Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


ukinitev "krompirjevih počitnic"
 
Nataša Kozorog Cmiljanič
Ogledov: 817
Predlog poslan 28.10.2013
Arhivirano
Zadnja sprememba 28.10.2013 09:14:24

  Predlog   Število glasov   Komentarji (15)  

Starši šoloobveznih otrok nimamo zadosti prostih dni, da bi lahko z otroci preživljali glavne počitnice, kaj šele vse dodatne. Otroci v nižji stopnji ne morejo biti sami doma, zato je zanje potrebno zagotoviti varstvo. Nekatera varstva so plačljiva (česar si marskikdo ne more privoščiti!), počitniško varstvo sicer na nekaterih šolah organizirano tudi brezplačno otroci se v skupinah otrok, kjer nikogar ne poznajo od prej ne počutijo dobro in jim počitnice ne ostanejo v lepem spominu. Zakaj bi imeli krompirjeve počitnice, potem pa morajo v šolo na btezplačno varstvo; ali ne bi bilo bolj smiselno, da se le-te ukinejo in se takrat izvaja kurikulum. In kaj je še večji nesmisel; nadomščanje prostih dni z delovnimi sobotami. 

Nimajo vsi otroci babic in dedkov, ki bi zanje poskrbeli (bodi so v oddaljenih krajih, bodisi so prestari in tega ne zmorejo), sicer pa tudi ni naloga baic in dedkov, da zagotavljajo varstvo svojih vnukov. Dolžnost staršev je, da skrbijo za svoje otroke in marsikateri starš te prijetne dolžnosti ne more opraviti.

 

Zaradi navedenega predlagam,d a se krompirjeve počitnice ukinejo!

 


Ključne besede počitnice
Kategorija: Šolstvo


Zadnji komentarji:

Anti NWO | 17.11.2013 | 23:15
 
PROTI!!! Potrebujemo vec pocitnic, tudi za starse vec dopusta in ne manj!!!!
ahac36 nuncij | 18.11.2013 | 09:43
Potem pa naj se uzakoni kolektivni dopust za vse zaposlene in samozaposlene:

- 1 teden v času krompirjevih počitnic
- 1 teden v času prvomajskih počitnic
- 1 teden v času zimskih počitnic
- 2 meseca v času poletnih počitnic.

seba | 16.11.2013 | 02:47
Morda bi raje namesto počitnic organizirali skupinsko udarniško akcijo naše mladine.
Kot prvo akcijo predlagam, da pride cela širna Slovenija flikat luknje v cestah naše prestolnice!
SAMO PERČIČ | 07.11.2013 | 12:59
Delovne sobote - se strinjam - totalna bedastoča. Otroci bi  bili res zelo prikrajšani, če bi v celem šolskem letu 'bognedaj' izpustili kakšen dolgočasen dan šolskega pouka... Če upoštevamo sedanjo logiko šolskih delovnih sobot, bi morala zadeva delovati tudi v obratnem smislu, ali ne? To leto npr. krompirjeve počitnice niso bile cel teden, ampak samo prve tri dni v tednu, četrtek in petek sta bila praznika, sobota in nedelja pa sta tako ali tako vikend-dneva. Se pravi, da bi morali zato po logiki delovnih sobot, sedaj otrokom priznati dodatna 2 prosta dneva v šolskem letu, ker sta bila 31.10. in 1.11. itak državna praznika in zatorej delaprosta dneva...
Kar pa se tiče logike ukinitve počitnic... Osebno delam oziroma sem zaradi narave dela službeno odsoten vsaj 12 ur / dan. Če je osnovno vodilo logike ukinitev počitnic to, da starši nimajo časa za otroke, stari starši pa jih ne morejo paziti, potem bi jaz predlagal, naj šole v Sloveniji delajo po 12-14 ur / dan, ker jaz prej nimam časa biti s svojim otrokom in si ne morem privoščiti varstva... Malo čudno, kaj?
Ireen | 06.11.2013 | 18:03
Moja hči je v 4. razredu. Imajo veliko nalog in obveznosti in zelo prav so prišle te počitnice, da si je malo oddahnila. Sem samohranilka, bivši mož ne obiskuje otroka in ga ne vzame med počitnicami, tudi nimam dovolj dopusta, da bi vse njene počitnice bila z njo, same pa je tudi ne upam puščati, ker živiva v mestu, pa vseeno mi ukinitev teh počitnic ni všeč. Moja starša sta vedno vesela, če pride na počitnice, res pa sta v penziji. Bi pa bilo dobro, če bi imeli v šoli res organizirano počitniško varstvo s kakšnimi zanimivimi dejavnostmi.
Tomozuki | 04.11.2013 | 01:15
 
