Prijava z OpenID | Ste pozabili svoje geslo? | Registracija


eko-davki in problemi
 
ssss
Ogledov: 4655
Predlog ustvarjen 19.02.2010
Arhivirano
Zadnja sprememba 19.02.2010 10:03:58

  Predlog   Število glasov   Komentarji (7)  

Spoštovani,

1.

predlagam, da po kratkem postopku ukinite vse davke, dajatve in prispevke na emisije prevoznih sredstev in goriv - posebej plina. Prav tako tudi eko-davek na nova vozila.

Razlaga
Verjamem, da ste tudi vi in naši strokovnjaki (v prejšnih vladah) nasedli teorijam o globalnem segervanju, ki izvirajo - kot je v zadnjem času dokazano - iz napačnih podatkov. Na podlagi tega je bilo uvedenih veliko neutemeljenih davkov in dajatev. Sedaj je pa čas, da dokažete svojo poštenost in vse zakone s tem v zvezi ponovno pregledate in razbremenite državljane in podjetja odvečnih stroškov.
 
2.
Predlagam, da v vseh mestih avtobusni javni prevoz s pogonom na diesel gorivo preide na plinski pogon. Ta oblika pogona je danes izredno varna (če koga to skrbi) in trenutno od realno dosegljivih - najčistejša ter najcenejša. Predelava obstoječega voznega parka pa pravi drobiž v primeri z drugimi projekti. Recimo v Ljubljani, kjer bi za ceno enega avtobusa (poskusni vozi na gorivne celice - mislim) lahko predelali cel vozni park Ljubljane. Na ta način bi po najnižji možni ceni iz mest odstranili najhujše onasneževalce v prometu, ki resnično usmrajujejo okolico.

Lep pozdrav

Ključne besede vozila, promet, onasneževanje, davki
Kategorija: Okolje in prostor


Zadnji komentarji:

Marjan Bizilj | 11.03.2010 | 17:12
Sam sem tule podal predlog za prepoved dodajanja benzena v naftne derivate in uporabe v industrijske namene. Benzen je namreč rakotvoren.

http://www.predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/515
yamast | 07.03.2010 | 10:08
ni problem samo globalno segrevanje problem. Problem je naraščanje: astmatikov, rakavih bolnikov, prirojenih napak ...
edy | 21.02.2010 | 21:30
Podpiram. Itak se pri nas nič konkretnega ne dela na področju preprečevanja onesnaževanja ali stimuliranja izkoriščanja  t.i. alternativnih virov energije.  Ali pa?

 
ssss | 19.02.2010 | 19:12
Točka 1. 
je popolnoma utemeljena saj tudi jaz poznam kompletno situacijo. Morda imate celo prav glede ogrevanja (pravega vzroka pa ne pozna NIHČE!) - za kar pa osebni avti in običajni ljudje nismo popolnoma NIČ krivi, saj avti predstavljajo (brez katalizatorjev!!) le 2% vsega onesnaževanja - plačujemo pa preko davkov mi navadni ljudje za vse največje onasneževalce - kot ste sami omenili - industrijo, jaz pa dodajam sledeče:
1. 
Daleč na prvem mestu so tankerji - te v glavnem žene surova, neobdelana nafta ... ti tudi zamenjano strojno olje daleč od vsakih oči - tisoče litrov - pa izlivajo direktno v oceane in s tem morijo praktično cele biološke verige. Da ni treba plačati predelave.
2. 
Na drugem mestu so letala - potniška s svojim kerozinom. Ste že kdaj videli kako potniško letalo v poletu čisto od blizu? Jaz sem. Iz motorjev se vali tak črn dim, da svojim očem nisem verjel. Nobena tovarna ne more narediti kaj podobnega.
3. 
Šele sedaj pridejo na vrsto toplarne na premog ...
4. 
... in ostala industrija

Od teh največjih onasneževalcev NE PLAČUJE NIHČE NIČ.

Zato - lepo prosim: prizanesite mi s svojimi "zelenimi" razlagami.

Ti davki so namenjeni polnjenju črne luknje v proračunu. O tem čivkajo že vrabci na strehi.
OK - se strinjam. Plačati moramo izgube. Vendar naj vlada pošteno to pove, naj predpiše transparentne davke, ne pa da se skriva za nekimi namišljenimi razlagami, katerim ne verjame niti več moj otrok, ki hodi v 6. razred OŠ. 
****************************
 S takim načinom vlada samo izgublja zaupanje državljanov.
****************************

Na koncu naj se vam zahvalim za komentar in zaželim kar se da lep konec tedna.
J
KatjaC | 23.02.2010 | 18:18
Ne nič, ampak naši avtomobili, torej mi sami, tudi nosimo 2 % delež krivde - ob predpostavki, da vaša navedba drži. Pa še precej več, tankerji tudi zaradi nas plujejo po morjih, pa ne samo zato, da nam pripeljejo benzin in druge naftne derivate, ampak tudi zato, da le-te dovažajo tovarnam, ki proizvajajo take ali drugačne plastične predmete, ki jih seveda mi potrebujemo/kupujemo. Industrija je zaradi potrošnikov in ne obratno - ravno v krizi se je to lepo izkazalo: če ni kupne moči, ni potrošnje, tovarne odpuščajo in zapirajo (pa pustim ob strani selitev proizvodnje v države s ceneno in izkoriščano delovno silo).

Se strinjam z vami v delu, da se s temi davki polni proračunska luknja. Tudi v delu, da veliki onesnaževalci ne plačujejo dovolj in, kar je še slabše, preprosto trgujejo z emisijskimi kuponi (zaradi česar se zelo kmalu obeta nov pok balona). Ampak. Davki naj ostanejo, naj se obremeni industrijske in druge velike onesnaževalce, tako zbrana sredstva pa namensko porabi. 
ssss | 23.02.2010 | 18:59
Spoštovna g. Katja,

tule se pa že bolj strinjam z vami. Če nosimo finančno breme za 'karkolipačže', naj bo to enakomerno porazdeljeno glede na odstotek udeležbe - ali pač neko merilo - ne pa, da največ plačujemo 'krenitm' - kakor se vladi zazdi.

Sicer pa sem zelo zagret za varovanje okolja in se trudim kolikor je v mojih močeh. Če nam uspe kupiti nov domači avto, bo gotovo vsaj v mestu vozil le na plinski pogon. V mestih so porabe tako ali tako največje in je to tudi najbolj smiselno.
Lep pozdrav
J
KatjaC | 19.02.2010 | 18:00
Točko 2. popolnoma podpiram, hkrati pa popolnoma nasprotujem točki 1. Tovrstni davki morajo ostati, globalno segrevanje ni pravljica in izmišljotina: če jemljete kot merilo dokaj hladno in s snegom bogato zimo na severni polobli, je to le parcialni pogled. Globalno segrevanje se meri - kot že beseda pove - glede na razmere na celi Zemlji, od povprčnih temperatur zraka do oceanov. In ti izsledki kažejo ravno to. Pa ne nasedajte onim, ki trdijo nasprotno, običajno zadaj tiči težnja lakomnih kapitalistov po ohranjanju pošastih emisij gospodarstva, kar prav pride tudi navadnim ljudem, ki seveda tako hitro najdejo opravičilo za lastno onesnaževanje.