Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


Družinska pokojnina
 
dcmiki
Ogledov: 409
Predlog poslan 23.10.2013
Arhivirano
Zadnja sprememba 23.10.2013 10:12:17

  Predlog   Število glasov   Komentarji (11)  

Predlagam, da je vsak otrok upravičen do družinske pokojnine, brez pogojev za pridobitev le te. Otrok je že tako prikrajšan za enega od staršev,  potem pa ker ne izpolnjuje pogojev za pridobitev, npr. pokojnemu manjka 1 mesec ali eno leto pokojninske ali zavarovalne dobe je prikrajšan je še finančno prikrajšan. Vsak otrok bi moral imeti zagotovljeno vsaj družinsko pokojnino in s tem boljše možnosti za prihodnost.


Ključne besede
Kategorija: Socialne zadeve


Zadnji komentarji:

Anti NWO | 07.11.2013 | 04:15
 
Vsi drzavljani imajo pravico do varne prihodnosti in za to mora poskrbeti drzava, sicer bo prislo do vojne.
znalček | 30.10.2013 | 12:21
Tudi meni se zdi, da se tule meša socilno podporo in pravico iz naslova zavarovanja. Če ni zavarovanca, tudi pravice iztega naslova ni.
DavidS | 23.10.2013 | 18:18
Pokojnina temelji na vplačanih prispevkih. Priznanje pokojnine brez ustreznih vplačanih prispevkov ni pošteno do vseh tistih, ki so te prispevka vplačevali, in jih še vplačujejo.

Za preprečevanje finančne stiske ob smrti obstajajo življenjska zavarovanja.

Za reševanje težav tam, kjer ni bilo življenjskega zavarovanja, imamo socialne transferje.

Pokojnina ne sme biti socialni transfer.
DavidS | 25.10.2013 | 09:30
Država bo dala 230 EUR otroških dodatkov.
700 EUR prihodkov za 3-člansko družino pomeni, da družina spada v 2. dohodkovni razred.
Otroški dodatek v 2. razredu je 97,73 EUR za prvega in 108,04 EUR za drugega otroka. K temu prištejemo 10% dodatka za enostarševske družine.

Otroški dodatek pripada vsem, ki imajo dohodek na družinskega člana pod 64% povprečne plače v Sloveniji.....s 700 EUR tako nobena družina ne more presegati cenzusa za otroški dodatek.


dcmiki | 24.10.2013 | 15:28 Prikaži
Se strinjam da pokojnina temelji na plačanih prispevkih. Primer; Sedaj pa mi razloži, kako naj nekdo , ki je zaključil šolanje in že ima družino plačuje prispevke. Delal je preko študenta, kar pomeni da ni plačeval prispevkov in je umrl. Ni si plačeval življenskega zavarovanja, ker si ga ni mogel privoščiti z študentskim delom. Zatorej, otroci ne izpolnjujejo pogojev za prejemanje družinske pokojnine! Tudi socialni transferji ne pridejo v poštev! Kajti mama je zaposlena in prejema neto plačo z malico 700 €. To pa pomeni da, 3 članska   družina presega vse socialne cenzuse in sicer 230 € / osebo. Niso upravičeni do nikakršnih subvencij. Kako naj šola otroke saj še za osnovno preživetje komaj poskrbi!
DavidS | 24.10.2013 | 20:58
To ne drži ravno.
Ta družina bo prejemala okrov 230 EUR otroških dodatkov.
Država bo subvencionirala 90% cene vrtca, kar znese recimo 300- 400 EUR mesečno za vsakega otroka. Če sta v vrtcu oba, je to torej cca 700 EUR.

Skupaj torej skoraj 1000 EUR mesečno s strani države......temu vi pravite "ne prejema nobenih subvencij"? Morda res ne bodo prejemali DSP, ampak to še zdaleč ni edini socialni transfer pri nas.
dcmiki | 24.10.2013 | 22:39
To ne bo držalo. Kdo bo dal 230 € otroških dodatkov, če pa se otroški dodatek upošteva kot dohodek.  Po cenzusu že z OD 700€ neto presegajo! Halooooo
Janez Korošec | 30.10.2013 | 16:08
Pozdravljen David S državni uslužbenec na spletu. Morem ti povedat da tvoje razprave in teze vedno ne držijo vode.

Jaz sem plačeval 40 in več let, pa bom imel majnšo pokojnino od tistih, ki sploh niso plačevali v ZPIZ, torej so jim pokojnine podarjene !!!

TAKIH JE CCA 80.000, TOREJ JE TO SOCIALNI TRANSFER ZA BIVŠO YUGO !!
Pa reci, da ni res.
DavidS | 30.10.2013 | 17:43
Vem, da so tudi takšni, in se popolnoma strinjam z vami.
Prejemki, ki so pridobljeni na kakršenkoli drug način, kot na podlagi vplačanih prispevkov, bi morali iti direktno iz proračuna, ne pa iz pokojninske blagajne. Starostne pokojnine, partizanske pokojnine (neverjetno, koliko partizanov še je živih 70 let po koncu vojne) in podobno....

In strinjam se tudi s tem, da ti prejemki ne bi smeli biti višji od pokojnine nekoga, ki je 40 let vplačeval prispevke....pa četudi od minimalne plače.

Ampak, to, da so v sistemu pokojnine, katerih ne bi smelo biti, ni dober argument za to, da bi poleg njih dali zraven še druge stvari, ki ravno tako ne spadajo noter.
dcmiki | 23.10.2013 | 14:53
Oproščam se zaradi nerazumljivo napisanega predloga, namreč nisem želela dolgoveziti......
V naših sosednjih državah so po mojih informacijah zadeve bolj preproste. Pri nas pa še vedno birokracija, kateri nikoli konca. Otroci, ki ostanejo brez enega od staršev so že tako ali drugače penalizirani. Izgubili so nekaj, kar je nenadomestljivo. Nato pa sledi drugi udarec, da ne izpolnjuješ pogojev za pridobitev družinske pokojnine. Kar pomeni da si zopet penaliziran. Se pravi da otroci ostanejo z enim od staršev, kateri se bori za njihovo preživetje ampak res samo preživetje.... Da ne govorimo o kakšnih možnosti šolanja, ki jih praktično sploh nimajo........zato predlog da vsak otrok , ki ostane brez enega od staršev brezpogojno izpolnjuje vse pogoje za pridobitev družinske pokojnine brez nepotrebnih zahtev. Vsaj za to bi lahko država poskrbela! 
SaraV | 23.10.2013 | 13:37
Predlog je po mojem mnenju zelo zmedeno napisan in ni mi čisto jasno o čemu sploh govorite. Pokojnina, otroku kr a priori manjka en starš, nekomu manjka še 1 mesec prispevkov in vsi bi morali imet 'družinsko pokojnino' brez pogojev.. Mogoče je predlog dober, a kaj ko ga sploh ne razumem...