Sam sem se najbolj veselil vseh možnih šolskih počitnic in ne poznam nikogar, ki se ne bi. Res je, starši so večinoma v službah, vendar varstvo res ne bi smelo predstavljati težav. Sam sem bil že od 1. razreda vedno sam doma, dokler ni prišel kdo iz službe. Občasno sem šel tudi na dvorišče ali pa sem šel h kakšnemu sošolcu na obisk. Kako urediti varstvo, če otroku vendarle ne zaupate? Tukaj je še nemalo srednješolcev, ki takrat nimajo kaj početi in jim lahko daste kak euro za nekaj ur varstva. Znajt se je treba. 
Yonc | 13.11.2013 | 11:03
Sem proti krompirjevim počitnicam.
Seveda so otroci veseli počitnic, ampak pri nas je potrebno te dneve krompirjevih počitnic nadomeščati ob sobotah. In tisti vikendi so prekleto kratki - kako naj si pa takrat otrok spočije?
Kar se tiče varstva: ne moreš otrok, ki so še v vrtcu, pustiti samih doma (povedali pa smo že, kako je z vrtci v času počitnic). Pa tudi prvošolčki so eno leto mlajši kot nekoč. Malce starejši pa so res lahko že par uric sami doma. Ampak ne 8-10 ur. Dandanes je dosti ljudi v službi precej več časa kot 8 ur in tudi dosti babic in dedkov je še zaposlenih.
In zakaj bi morali plačevati varstvo za dneve teh počitnic, hkrati pa izgubljamo sobote, ko bi lahko bili z otroki?! Raje ne plačam varstve in sama peljem otroka za ta denar npr. na izlet, kino, živalski vrt...
Tlachenka | 03.11.2013 | 09:39
Potem je potrebno drugače urediti varstvo. Zato ker so nekateri otroci nesrečni, ker morajo biti za počitnice v šoli ( sočustvujem z njimi, ne morem si predstavljati tega kot otrok), morajo v šoli trpeti vsi? Ne razumem.
DavidS | 03.11.2013 | 11:02
Zakaj bi zaradi tega kdorkoli trpel?
Dolga desetletja smo imeli le dvoje počitnic - poletne in zimske. Pa nismo zaradi tega prav nič trpeli.

Konec oktobra je čas, s katerim si otrok na počitnicah težko kaj pametnega počne. Gre pač za vikend, ki traja cel teden. Za dodatne (poleg poletnih in zimskih) 1-tedenske (ali nekajdnevne) dopuste ima le malo staršev denar, pa tudi časa ni, ker je pač "treba" iti na grobove. Prepričan sem, da bi večini otrok več pomenilo, če bi se raje zimske ali poletne počitnice podaljšale za en teden.....spomnim se, kako smo bili veseli, ko so v mojem osnovnošolskem času eksperimentirali s 3 tedne dolgimi zimskimi počitnicami.

Če se postavim v kožo staršev, ki otrokom ne morejo zagotoviti varstva, in v kožo otrok, ki morajo zaradi tega med počitnicami biti v šoli, potem ne vidim prave koristi teh počitnic, ki bi odtehtala to slabost.
To, da se te dneve nadomešča, in morajo zato biti otroci (in učitelji) v šoli v soboto, pa je itak totalno bedasto.
Tlachenka | 05.11.2013 | 11:23
Če bi se počitnice prestavilo ok. Ukinitev pa je čisto nesmiselna. In jmorda vi niste trpeli, mnogi pa smo in je bil vsak oddih zlata vreden. Prepričana sem, da je danes še toliko več, saj so otrociše bolj obremenjeni. Konec koncev pa se tudi otroke lahko vpraša, če bi raje imeli daljše zimske počitnice ali krompirjeve.
ahac36 nuncij | 01.11.2013 | 20:51
Predlog je seveda dober, a ni najmanjše možnosti da bi uspel. 

Ministrstvo za šolstvo je do sedaj v vseh odgovorih na različne predloge zagovarjalo oz. ščitilo privilegije učiteljev. In krompirjeve počitnice so ravno to - privilegij, ki so si ga izborili učitelji in vzgojitelji (tudi predšolskega otroka v tem času nimaš kam dati oz. te grdo gledajo, če ga vseeno pripelješ v vrtec).
Nataša Kozorog Cmiljanič | 06.11.2013 | 22:48
Kaj je potem namen počitnic, če pa morajo biti otroci med počitnicam v šoli v varstvu?
hales | 01.11.2013 | 10:11
Zaradi tega še ni potrebno ukinit počitnic.
Prej zagotoviti druge dejavnosti v sklopu šole. Do predmetne stopnje seveda. Otroci na predmetni stopnji so že dovolj odrasli, da so lahko sami doma.

Lahko so v času počitnic organizira športne dejavnosti, čistilne akcije, bralne sekcije, družabne igre, peko kostanja ...
Yonc | 30.10.2013 | 19:06
Se popolnoma strinjam.
Potem je pa en kup nadomeščanj ob sobotah. Povrh vsega konec oktobra niso najboljši pogoji za pohajat.
Tudi v vrtcih kar ukinejo skupine in združijo otroke skupaj, ki se sploh ne poznajo med sabo, niti vzgojiteljic ne poznajo, včasih jih premestijo celo v vrtec na drugi lokaciji.
jurcek | 31.10.2013 | 22:45
Res: ob vpisu v vrtec se otroka v skupino uvaja postopoma, potem pa bum: mi imamo zaprto ker grejo vzgojiteljice na dopust, otroka lahko peljete te dni v drug vrtec. In to povedo par dni prej?!