!

Aha, pa še nekaj tudi Živalska policija z polnimi pooblastili nebi bila nič slabega samo podlago za svoje delo morajo imeti dobro pa bodo tudi oni učinkoviti ter nadzor nad delom kot je potreben in kot si že rekla imamo Inšpektorje, super torej jim pripravimo dobro podlago premestimo v drug organ in stvar pričnemo izvajati in dobimo to kar želimo poceni in učinkovito ampak še enkrat brez dobre podlage za delo to je zakonska podlaga je vse skupaj sizifovo delo....

S spoštovanjem,

A.C.
Mojca Bračun | 27.08.2014 | 23:16
Kakšne strožje kazni????? ABSOLUTNA PREPOVED!!!!!!! 
i love | 27.08.2014 | 23:11
prav bi bilo da kršitelje ki jim pravimo človek obsodimo na najhujšo AMERIŠKO kazen (smrtna kazen) ker če oni pustijo da pes umre niso vredni življenja! 
Tlachenka | 27.08.2014 | 23:17
Zelo konstruktivno... -_- in potem nič čudnega, da imajo drugi vse, ki se zavzemamo za boljše pravice živali, za nore.
bara-bara | 27.08.2014 | 21:02
Po zgledu iz tujine je nujno potrebna "animal Police". 
Nada Šabec | 27.08.2014 | 19:38
Sem za popolno prepoved tega barbarskega početja in najstrožje kazni.