Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


nadomestilo za brezposelnost
 
nibo
Ogledov: 4549
Predlog ustvarjen 17.03.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 17.03.2010 13:16:00

  Predlog   Število glasov   Komentarji (12)  

Glede na to da se zakonodaja o delu spreminja predlagam sledeče. Če govorimo o fleksibilnosti zaposlitve, naj velja tudi sledeče. Če delavec da odpoved delodajalcu mu mora pripadati enake pravice kot brezposelnemu, ki mu je odpoved dal delodajalec. Pojasnilo, prispevke plačujemo vsi.


Ključne besede delovna zakonodaja
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

Anti NWO | 23.03.2010 | 12:54
 
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: ponovitev komentarja
Anti NWO | 23.03.2010 | 12:54
 
Komentar je bil izbrisan.
Razlog: neprimerno izražanje
nibo | 18.03.2010 | 08:40
Rad bi še malo pojasnil, delavec na žalost nima nobene enakopravne pravice do delodajalca. Vse kršitve izhajajo iz tega da delodajalec ve da lahko izsiljuje delavca zato ker delavec nima nobene alternative. Sodni sistem je prepočasen, inšpekcije neučinkovite, sindikati brez moči. Vsi govorijo o fleksibilnosti, še posebej delodajalci, ki imajo tako in tako korenček in palico in ne morejo dojeti da so pogodbe o delu,  enake pogodbam  o poslu z drugim podjetjem. Tako bi se neka enakopravnost dosegla in na nek način začela preprečevati zlorabe in ostale nepravilnosi delodajalcev, ki bi bili prisiljeni ustvariti pošten odnos do delojemalca.
katja | 22.03.2010 | 22:54
Ja iin v kolikem času misliš, da je sposobna ta vlada to uredit?
Boyzl | 18.03.2010 | 06:47
po svoje je res, predvsem zadnji stavek!
ampak že sedaj vemo, koliko se instrument podpore za brezposelne izkorišča - kaj bi bilo šele potem?
katja | 18.03.2010 | 07:30
Ali se res??? Kdo to pravi? Delodajalci, ki po več mesecev svojim delavcem niso plačali za usluge?
Boyzl | 19.03.2010 | 06:40
ne, pravim jaz. ne si zapirat oči, da so prav vsi brezposelni revčki.
pa ne govorim o lažnem odpuščanju ali lažnih pogodbah - se strinjam, tudi tam je potrebno narediti red.
glede na zapis predloga, ki je tako splošen, da bolj že ne bi mogel biti, je pa prostora za zlorabe ogromno. saj to bi bilo, kot da si lahko povsem legalno privoščim eno leto (od države) plačanega dopusta! se naveličam delat, dam odpoved in ... uživam "zasluženi" dopust.

pač gledam na take pavšalne predloge tako "če se odpre prostor za izkoriščanje, bom na koncu kot davkoplačeval plačeval za to izkoriščanje jaz".

na predlog, kakor je zapisan sedaj, tudi od pristojnih ni pričakovati pozitivnega odziva.
ko pa bo predlog malo bolj konkretiziran in bo vseboval malo tudi o pogojih, pod katerimi lahko delavec da odpoved in prejema podporo (npr. neizplačilo OD toliko in toliko časa, neplačevanje prispevkov iz OD,...), bom pa 100% takoj za.
sicer pa se mi zdi, da je precej podoben predlog, celo bolj konkreten (primer neizplačila OD), že bil tukaj gor.
nibo | 20.03.2010 | 06:56
Očitno ne poznaš dobro naše zakonodaje, kajti nadomestilo za brezposelnost nikakor ni eno leto, za to moraš imeti delovne dobe vsaj 20let ali več, zato pavšalno ocenjevati po enemu letu dela vsekakor nisi eno leto na borzi, saj nihče ne zahteva eno leto borze, lahko bi se recimo določilo tri mesece če imaš vsaj 10 let delovne dobe in tako dalje, saj je tudi sedaj tako nekako določeno za brezposelne. 
nibo | 20.03.2010 | 06:57
Pa še to ne mešajte socialnih transferjev in tistega kar se dobi na borzi
Katrin | 17.03.2010 | 21:31
Se strinjam. Polna ušesa imam govorov o tem, kako mora trg dela postati bolj fleksibilen, vsi pa govorijo le o lažjem odpuščanju. Naj ima palica dva konca, enega tudi za delodajalca.
ALEŠ | 17.03.2010 | 21:04
Ja, a le v primeru, da delodajalec krši pogodbo o zaposlitvi, ali pa jo naknadno spreminja v delavčevo škodo. 
katja | 22.03.2010 | 23:10
Aja, kaj pa delavec krši pogodbo, če je višek. A delavec, ki mu ne diši ta zaposlitev in delodajalec, ki ga ima, krši pogodbo o zaposlitvi? Dej mal pravičnosti in miru prosim :)
katja | 22.03.2010 | 23:29
Popravek : Delodajalec krši pogodbo, če je delavec višek, okej takrat je delavec opravičen do trimesečnega in več nadomestila. Nelogično kaj. Če mu je pa delodajalec višek, pa delavec krši pogodbo in takrat ne bo upavičen
katja | 17.03.2010 | 19:21
To si pa res pameten predlog izumil! Popolnoma podpiram!!!!!!!!!!!!!!!!! In trg dela bo začel cveteti******************************************