Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Lažni kilometri
 
Izbrisan Uporabnik 10352
Ogledov: 1785
Predlog poslan 26.05.2014
Z odzivom organa 04.12.2017
Zadnja sprememba 25.05.2014 18:06:44

  Predlog   Število glasov   Odziv pristojnega organa   Komentarji (7)  

 Preprodajalci avtomobilo praktično vsakemu avtomobilu prevrtijo kilometre-elektronsko in ponarejajo tehnične knjižice.

Predlog - prevrtenje kilometrov se plača s kaznijo za prvrten kilometer 0,5 eura. Nadzor vršijo posebej usposobljene ekipe policije in tržnih inšpektorjev. Ko istega prodajalca dobijo tretjič, se mu prepove na ozemlju Slovenije prodaja avtomobilov za najmanj 5 let.

Goljufija je postala v tej državi legitimna in celo legalna. To je sramota, da država, ki je dolžna skrbet za zakonitost spregleda takšne kupčije, ki oškodujejo ne samo posameznika, temveč celo državo v zameno za bogatenje nekaj prevarantov. Nekaj bo treba storit v tej državi


Ključne besede Avtomobili, kilometri, prevrteni kilometri
Kategorija: Promet


Zadnji komentarji:

Tilkoman | 14.12.2017 | 12:56
Komentar je izbrisal avtor komentarja.
Tilkoman | 14.12.2017 | 12:56
Globe za prevrtene kilometre bi morale bitt strožje. Prodajalcu, ki ima od prodaje avtomobila cca 500-100 evrov zaslužka (lahko ga ima seveda več), bi bilo v veliko breme plačati na primere 50 evrov zavsak prevrteni kilometer, saj bi se na cca 20.000 kilometrih to zelo poznalo. Skoraj prepričan sem, da bi moral svoj posel zapreti. Vsak želi dobiti avto z relanimi kilometri, da za določeno ceno res kupiš avto, ki tej ceni ustreza, ne da avto, ki ga že tako preplačaš, preplačas dvojno ali trojno. Tako kot  je večina vas že zaopisala, bi se morala voditi evidenca na števcu, nam kupcem, pa ta evidenca tudi dostopna !
Ivan Peter Benko | 04.06.2014 | 13:22
Vsako vozilo bi moralo imeti evidenco prevozov v obliki potnih nalogov. Kdor opravlja prevoze proti plačilu - kilometrina, bi moral odpreti vsaj s.p., saj s svojim osnovnim sredstvom sodeluje v poslovnem procesu lastne ali druge firme. Obstajajo tudi fiktivne kilometrine le za izplačilo stroškov.
V svoji servisni knjižici imam sicer zpisane km toda to so le številke za vrsto servisa, ne pa dejansko prevoženi km.
DavidS | 28.05.2014 | 07:11
Pred časom je bilo slišati govorice o tem, da bi se naj stanje števca popisovalo na vsakem tehničnem pregledu, kar bi v veliki meri odpravilo ta problem.....

Sicer pa se tem težavam lepo izognemo tako, da rabljen avtomobil pred nakupom odpeljemo na pregled k mehaniku....brez tega gre itak za kupovanje mačka v žaklju. Motor in menjalnik s 150.000 prevoženimi km sta lahko tudi bolje ohranjena, kot takšna s 50.000.....
heizenberg | 28.05.2014 | 09:21
Mehanik pač ne more ugotoviti, kakšno je realno stanje prevoženih kilometrov... So drugi dejavniki, ki bolj vplivaljo na stanje avtomobila.
Na tehničnem pregledu že kakšno leto popusujejo tudi stanje števca (vsaj na Viatorju na Rudniku v Ljubljani), tako da ne vidim posebnega problema.
DavidS | 28.05.2014 | 11:25
To sem tudi želel povedati....mehanik lahko ugotovi realno stanje avtomobila....pri tem je število prevoženih kilometrov drugotnega pomena. Če je avto v izvrstnem tehničnem stanju, je praktično vseeno, koliko ima prevoženih kilometrov.

Tudi nepremičnine ocenjujemo glede na ohranjenost, ne pa zgolj po številu let, ki so pretekla od izgradnje. Zakaj torej ta fiksacija na kilometre pri avtomobilih?
gogoslo | 28.05.2014 | 16:39
Mslim, da gre vaše  razmišljanje, zakaj imeti original kilometre, v napačno smer. Največja skrb je recimo, da ima avto realnih 180.000 pa ga zaradi odlične ohranjenosti zavrti na 120.000 km. Recimo, da je treba pri 180.000 menjati jermen, vodno pumpo,...., ti pa kot kupec imaš pred sabo 120.000 km in si misliš, da imaš še fore do 180.000 km, torej ne menjaš nič. Prodajalec profitira 500-1000 €, tebe pa spravi lahko tudi ob 3-4000 €, ko gre mašina fuč. Kdo je potem oškodovan in kdo plača se ve.  Ko izbiraš avtomobil zmeraj gledaš nekje razmerje letnik / kilometrina.   Vrtenje kilometrine nazaj  nastane z naklepom  povečanje navidezne vrednosti avtomobila, torej zavestnim zavajanjem kupca. To kar DavidS primerja z hišo ni glih točno. Pravilna primerjava bi bila, če bi investitor obnavljaj starejšo hišo. Kupcu natvezi kako jo je dodatno izoliral z 20 cm toplotne izolacije, odkopal temelje ter nalepil novo hidroizolacijo. V resnici pa dal samo 10 cm toplotne izolacije in nič hidroizolacije. In ko kupiš ter čez čas začne nastajati plesen ugotoviš, da te je prinesel okrog.  Ti pa kot kupec sigurne ne boš šel preverjat cm fasade. 
hales | 28.05.2014 | 06:20
Kot da nimamo kam z inšpektorji, naj se lotijo števcev avtomobilov...