Skoči do osrednje vsebine
Prijava v aplikacijo

Ste pozabili geslo?

Registracija

Predlagam vladi
Predlog z odzivom pristojne institucije

Subvencionirana dijaška vozovnica

1488 OGLEDOV 0 KOMENTARJEV

Pozivam Vlado, da ustrezno spremeni definicijo kombinirane vozovnice,ki bi, predvsem zaradi izrednih razmer -konkretno za želežniško progo Ljubljana -POstojna veljala ne glede na vrsto javnega prevoza ali vlak oz.nadomestilo vlaka in ostali redni avtobusni prevoz ,in ne samo za mestni promet enotna dijaška vozovnica.

Torej ,dijak ,ki ima vozovnico za železnico progo Postojna - Ljubljana in nazaj ,naj jo uporablja tudi za ves ostali javni prevoz na tej povezavi.

ZPCP-2D,Ur. list 69/2013

17. člen

zniški promet

(kombinirana vozovnica)

(1) Ne glede na določbe 10., 11., 12., 13., 14., 15. in 16. člena tega pravilnika se upravičencu, ki uveljavlja pravico do subvencionirane vozovnice za medkrajevni avtobusni oziroma železniški promet v kombinaciji z uveljavljanjem pravice do subvencionirane vozovnice za mestni promet, cena subvencionirane vozovnice poveča za višino doplačila za mestni promet, ki ne presega 15 eurov. Natančna cena doplačila upravičenca za mestni promet se definira v pogodbi med ministrstvom, pristojnim za promet in upravljavcem mestnega prometa.

(2) Upravičenec lahko uveljavlja pravico do subvencionirane polletne ali letne vozovnice za mestni promet le na osnovi v istem obdobju veljavne polletne ali letne vozovnice za medkrajevni promet.

Hvala za razumevanje

12 glasov

1 glas

Če bo predlog prejel vsaj 11 glasov za in več glasov za kot proti, ga bomo poslali v obravnavo pristojnemu ministrstvu.

AVTOR M metkas 2 predloga
STATUS PREDLOGA
  • PREDLOG POSLAN
  • KONEC OBRAVNAVE
  • ODGOVOR

Odgovor


11. 4. 2014

Odziv Ministrstva za infrastrukturo in prostor

Sistem subvencioniranih prevozov upravičencev ureja Zakon o prevozih v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 131/06, 33/96, 88/99, 94/01, 16/02, 30/02, 82/02, 40/03, 92/03, 108/03, 129/03, 11/04, 86/04, 88/04, 137/04, 120/05, 5/07 - popr., 123/08, 28/10, 49/11, 40/12 - ZUJF, 57/12 in 39/13), kjer so v členih od 114 a do 114 f. določeni upravičenci do subvencioniranih prevozov in pogoji za njihovo koriščenje. Od uvedbe novega sistema v šolskem letu 2012/2013 se je število dijakov, ki uporabljajo sistem subvencioniranih prevozov povečalo za 48%, število študentov pa za 59%.

Na isti relaciji ima upravičenec pravico le do ene vozovnice in se mora v primeru, da na isti relaciji vozi več vrst prevoza (npr. vlak in avtobus) ali prevoznikov odločiti za en način prevoza oziroma prevoznika, saj so sistemi elektronskih vozovnic, ki so trenutno v uporabi pri posameznih prevoznikih med seboj nekompatibilni in drug prevoznik ne more preveriti ali je vozovnica veljavna na relaciji, kjer potnik potuje. MZIP zato izvaja projekt Integrirani javni potniški promet v Republiki Sloveniji, ki bo ta problem razrešil in odpravil težave.

Kombinirana vozovnica je namenjena izključno uporabnikom, ki lahko potujejo od točke A do točke B le tako, da uporabijo več vrst prevoza ali različne prevoznike, vendar se poti ne smejo podvajati, saj bi to bistveno povečalo stroške subvencioniranih prevozov. Upravičenec trenutno pokrije od 12 do 28% cene prevoza, kar bi v primeru, da bi kombinirana vozovnica na način kot je predlagano pomenilo, da bi morali v Proračunu RS zagotoviti dodatnih 20 do 25 milijonov evrov. Izjema je le kombinirana vozovnica z vozovnico v mestnem prometu, ki ni univerzalna pravica in jo na podlagi pogodb med MZIP in upravljavci mestnega prometa sofinancirajo tudi lokalne skupnosti.

MZIP je sicer zaradi naravne nesreče (žled) vsem uporabnikom subvencioniranih prevozov brez omejitev omogočil, da so zamenjali veljavne vozovnice.

Priloge:

Komentarji